Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Otan osaa.
Joskus jo ysärillä Pieksämäki valittiin Suomen surkeimmaksi kaupungiksi. Tai jotain. Taisi olla Hesarin Kuukausiliite. Tai jotain.

Mut onhan se parempi muuttaa pykälä kerrallaan lähemmäs sivistystä (pääkaupunkiseutua).

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Otan osaa.
Joskus jo ysärillä Pieksämäki valittiin Suomen surkeimmaksi kaupungiksi. Tai jotain. Taisi olla Hesarin Kuukausiliite. Tai jotain.

Mut onhan se parempi muuttaa pykälä kerrallaan lähemmäs sivistystä (pääkaupunkiseutua).
Mikäs Kouvolan titteli olikaan? Rumin vai surkein?

Örfil

Guest
Jos on ollut huono päivä, voi aina lohduttautua että jollain on vielä huonommin asiat.

Tänään se "jollain" on kurski.

Otan osaa.

:thumbup:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Tämä liittyy joukkoliikenteeseen olevaan ongelmaan, mutta joku kertoi vanhan vitsin:

Pappi ja bussinkuljettaja kuolivat samaan aikaan. Taivaan porteilla pyhä Pietari pysäytti heidät, koska taivaan porteissa oli tällä hetkellä ruuhkaa ja vain jompikumpi heistä pääsisi sisään.

Pappi sanoi heti, että tietysti hän itse, sillä onhan hän saarnannut monta vuotta jumalaa palvellen kirkossa. Pietari sanoi, ettei pappi kuitenkaan pääse. Tulistuneena pappi vaati selityksen.

Pyhä Pietari sanoi papille: "Koska olet saarnannut monta vuotta ja ihmiset siellä kirkoissa nukkuivat. Bussinkuljettaja kun ajoi sellaisella tyylillä, että kaikki ihmiset kyydissä rukoilivat. Siispä kumpi oli hyödyllisempi rukouksien määrissä?"

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tämä liittyy joukkoliikenteeseen olevaan ongelmaan, mutta joku kertoi vanhan vitsin:

Pappi ja bussinkuljettaja kuolivat samaan aikaan. Taivaan porteilla pyhä Pietari pysäytti heidät, koska taivaan porteissa oli tällä hetkellä ruuhkaa ja vain jompikumpi heistä pääsisi sisään.

Pappi sanoi heti, että tietysti hän itse, sillä onhan hän saarnannut monta vuotta jumalaa palvellen kirkossa. Pietari sanoi, ettei pappi kuitenkaan pääse. Tulistuneena pappi vaati selityksen.

Pyhä Pietari sanoi papille: "Koska olet saarnannut monta vuotta ja ihmiset siellä kirkoissa nukkuivat. Bussinkuljettaja kun ajoi sellaisella tyylillä, että kaikki ihmiset kyydissä rukoilivat. Siispä kumpi oli hyödyllisempi rukouksien määrissä?"
Mitä tapahtui kun Jari Sillanpää tuli Joensuuhun viimeisen kerran? Joe tukehtui.

Kelaa. Keski-ikäiset ihmiset ihan oikeasti nauraa näille vitseille.

Hartsa76

Well-known member
Näkyy olevan muodostumassa tänne Savon suunnalle F1-forumin jäsenten keskittymä, koska Pieksämäelle muuttamisesi seurauksena kolme tämän foorumin jäsentä asuu suhteellisen lähellä toisiaan eli sinä, minä ja Salmisen Jone.

markoj

Custom User
Mä taas lähden illalla käymään kaupungissa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.