Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Rupes tekemään mieli makaroonisalaattia, niin tein.

Makaroonia, kniikkusuikaleita, herne-maissi-porkkana-pusseja 2 kpl, omenia 2 kpl, juustoa aika paljon (Edam), ja kermaviilikastike, jossa sitruunamehua, sitruunapipperiä, 2 kynttä valkosipeliä, sinappia, suolaa ja sokeria ja valkopipperiä.

Nyssen pitää saada tekeytyä jääkaapissa.
Teimmepä eilen hieman vastaavan salaatin. Omenaa ei laitettu eikä juustoa, mausteissa myös pientä eroa.

Hyvää tuli.

burb

.
Yritin äsken kävellä mahdollisimman hassusti. Onnistuinkin, sillä nauroin katketakseni.
Olin myös vähällä liukastua.

burb

.
Haluaisin kourallisen sipsejä tai ehkä kaksi kourallista tai ehkä kolme tai neljä.
Maksan 10 000,00€ sille joka tuo mulle viisi kourallista sipsejä tai kuusi.

burb

.
Saa tuoda vaikka kahdeksan, tai enemmänkin, jos siltä tuntuu.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
No mutta kyllähän tuon rahasummankin pitäisi kasvaa kourallismäärän mukana…….

burb

.
No siis tuohan on tarkoitettu vain nimelliseksi korvaukseksi hänelle, joka tekee mainitun hyvän teon puhtaasti epäitsekkyyden takia ja rakkaudesta lajiin ja ehkä minuunkin, olenhan hyvin rakastettava hahmo sekä hurmaava ja seksin Michael Schumacher.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Joo kännykällä se on pahempi. Ja hyppelee kun viestiä aloittaa kirjoittamaan. Sen takia tulee helposti ylimääräisiä kuvakkeita viestiin, kun tarkoitus on klikata viestikenttää, mut osuukin kuvakkeeseen.
Mun mielestä ei kannattais klikata kuvaketta, jos tarkoitus on klikata viestikenttää. Ei vaan kannata.

Hartsa76

Well-known member
Haluaisin kourallisen sipsejä tai ehkä kaksi kourallista tai ehkä kolme tai neljä.
Maksan 10 000,00€ sille joka tuo mulle viisi kourallista sipsejä tai kuusi.
Entäpä jos tuo pahoja sipsejä tai juustonaksuja?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ehkä pitäisi pitäytyä poissa numeroitten parista joku aika. Matkalaskuun olin saanut ynnättyä 56+44=110.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.