Örfil
Guest
Eilen lenkillä juoksin ajatuksissani metsätietä ja havahduin juuri ajoissa etten juossut kyyn päältä. Siinä se luikersi edestäni ja kurvasin sen peräpuolelta ohi. Kumpikin jatkoi matkaansa, käärme metsään, minä etiäpäin.
Mä kävin :ahem:Miten olis pyöräily tänään, Rainier?
Mulla rupesi sattumaan selkään klo 4. Yritin hetken siinä kärvistellä ja kävin kusellakin, mutta en saanut selkäkipua laantumaan.Elämän pieniä iloja. Koira haukkui hereille tuossa tunti sitten. Johtopäätöksenä oli, jotta olisi tarve käyttää tarpeilla. Eihän tuo mitään tehnyt puolessa tunnissa. Sitten keittelemään kahvia. Ainut vika, että kahvi on päässyt loppumaan totaalisesti. En tiedä missä kohtaa tuossa sitä iloa oli, mutta näillä mennään.
Kaivoin naftaliinista Lumian, jossa puolet näytöstä särki. Hyvinhän tämä toimii. Turhaan sen nyt hajonneen J5:n sain joulupukilta.Onneksi oma luuri sitten meni kanssa atomeiksi, ettei tarvitse ärräpäitä päästellä yksin puoliskon luurin sekoilun takia Miten helvetin todennäköistä on, että puhelin tippuu taskusta sillä sadasosasekunnilla, kun vedän auton ovea kiinni? Meni ns mutkalle koko paska.
Daedeluksen voisin ostaakin.Ostin uuden Daedaluksen vanhan tilalle.
Nyt varovasti!Hieno homma, että pankki on prätännyt lainapapereihin jokaisen lyhennyserän suuruuden tulevilta 25 vuodelta. Tasaerälyhenteisessä lainassa.