kouvotsvoni
Banjottu
Joku vähän vetänyt viikseen.
Jäbä on aavistuksen meikää nopeempi.Lähetin opinnäytetyön tarkastettavaksi. Kuvia taitaa olla enemmän kuin tekstiä.
Kaikkea kannattaa kokeilla, esim. kumppareita.Tänään menin näyttämään kahdeksalta aamulla kipeytynyttä polveain terveyskeskukseen. Heti siinä yhden aikaan olin sieltä pihalla.
Tutkimuksiin aikaa meni noin 5:iisi minuuttia.
Noh. Se on sellaista. Kiireistä ja ruuhkaista tuo terveyskeskustouhu.
Pyöräilemään ja juoksemaan tässä pitäisi vielä kuulemma päästä. Ei vaatine leikkaushoitoa. Parhautta.
Pistän toisen yöksi päähän ja syön toisen. Eiköhän se siitä.Kaikkea kannattaa kokeilla, esim. kumppareita.
Tuliko sieltä aiheesta tänään ohjelmaa?Mielenkiintoinen partaviritelmä tuolla Akuutin tinnitusasiantuntijalla.
Ok.Pistän toisen yöksi päähän ja syön toisen. Eiköhän se siitä.
Samoissa hinnoissa Suomessa, suurin piirtein. Ehkä vähän halvempaa.Auto toisen kerran jo takuuremontissa ilmastoinnin suhteen. Tällä kertaa vissiin ihan oikeasti löysivät viankin.
Paljos Suomessa muuten nykysin on autokorjaamojen tuntitaksa? Mä ihan vartavasten sen viime viikolla tarkistin, kaiken varalta täällä ja merkkikorjaamossa 30 euroa tunti vakiohommat ja vaativammat 33 euroa. Kuitilla siis.
Kylä on kyllä täynnä korjaamoita (jopa merkkisellaisia) jotka tekevät töitä kuititta kolmasosaan tuosta. Jotkut jopa 7 euroon/tunti. Tässäkin, käyttämässäni merkkikorjaamossa olen kahteen eri autoon huollattanut ja täytättänyt ilmastoinnin (siis kompuran öljytkin vaihdettu ja ilmakanavat putsattu yms.) ja kuititta se oli 40 egee. Kuitilla yli 65 euroa.
OK, eli kun palkkataso otetaan huomioon (Täällä 75% kansasta saa 1000 euroa tai alle/kk) Suomessa on suhteessa paljonkin halvempaa.Samoissa hinnoissa Suomessa, suurin piirtein. Ehkä vähän halvempaa.