Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Trullinkaasu7

Well-known member
Sijainti
Ukraina
Olen miettinyt elämää viime päivinä. Olen tullut siihen tulokseen, että elämäni tärkeimmät henkilöt ovat vanhempani. Heidän apunsa ja tukensa silloin, kun minulla on ollut vaikeaa, on ollut sanoinkuvaamatonta. Tästä ja monesta asiasta olen heille ikuisesti kiitollinen.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Olen miettinyt elämää viime päivinä. Olen tullut siihen tulokseen, että elämäni tärkeimmät henkilöt ovat vanhempani. Heidän apunsa ja tukensa silloin, kun minulla on ollut vaikeaa, on ollut sanoinkuvaamatonta. Tästä ja monesta asiasta olen heille ikuisesti kiitollinen.
Saattaa niillä olevan vähän tekemistä sen kanssa, että yleensä olet!

Trullinkaasu7

Well-known member
Sijainti
Ukraina
Herätys Eurooppa. Venäjän teot on taas sitä luokkaa, että jotain pakko tehdä. Sota on kauhea asia. Joo, mutta oikeuden on voitettava. Ukrainaa pakko tukea. Kiusaajalle ei pidä antaa periksi. Usa on auttanut Ukrainaa jo niin paljon, että ymmärrän sen, että he vaativat Eurooppaa heräämään tähän todellisuuteen. En pelottele ketään, mutta
nyt olisi hyvä antaa tekojen puhua. Ei selitetä.

En haluaisi puhua Hitleristä, mutta onhan toi Putin kyllä siis... noh joo, antaa olla.

Trullinkaasu7

Well-known member
Sijainti
Ukraina
Kyllä tuo Ukrainan tilanne on huono. Jos tätä vertaisi korttipeliin, niin Trump antoi Putinille lähes värisuoran. Zelenskyille jäi niin surkeat kortit, että onhan tämä uskomaton vääryys.(n)

Tulitauko ei näytä nyt realistiselta. Turvatakuista on paljon puhetta, mutta mitä ne ovat, sitä en tiedä.

Maailmassa tapahtuu muutenkin, jälleen kerran, paljon kauheita asioita, mikä on niin väärin. Lähes jokainen ansaitsee paremman tulevaisuuden. Muista se, että älä panikoi, eikä kannata luovuttaa.