Ok. Ne sentään meni kisoihin pelaamaan 3 peliä
Mitään hissiä oo. Lidlin jonossa perheenäiti alkoi jotain selittää mulle totisella naamalla. En tiiä vittuiliko se vai pyysikö rahaa mut päättelin sen päästävän mut edelleen ku mul oli vaan vesipullo ja sillä loppukesän muonat kärryssään. Ei se ainakaan lyöny ku kiilasin edelle."Se hissi on rikki"
Tukka hyvin junassaJätkii vaan vituttaa kun Joni onkin nykyisin aikuinen hurmurismies kera titaanivahan, eikä enää se näppylänaamainen Axea käyttävä pikkupoika!
Meillä sama kokoonpano, paitsi sähkökitaroita on neljä. Tosin soittohuoneen meiningi on hiljaantunut tyysttykkänään.Taloudessa on nyt kaksi sähkökitaraa, yksi -basso ja yhdet -rummut. Ja kesäisin ikkunaräppänät auki joka suuntaan.
Naapurit tykkää :tongue:
On tuolla vielä pari akustistakin kitaraa sähkökatkojen varalle.
Täytyy myöntää, että nuo sähkörummut hieman yllättivät monipuolisuudellaan.Meillä sama kokoonpano, paitsi sähkökitaroita on neljä. Tosin soittohuoneen meiningi on hiljaantunut tyysttykkänään.
Menin halpaan. On meinaan tuossa ulkovarastossa ovensuussa 3 ampparin pesää.Pesän torjunta-ainevinkkejä tulikin tuolla kommentissa #1526.
Pysyihän kameran linssi ainakin hetken puhtaana?Palasin reissulta hiekkaneekerinä. Hien ja aurinkorasvan päälle pläjähti tuhti satsi hiekkapölyä rc-radalta. Ei tullu kukaan junassa viereen istumaan.
Kyä mä linssiä hinkkasin paidan helmalla joka kierroksen jälkeen. On nuo kumpuilevat hiekkaradat ihan eri sarjaa kuin formularatojen yhteyteen tehdyt MM-crossiradat. Tsekin rc-radoilla ei oo lainkaan asvalttia ja niin se mun mielestä kuuluukin olla. Tuolla oli Urriasta kopioitu hyppy.Pysyihän kameran linssi ainakin hetken puhtaana?
Natsi pahottanu mielensä :frown::frown::frown::frown::frown:Antti-Jussi Hirsimäki vaikuttaa hienolta kaverilta.