Leonard Cohen on vanhempi kuin aika sinänsä ja aloittaa konserttinsa esittämällä haurasta vanhusta ja liike alkaa tulla kun yleisö hurraa tarpeeksi.Olipas iloinen kahdeksankymppinen veikko. Vanhuspappahabitukseen pinkki glitter-lippiksensä sopi ihan hyvin. Parempi se on repäistä myöhään kuin ei milloinkaan.
Mätitahna on kanssa hyvää, mutta niin suolaista, ettei sitä voi kyllä paljon syödä kerrallaan. Jospa tuo suola sitten heitti elimistön epätasapainoon? Jos oli kyse sammen mädistä, niin enpä ole koettanut. Vaikkaan että se on yhtä suolaista.Kalan mäti maistuu, mutta ekan purkin jälkeen siitä aika saakelin huono olo..
Oli pakko tarkistaa minkä ikäinen mr. Cohen on. On mielestäni vaikuttanut n. kuusikymppiseltä siitä asti kun häneen ensimmäisen kerran tutustuin eli Dance Me to the End of Lovesta saakka.Leonard Cohen on vanhempi kuin aika sinänsä ja aloittaa konserttinsa esittämällä haurasta vanhusta ja liike alkaa tulla kun yleisö hurraa tarpeeksi.
O-hoi, o-hoiModet hoi!
Hiekkalaatikossa näyttäis olevan liikaa kakaroita.Äiti, äiti - formulanomi kiusaa mua, se vei mun muovilapion!
Itellä alkaa flunssa helpottamaan, mikä on ihan kivajuttu!Meinaa vähä vituttaa.
https://youtu.be/5vmRfQXBxf0Jos penikset olisivat yhtä huomiota herättäviä kuin isot naisten tissit, niin kääntäisivätkö isot semmoiset huomiota yhtälailla? Semmoista minä mietin. Eikä minulle tullut Troy mieleen.