Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Käytän Tampereen puolella Korhosen Autohuollossa ja 4.99 e/h on laskutushinta siellä (kuitilla).
Kuitilla mäkin teetän, koska 3 vuoden takuu korjauksilla. Mutta aina muistavat kertoa sen kuitittomankin hinnan ja tarjoavat sitä ensin vaihtoehdoksi :D Maan tapa.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Nyt on kyllä mahtava tarjous Kellogsilla. Osta 3: olme pakettia esim. vaikkapa juuri Rice Krispies- paketteja, kerää niistä koodit, rekistöröi ne jossakin interwepissä ja maksa vielä 2:aksi euroa rahaa, niin saat paluupostissa lusikan, johon on laserkaiverrettu (tms.) oma nimesi ja Kellogsin kukko. Lusikan pituus joko 180 mm tai 150 mm saatavuuden mukaan.

Kallis lusikka, mutta eipä ole työpaikan Kalevilla sellaista sitten.

Örfil

Guest
No eihän se siihen edes liittynyt vaan Hanski Kinnusen kommenttiin radiossa. Kaipa olisi quotea käyttänyt jos johonkin viittaa?
No kun se näytti semmoselta huonolta huumurilta, vähän ounastelin että ymmärsin väärin ja hyvä että niin oli.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tänään mun duunipaikalle (vibraattorinauppa) ilmaantu joku sälli kyselemään tunnetaanko me. Olin ihan että no tuskin. Esitteli itsensä Salmisen Joneksi ja ei mulla sytyttäny vieläkään yhtään. Ihan osmona että mitä täällä tapahtuu, kuka toi on?
Hetken päästä sitten valkeni että joo niin, aivan.
Moccamasterista tarjosin kahvit. Itki kohtaloaan kun ei oikean kahvinkeittimen kahvia ollut tarjolla lain.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tänään mun duunipaikalle (vibraattorinauppa) ilmaantu joku sälli kyselemään tunnetaanko me. Olin ihan että no tuskin. Esitteli itsensä Salmisen Joneksi ja ei mulla sytyttäny vieläkään yhtään. Ihan osmona että mitä täällä tapahtuu, kuka toi on?
Hetken päästä sitten valkeni että joo niin, aivan.
Moccamasterista tarjosin kahvit. Itki kohtaloaan kun ei oikean kahvinkeittimen kahvia ollut tarjolla lain.
Ihan ok kamaa oli. Tattis vaan. :thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.