Olga
.
Me tehtiin yhtenä kesänä elokuvan tynkää, jossa taustana oli 'pieni ja hento ote' ja minä oli pääroolissa. Tulipa nostalooginen olo.
Ei vaan, luulee, että sillä on fani :nope:Jussi sanoi:Moon istunut Daven kanssa samassa pöydässä kaljalla Tambereella ja valehdellut sille että mulla on sen levyt ja olen fani.
Kyllä hävetti aamulla. Ja vähän vieläkin, miesparka - se luulee että joku omistaa kaikki sen levyt
Jaksamisia ja tarpeeksi ajatuksia kohti tulevaaOlga sanoi:Kävin maallamaalla ja tuli niin ky-ly-mä. Ihan puistattaa. 'Sopivasti' tulee pakkaset, kun lauantaina on hautajaiset.
Pienellä kräkkäyksellä tulostimen valvontaan voisi vaihtaa ton äänenOlga sanoi:Hittiläinen, että säikähdin. Laitoin tulostumaan yhden jutun ja yht'äkkiä ääni karjaisi takanani "LISÄÄ PAPERIA TULOSTIMEEN!" Ääni herätti varmasti naapurinkin, kun sattui olemaan äänet melko kovalla.
Luin PALKALLISTA yöelämää!Kortteen Topi sanoi:Menen tänä iltana KUOPIOON katsomaan paikallista yöelämää!!! :alppu:
Voi voiKortteen Topi sanoi:Menen tänä iltana KUOPIOON katsomaan paikallista yöelämää!!! :alppu:
Ditto.Olga sanoi:Luin PALKALLISTA yöelämää!
Vaikka täällä silloin tällöin on ollu tollasia ilmoja, niin en ole nähnyt lumihuippuisia vuoria. En tosin ole pelannut golfia, jos pelais, niin näkysiköhä sitten ?Nopeahuoli sanoi:Olipas huikea talvipaiva tanaan. Lampotila ehka noin viis astetta, auringossa vajaa 10. Niin kirkas keli, etta 3 lumihuippuista vuorta nakyi kera muiden korkeiden lumisten makien. Ja silti pelasin golfia taalla laaksossa :thumbup:
Tata on nyt hyva lahtee katselemaan unissa. Oita!
Kyllä se varmaan sitte, ainaki jos tarpeeksi kauan pelais.jps sanoi:Vaikka täällä silloin tällöin on ollu tollasia ilmoja, niin en ole nähnyt lumihuippuisia vuoria. En tosin ole pelannut golfia, jos pelais, niin näkysiköhä sitten ?
Viitattiinko epäselvässä sanassa NSPE:een?S.A sanoi:Saan kuviksen ykköskurssista ysin!
Sen nosti siihen mun kuva-analyysien ja semmosessa tarinan "ihana ajatusten ja sanojen vierittely eteenpäin". Sitten tässä kirjallisessa arviossa on vielä jotain ihan noista kuviksen varsinaisista töistäkin...
Ja lopussa joku "Taidat olla [jokin epäselvä sana] ekspressionisti.
Tätä vois juhlia!
En mä kyllä tiedä, tarvitsenko kuviksen numeroa elämässäni enää mihinkään, mutta silti.
jps sanoi:Vaikka täällä silloin tällöin on ollu tollasia ilmoja, niin en ole nähnyt lumihuippuisia vuoria. En tosin ole pelannut golfia, jos pelais, niin näkysiköhä sitten ?
Kerro sit jos sellanen sielta loytyy.Kortteen Topi sanoi:Menen tänä iltana KUOPIOON katsomaan paikallista yöelämää!!! :alppu: