Antsa Rieppo
Well-known member
Tyly tuomio muulta väeltä . "Haisee ihan vaginalle" ja sain viedä kurmeeni takaisin ulos.Pitäis laittaa silakat suolaantumaan, niin svois savustella myöhemmin.
Tyly tuomio muulta väeltä . "Haisee ihan vaginalle" ja sain viedä kurmeeni takaisin ulos.Pitäis laittaa silakat suolaantumaan, niin svois savustella myöhemmin.
Mä sanoin että ottakaa Canesten-kuuri.Itse olisin kysäissyt vastakysymyksenä että millä te ne oikein pesette?
Siis ajatuksissani, itsesuojeluvaisto on hyvä olla olemassa.
Tällä kelillä onkin mukava telttailla.Mä sanoin että ottakaa Canesten-kuuri.
Hyvin kelpasi taikomani kakku. Todisteita ei ole enää.Itsehän en usko taikuuteen. Luulenpa että "mansikkakakku ilmestyy tyhjästä" -ilmiöön tulee olemaan joku ihan looginen selitys.
Oliko vastassa Dicken?Riihimäen Cocks voitti käsiksen ässämmän otteluvoitoin 3-0. Hurraa.
Ei ollut, ei. Oli HC West.Oliko vastassa Dicken?
Ilmeisesti jossain kuntien Toholampi - Alaveteli - Evijärvi - Kyyjärvi muodostaman nelikulmion sisällä. Tai sitten Lappajärvellä.Vietin pari yötä paikassa, jonka eräs nimeltä mainitsematon ITG haluaisi kirjoitustensa mukaan omistaa.
Ilmeisesti jossain kuntien Toholampi - Alaveteli - Evijärvi - Kyyjärvi muodostaman nelikulmion sisällä. Tai sitten Lappajärvellä.
Suunnilleen.Tai olisko piisiuunitalossa tms.?
On se kova! :thumbup:Riihimäen Cocks voitti käsiksen ässämmän otteluvoitoin 3-0. Hurraa.
Joku on perustanut aikanaan tällaisen. Olisiko se sinulle ja asiallesi sopiva thread, eli trööt?Täällä pitäisi siirtyä aikanaan ehdottamaani käytäntöön jossa positiivisille mielialoille ja negatiivisille mielialoille olisi omat lankansa. Nyt tuo mielialatoikki on pelkkää masennusta ja surua, eikä siinä mitään väärää ole. Siellä vaan ei innosta kertoa positiivisia uutisia. Tulee vaan syyllinen olo että on joskus ajatellut jakavansa iloa.