Albert Oil
Hippi ja juntti
Toinen vaihtoehto on, että ottaisit omalla kamerallasi kuvan ahterisi uhriksi joutuneesta älypeliraadosta ja postaisit tänne.
Tiedän kyllä. Mutta tuo oli huomattavasti vaivattomampi vaihtoehto.Toinen vaihtoehto on, että ottaisit omalla kamerallasi kuvan ahterisi uhriksi joutuneesta älypeliraadosta ja postaisit tänne.
Mitäs tässä. Mitä itelles?Mites se perseen mekanismi?
Juu. Vois ottaa kameralla kuvia ja laittaa näkyville. Voisko?Mites se perseen mekanismi?
Saapa nähdä kuinka sekava kortti tuolta uudesta pankista tuleepi.Tuo Plussa-merkki ja Osuuspankin merkki luottokortissa tekee kortista aika sekavan näköisen. Monesti on ulkomailla tullut epäileviä katseita, kun on tuolla maksanut ja on pitänyt todistella, että on se ihan tavallinen Visa-kortti, höylää vaan.
Tässä nettiversio.Ilta-Sanomat, sivut 10-11. Täysi puffijuttu, mutta näinhän tämä maailma pyörii. Kirja tehtiin aika sopivaan aikaan...
'Karvainen' on Alpulle sama kuin mulle lukkopolkimet. Enään puuttuu Olgan närkästys Alppuunkin.Luottokortti se on se karvaisempikin luottokortti.
Mitenkähän se tuo Olga liittyy tähänkin juttuun?'Karvainen' on Alpulle sama kuin mulle lukkopolkimet. Enään puuttuu Olgan närkästys Alppuunkin.
Etkö sä eilen just närkästynyt mun lukkopolkimien-sanan käytölle ja nyt Alppu kylvää tuota karvaisia samalla tavalla. Vai onko se jotenkin hauskempaa kun Alppu tekee noin?Mitenkähän se tuo Olga liittyy tähänkin juttuun?
Et tu, Brute?'Karvainen' on Alpulle sama kuin mulle lukkopolkimet. Enään puuttuu Olgan närkästys Alppuunkin.
Tahallaan kuten Olga eilen.Et tu, Brute?
Varmaan muutaman viikon sisällä pyörähdän tuolla poikien kanssa.Tässä nettiversio.