Örfil
Guest
Salipäivä, enkä tarkoita JT:n valtakunnansalia.Ulkoaktiviteettien suhteen sääennuste on aikasen haastava.
Salipäivä, enkä tarkoita JT:n valtakunnansalia.Ulkoaktiviteettien suhteen sääennuste on aikasen haastava.
Onnea! On aina syytä tyytyväisyyteen, kun saa jotain valmiiksi. :thumbup:Matkalla hakemaan tutkintotodistusta. Aika hätäseen ne neljä vuotta lopulta meni. Jos sitä seuraavaksi jotain oikeasti kiinnostavaa alaa alkaisi miettimään.
Ala-asteen luokkakaverini isä, tunnettu talviurheilija, tapasi joka aamu puhaltaa neljä munaa, syödä sisällön ja antaa tyhjät kuoret tyttärelleen ihmeteltäväksi. Toi niitä joskus kouluunk'.Tiun verran kun puhkuu, niin jo on omelettitarpeet kasassa.
Kaksimieliset muijat. :ahem: Mutjoo ihan kunnon kotiruoka. En kyllä täyskarppaa älä huoli mutta en ylihiilaa myöskään onneksi.Mikä on pääasiallisin energialähteesi, jos saan udella?
Noi jutut on jo niin last season(2014).Liekö invavessassa taas vikitellään jotain Eskoa.
Joni, nyt on vuosi 2016. Ei 2015.Noi jutut on jo niin last season(2014).
Ok.Joni, nyt on vuosi 2016. Ei 2015.
Oletko nukkunut onnesi ohi ja vuoden?:frown:
On varmaan hieno joo. Itsehän olen täällä toista kertaa puhtaasti hyökkäyslinjataktisista syistä eli nukkumassa. Hotellihuoneen ikkunan alla on pieni kemianteollisuuden firma. Kotoisa olo. Huomenna Preroviin jota yks Prahan likka kehui nätiksi seuduksi.Olen käynyt kerran Brnossa. Siellä on hieno Unescon maailmanperintökohde; Villa Tugendhat.
Siks se kotoisalta näyttääkin.Onko "kemianteollisuuden firma" toiselta nimeltään meth lab?
Ei helvata Pane ääninäytettä tänne. Itse sain kerran pieremällä valkoselkätikan vastaamaan rummuttamalla. Ja tämä on tosi juttu.Alan olla pian isäni veroinen röyhtäilykuningas. Äsken saunassa suupiereskelin lauseen "Tasavallan presidentti Ahti Karjalainen".
Isäni röyhyttelybravuurihan oli "Nöyrimmät kiitokseni kaikille, jotka ovat edesauttaneet minua mitä moninaisimmissa lihomispyrkimyksissäni."
Harmi jos jäi kansanperinne taltioimatta. Mutta oman taidonnäytteesi voit toki tuoda julki. Voisit olla ensimmäinen röyhky-kurkkulaulajakin?Isältäni ei oikein tahdo enää ääninäytettä saada. Itse toki äänitän röyhtyjäni tämän tästä ilman että kotiväki katsoo yhtään kieroon.