Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dallaran urkuri

Well-known member
Tänään menin näyttämään kahdeksalta aamulla kipeytynyttä polveain terveyskeskukseen. Heti siinä yhden aikaan olin sieltä pihalla.
Tutkimuksiin aikaa meni noin 5:iisi minuuttia.
Noh. Se on sellaista. Kiireistä ja ruuhkaista tuo terveyskeskustouhu.
Pyöräilemään ja juoksemaan tässä pitäisi vielä kuulemma päästä. Ei vaatine leikkaushoitoa. Parhautta.
Kaikkea kannattaa kokeilla, esim. kumppareita.

Örfil

Guest
Se on pientä, kun sentään on syntynyt täysin terveenä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Auto toisen kerran jo takuuremontissa ilmastoinnin suhteen. Tällä kertaa vissiin ihan oikeasti löysivät viankin.
Paljos Suomessa muuten nykysin on autokorjaamojen tuntitaksa? Mä ihan vartavasten sen viime viikolla tarkistin, kaiken varalta täällä ja merkkikorjaamossa 30 euroa tunti vakiohommat ja vaativammat 33 euroa. Kuitilla siis.

Kylä on kyllä täynnä korjaamoita (jopa merkkisellaisia) jotka tekevät töitä kuititta kolmasosaan tuosta. Jotkut jopa 7 euroon/tunti. Tässäkin, käyttämässäni merkkikorjaamossa olen kahteen eri autoon huollattanut ja täytättänyt ilmastoinnin (siis kompuran öljytkin vaihdettu ja ilmakanavat putsattu yms.) ja kuititta se oli 40 egee. Kuitilla yli 65 euroa.

Örfil

Guest
Käytän Tampereen puolella Korhosen Autohuollossa ja 4.99 e/h on laskutushinta siellä (kuitilla).

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kun ja jos istutin tätini muistoksi pihalleni appelsiinipuun hänen kuolinpäivänään ja siinä on nyt 7 isoa appelsiinia, niin onko soveliasta syödä niitä appelsiineja?
Joku mun sisälläni sanoo, että kun se on ihmisen muistoksi istuettu, niin ei tunnu jostain ihmeen syystä oikealta syödä niitä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Maksa on kakarasta asti ollut nimenomaan paistettuna mun ehdoton lempiruoka ja täällä olen löytänyt karitsan maksan, jota en Suomessa koskaan oo älynnyt kokeilla. Tai liekä edes olen nähnyt sitä kaupassa. :ahem: Voissa paistettuna se on _älyttömän_ hyvää ja on kalvotonta. Jostain syystä vaan paukkuu kamalasti paistettaessa

burb

.
Auto toisen kerran jo takuuremontissa ilmastoinnin suhteen. Tällä kertaa vissiin ihan oikeasti löysivät viankin.
Paljos Suomessa muuten nykysin on autokorjaamojen tuntitaksa? Mä ihan vartavasten sen viime viikolla tarkistin, kaiken varalta täällä ja merkkikorjaamossa 30 euroa tunti vakiohommat ja vaativammat 33 euroa. Kuitilla siis.

Kylä on kyllä täynnä korjaamoita (jopa merkkisellaisia) jotka tekevät töitä kuititta kolmasosaan tuosta. Jotkut jopa 7 euroon/tunti. Tässäkin, käyttämässäni merkkikorjaamossa olen kahteen eri autoon huollattanut ja täytättänyt ilmastoinnin (siis kompuran öljytkin vaihdettu ja ilmakanavat putsattu yms.) ja kuititta se oli 40 egee. Kuitilla yli 65 euroa.
Samoissa hinnoissa Suomessa, suurin piirtein. Ehkä vähän halvempaa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Tulipa oltua lähes kaksi päivää Kisakallion Urheiluopistossa, ei hullumpi mesta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.