Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FO110K

Banned
Tota häkkivarastoani kun oletge lusmut ihmetelleet, niin ei se toki ole perinteinen kanahäkkivarasto, vaan teräksinen versio josta ei ilman rälläkkää mennä läpi. Paitsi lukon kohdalta. Joka sekin on nyt ns. parempaa seppälää.
Kokeilepa joskus kuinka paljon lukossa ollessaan se ovi joustaa ylä- ja alapäästä.
Meillähän tyypit vääsi ovea molemmista ja vaikka lukko oli kiinni niin ovi oli kuin bumerangi jonka sivusta olivat napanneet kamat....
Loppui siinä kohdin usko noihin varastoihin ....

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Fagsulla oli siellä aito Mona Lisa, Fabergen muna, rotukoira Anselmi, platinavanteiset talvirenkaat, pullollinen Atlantiksen hiekkaa, balsamoitu Stalin ja Jjusbanin aivot.
Mainittavaa on myös se, että Jjusbanin aivothan läsnäolollaan oikeasti alentavat tuon varaston arvoa yli puolella.

jjv

Arschloch
Tulee mieleen töissä ollut puinen kaappi johon vain silloisella varastomiehellä oli avain ja se jemmasi sinne mielestään vain hänen käyttöönsä tarkoitettuja firman tavaroita. Vuosienkaan aikana se ei tajunnut miten sieltä usein hävisi tavaraa vaikka ovi oli aina lukossa hänen mennessään kaapille. Ei tietenkään mitään myönnetty, pokka ei meinannu pitää ku se tuli varkausepäilyistään vaahtoamaan.

Eihän sitä kaappia tarvinnu ku vähän kulmasta tönästä niin ovi aukesi ja meni kiinni.

Edit: Nii joo kerranhan tyyppi lähti kahvitauolla hakemaan kotiinsa unohtuneita avaimia kun se tarvitsi jotain sieltä kaapista. Murtautuminen oli sekunnin homma. Joskus sillä oli teoriakin miten me sinne meisselillä murtaudutaan muttei osannu selittää miten se takaisin lukkoon saatiin. Voi saatana että tulikin ikävä sitä kaappia, tuotti vuosiksi riemua.

Viimeksi muokattu:

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Huomenna olisi Kajaanissa käynti, kun tuli ostettua liput AC Kajaani - HJK -otteluun. Pitää lähteä aikaisin, että kerkeää Casa Biancassa käymään ennen ottelua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kokeilepa joskus kuinka paljon lukossa ollessaan se ovi joustaa ylä- ja alapäästä.
Meillähän tyypit vääsi ovea molemmista ja vaikka lukko oli kiinni niin ovi oli kuin bumerangi jonka sivusta olivat napanneet kamat....
Loppui siinä kohdin usko noihin varastoihin ....
Oon mä salilla toki käyny, mutta en mä silti väännä ilman paineilmaprässiä 3x3cm teräsprofiilia yhtään mihkään päin.

FO110K

Banned
Oon mä salilla toki käyny, mutta en mä silti väännä ilman paineilmaprässiä 3x3cm teräsprofiilia yhtään mihkään päin.
En toki tiedä onko teillä samanlaiset häkit, mutta tässä kuva siitä mistä puhuin.
aikuisen miehen painolla roikkumalla oven lukon puoleisessa kulmassa se vääntyy aika helposti. Ongelma on nimenomaan siinä että se 3cm rauta ei
niinkään ole se joka vääntyy, vaan se hitsaussaumat jotka on todella heppoisia.
Yhdestä olivat yrittäneet lukkoa murtaa pihdeillä mutta oli kestänyt, sen jälkeen taivutetu ovet sen verran auki että oli saatu jotain ulos.
Sen verran iso aukko oli että meiltäkin lähti täysikokoinen matkalaukku sieltä.....
Näytä liitetiedosto 22651
Meidän koppi oli siis toi vasemmalla näkyvä ovi.

FO110K

Banned
Ai se on vähä niinku homppeli. No sit peesaan Fellosta ja Albebaa.

Vähän epäilyttää noi häkkikuvat. Ruoskat ja suukapulat vain puuttuu.

:D

Mut joo, en tiedä onko Faggiksella samanlaiset kopit vai järeämmät, mutta itseni yllätti noissa meidän kopeissa se kuinka hauraat ne saumat on.
Eipä pidetä enää mitään arvokasta kellarissa....

Örfil

Guest
Väärin treenattu.

Aloita 1x1 profiililla aluksi 3x10-12 oven sarjoilla, lyhyet palautukset.

Kun tulee täydet sarjat, paksumpaa profiilia peliin, kunnes tulee ykkönen 3x3 ovella.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Meinasin että jos on rahaa kiinni levyissä niin voi soida huonosti.
Noinkin hyvä puujalka ja aivan hukkaan.
En tajunnu. Kumpaakaan.

Sitäpaitsi ne rahat voi ottaa levyistä irti soittamisen ajaksi. Ja jos joskus tulee rahalle tarvetta eikä pankkitilillä ole, niin sitten voi ottaa niitä levyhin asennettuja seteleitä ja kolikoita siihen käyttöön, johon raha on tarkoitettukin. Eli erilaisten hyödykkeiden ja palveluiden hankkimiseen sekä patjan tilkkeeksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.