Tajusinpa juuri, että porstuan täytyy tulla sanasta forstue.
Syyllinen tuohon on hyvin pitkälti Namibian kunniakansalainen Martti Ahtisaari.Joka viidennellä ambolla, eli joka kymmenennellä
namibialaisella, on suomalainen nimi.
Itsehän vaihdoin pankkia Nordeasta Osuuspankkiin.Mulla on vihasuhde Osuuspankkiin. Ei pysty. En enää muista miksi, mutta onpa kuitenkin.
Ihmisellä on hyvä olla periaatteita.
Paitsi jos S-pankki ei anna tarpeeksi taalereita ja Osuuspankki antaa. Sitten ei enää tarvita periaatteita.
Tuottelias tyyppi, kun vasta tuli 50 vuotta seitsemännen albuminsa julkaisusta. Montako sataa levyä lie jo julkaissut.Dylankin alkaa olla vanha ukkeli. 75v tänään. Onnea.
Melkosta. Vastahan se parikymppinen oli kun Beverly Hills vielä pyöri.Dylankin alkaa olla vanha ukkeli. 75v tänään. Onnea.
Roup (köysi) Huonomies = Poppaa Tyrion Lannisteri.Roope Huonemies = Pop Tylani
Kyseisen naisen ihanat kannut näkyvät sarjassa Boss. Yuotubesta löytyy kohtauksia. Ihana nainen.No mutta JOPAS JOTAKIN!
Intouduin googlettamaan ja ihmettelemään Beverly Hills 90210:yksnollan näyttelijöitä vain huomoatakseni ikiaikaisen rakkauteni, Kathleen Robertsonin näytelleen myös elokuvassa jossa Osama lahdattiin.
Ihmettelinkin mitä niin tuttua ko. näyttelijässä oli ja miksi koin jatkuvaa tarvetta kosketella itseäni elokuvan aikana.
Siinä vasta nainen. Kathleenin PVC-napatoppi nevö foget.
Jos jokaisella ihmiselolla on joku tarkoitus, Pop Dylaninille se syy lienee, että hänen ansiostaan tämä asia valkeni minulle.
Paneskeli jatkuvalla syötöllä.Kyseisen naisen ihanat kannut näkyvät sarjassa Boss. Yuotubesta löytyy kohtauksia. Ihana nainen.
:ahem:Paneskeli jatkuvalla syötöllä.
Oliks tää sen takia, kun OP:n virkailijatar ei antanut?Mulla on vihasuhde Osuuspankkiin. Ei pysty. En enää muista miksi, mutta onpa kuitenkin.
Itseasiassa kahta OP:n virkailijatarta olen jörninyt. Kyllä mulla joku muu, painava syy tähän oli.Oliks tää sen takia, kun OP:n virkailijatar ei antanut?
Olet sekä julkisen että yksityisen puolen lääkäri nykyään?Kaks lääkäriaikaa samalle päivälle. Jää pari tuntia aikaa vaihtaa lokaatiota n. 150km.