Albert Oil
Hippi ja juntti
Faggiksella oli häkkivarastossaan koko Jämsä?
Kokeilepa joskus kuinka paljon lukossa ollessaan se ovi joustaa ylä- ja alapäästä.Tota häkkivarastoani kun oletge lusmut ihmetelleet, niin ei se toki ole perinteinen kanahäkkivarasto, vaan teräksinen versio josta ei ilman rälläkkää mennä läpi. Paitsi lukon kohdalta. Joka sekin on nyt ns. parempaa seppälää.
Mainittavaa on myös se, että Jjusbanin aivothan läsnäolollaan oikeasti alentavat tuon varaston arvoa yli puolella.Fagsulla oli siellä aito Mona Lisa, Fabergen muna, rotukoira Anselmi, platinavanteiset talvirenkaat, pullollinen Atlantiksen hiekkaa, balsamoitu Stalin ja Jjusbanin aivot.
Oon mä salilla toki käyny, mutta en mä silti väännä ilman paineilmaprässiä 3x3cm teräsprofiilia yhtään mihkään päin.Kokeilepa joskus kuinka paljon lukossa ollessaan se ovi joustaa ylä- ja alapäästä.
Meillähän tyypit vääsi ovea molemmista ja vaikka lukko oli kiinni niin ovi oli kuin bumerangi jonka sivusta olivat napanneet kamat....
Loppui siinä kohdin usko noihin varastoihin ....
Oliko tuo haaste?Fagsuahan kutsutaan työpaikallaan Kolhon Magneettitehtaalla spagettikäsi-Salmiseksi.
Oot vaan laiska.Oon mä salilla toki käyny, mutta en mä silti väännä ilman paineilmaprässiä 3x3cm teräsprofiilia yhtään mihkään päin.
En toki tiedä onko teillä samanlaiset häkit, mutta tässä kuva siitä mistä puhuin.Oon mä salilla toki käyny, mutta en mä silti väännä ilman paineilmaprässiä 3x3cm teräsprofiilia yhtään mihkään päin.
Ai se on vähä niinku homppeli. No sit peesaan Fellosta ja Albebaa.Mä uskon Folloa. Fagsu on väärässä ja hömelö. Ettei vain olisi vähän homokin.
Ai se on vähä niinku homppeli. No sit peesaan Fellosta ja Albebaa.
Vähän epäilyttää noi häkkikuvat. Ruoskat ja suukapulat vain puuttuu.
Väärin treenattu.Oon mä salilla toki käyny, mutta en mä silti väännä ilman paineilmaprässiä 3x3cm teräsprofiilia yhtään mihkään päin.
No niin uskon minäkin tuon kuvan jälkeen. Huisia!Mä uskon Folloa. Fagsu on väärässä ja hömelö. Ettei vain olisi vähän homokin.
Ei.Eikö se haittaa soittamista?
Ei.
Levyjen määrän lisääntyminen kyllä harventaa yksittäisten levyjen soittotiheyttä.
Meinasin että jos on rahaa kiinni levyissä niin voi soida huonosti.
En tajunnu. Kumpaakaan.Noinkin hyvä puujalka ja aivan hukkaan.