Antsa Rieppo
Well-known member
Jos tädillä olis munat, niin täti tekis lettuja.
Jos tädillä olis munat, niin täti tekis lettuja.
Nyt oikeesti!
Kuitilla mäkin teetän, koska 3 vuoden takuu korjauksilla. Mutta aina muistavat kertoa sen kuitittomankin hinnan ja tarjoavat sitä ensin vaihtoehdoksi Maan tapa.Käytän Tampereen puolella Korhosen Autohuollossa ja 4.99 e/h on laskutushinta siellä (kuitilla).
No en mäkään kyllä ihan oikeesti ymmärtänyt, millä logiikalla mun maininta tädin kuolemasta ja suruajasta kirvoitti tuon kommentin :eek!:Nyt oikeesti!
No eihän se siihen edes liittynyt vaan Hanski Kinnusen kommenttiin radiossa. Kaipa olisi quotea käyttänyt jos johonkin viittaa?No en mäkään kyllä ihan oikeesti ymmärtänyt, millä logiikalla mun maininta tädin kuolemasta ja suruajasta kirvoitti tuon kommentin :eek!:
No kun se näytti semmoselta huonolta huumurilta, vähän ounastelin että ymmärsin väärin ja hyvä että niin oli.No eihän se siihen edes liittynyt vaan Hanski Kinnusen kommenttiin radiossa. Kaipa olisi quotea käyttänyt jos johonkin viittaa?
Ja mä luulin ettet tajunnut sitä vitsiä.No kun se näytti semmoselta huonolta huumurilta, vähän ounastelin että ymmärsin väärin ja hyvä että niin oli.
Ihan ok kamaa oli. Tattis vaan. :thumbup:Tänään mun duunipaikalle (vibraattorinauppa) ilmaantu joku sälli kyselemään tunnetaanko me. Olin ihan että no tuskin. Esitteli itsensä Salmisen Joneksi ja ei mulla sytyttäny vieläkään yhtään. Ihan osmona että mitä täällä tapahtuu, kuka toi on?
Hetken päästä sitten valkeni että joo niin, aivan.
Moccamasterista tarjosin kahvit. Itki kohtaloaan kun ei oikean kahvinkeittimen kahvia ollut tarjolla lain.
Kuva tai ei ole!Mulla ois Christian Horner nyt tässä näin.
Kysy siltä, meinaako ne Spaissarit tehdä comebackin vaiko ei.Mulla ois Christian Horner nyt tässä näin.
No ota nyt vähän vauhdilla pois se SIELTÄ!! Hyi!Mulla ois Christian Horner nyt tässä näin.