kouvotsvoni
Banjottu
Itse aion tähdätä Siriuksen aluemyyntipäälliköksi. Vähempi ei riitä.
Käyhän tittelikin tutkinnonkorvikkeena."Aluemyyntipäällikkö" ei ole tutkintonimike.
Olen käsittänyt että se on kaikkien Suomen myyntimiesten titteli.
Myyntipäällikkö tai myyntijohtaja johtaa yrityksen myyntiosaston toimintaa. Hän suunnittelee myyntikampanjoita ja laatii myyntitavoitteita sekä organisoi myyntiä ja seuraa raporttien avulla myynnin kehitystä.
Myyntipäällikön vastuualue saattaa muodostua alueellisesti tai sitten tuotteen tai asiakkaiden mukaan. Tällöin nimikkeitä voivat olla alue- tai piiripäällikkö, tuotepäällikkö tai avainasiakaspäällikkö.
Suurin osa myyntityöstä on yritysten välistä kauppaa sekä jälleenmyyjien ja muiden yritysasiakkaiden hankintaa ja asiakassuhteiden ylläpitoa. Käytännössä työ on pitkälti myyntitarjousten tekoa ja myyntineuvotteluja.
Myyntipäällikön tehtäviin kuuluu myös perehdyttää ja kouluttaa myyjiä, myyntiedustajia, myyntineuvottelijoita, myyntisihteereitä, puhelinmyyjiä ja tuote-esittelijöitä.
Monenko tuuman tykki?Aseenkantolupakin pitäisi hakea. Vaarin perintö-Valmet siirtyy minulle.
Oisko joku troytuumainen?Monenko tuuman tykki?
Se on aselupa :frank:Aseenkantolupakin pitäisi hakea. Vaarin perintö-Valmet siirtyy minulle.
Haluaisin myös kantaa sitä myyntireissuilla. :frank:Se on aselupa :frank:
Tai hallussapitolupa.Se on aselupa :frank:
Aina kannattaa vähän näyttää!Mä teille hallut näytän.
Näytä liitetiedosto 22922:ahem::ahem::ahem::ahem::ahem::ahem:Hymiöjunat pitäisi kieltää foorumin säännöissä lailla.
Olette käsittäneet väärin, hymiöjuna on sellainen, että ensimmäinen laittaa yhden hymiön, ja seuraava kommentoija jatkaa lisäämällä toisen, ja niin edespäin.