Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Brnon päärautatieasema on melkoinen käyntikortti kaupungille. Kuselta haisevassa grafiiteilla kyllästetyssä asematunnelissa makaa narkkareita ja juoppoja pitkin poikin käytäviä. Osa tajuttomana, osa vielä örisee. Rappioromantiikkaa.

jjv

Arschloch
Nokusaatana. Ny ois aikaa katsoa kisaa ja hotellin telkkarissa 39 kanavaa muttei tuu Le Mansia yhdeltäkään. En taida viittiä kännykällä striimejä yrittää kun ovat täynnä mainoksia.

Sijainti
Oslo
Olen käynyt kerran Brnossa. Siellä on hieno Unescon maailmanperintökohde; Villa Tugendhat.

jjv

Arschloch
Olen käynyt kerran Brnossa. Siellä on hieno Unescon maailmanperintökohde; Villa Tugendhat.
On varmaan hieno joo. Itsehän olen täällä toista kertaa puhtaasti hyökkäyslinjataktisista syistä eli nukkumassa. Hotellihuoneen ikkunan alla on pieni kemianteollisuuden firma. Kotoisa olo. Huomenna Preroviin jota yks Prahan likka kehui nätiksi seuduksi.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oisko oman röyhtytopicin paikka, mitä?

Alan olla pian isäni veroinen röyhtäilykuningas. Äsken saunassa suupiereskelin lauseen "Tasavallan presidentti Ahti Karjalainen".
Isäni röyhyttelybravuurihan oli "Nöyrimmät kiitokseni kaikille, jotka ovat edesauttaneet minua mitä moninaisimmissa lihomispyrkimyksissäni."

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Alan olla pian isäni veroinen röyhtäilykuningas. Äsken saunassa suupiereskelin lauseen "Tasavallan presidentti Ahti Karjalainen".
Isäni röyhyttelybravuurihan oli "Nöyrimmät kiitokseni kaikille, jotka ovat edesauttaneet minua mitä moninaisimmissa lihomispyrkimyksissäni."
Ei helvata :D Pane ääninäytettä tänne. Itse sain kerran pieremällä valkoselkätikan vastaamaan rummuttamalla. Ja tämä on tosi juttu.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Isältäni ei oikein tahdo enää ääninäytettä saada. Itse toki äänitän röyhtyjäni tämän tästä ilman että kotiväki katsoo yhtään kieroon.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Isältäni ei oikein tahdo enää ääninäytettä saada. Itse toki äänitän röyhtyjäni tämän tästä ilman että kotiväki katsoo yhtään kieroon.
Harmi jos jäi kansanperinne taltioimatta. Mutta oman taidonnäytteesi voit toki tuoda julki. Voisit olla ensimmäinen röyhky-kurkkulaulajakin?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.