Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Me tehtiin yhtenä kesänä elokuvan tynkää, jossa taustana oli 'pieni ja hento ote' ja minä oli pääroolissa. Tulipa nostalooginen olo.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jussi sanoi:
Moon istunut Daven kanssa samassa pöydässä kaljalla Tambereella ja valehdellut sille että mulla on sen levyt ja olen fani.
Kyllä hävetti aamulla. Ja vähän vieläkin, miesparka - se luulee että joku omistaa kaikki sen levyt :(
Ei vaan, luulee, että sillä on fani :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Kävin maallamaalla ja tuli niin ky-ly-mä. Ihan puistattaa. 'Sopivasti' tulee pakkaset, kun lauantaina on hautajaiset. :(
Jaksamisia ja tarpeeksi ajatuksia kohti tulevaa :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Hittiläinen, että säikähdin. Laitoin tulostumaan yhden jutun ja yht'äkkiä ääni karjaisi takanani "LISÄÄ PAPERIA TULOSTIMEEN!" Ääni herätti varmasti naapurinkin, kun sattui olemaan äänet melko kovalla. :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Olipas huikea talvipaiva tanaan. Lampotila ehka noin viis astetta, auringossa vajaa 10. Niin kirkas keli, etta 3 lumihuippuista vuorta nakyi kera muiden korkeiden lumisten makien. Ja silti pelasin golfia taalla laaksossa :thumbup:

Tata on nyt hyva lahtee katselemaan unissa. Oita!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Hittiläinen, että säikähdin. Laitoin tulostumaan yhden jutun ja yht'äkkiä ääni karjaisi takanani "LISÄÄ PAPERIA TULOSTIMEEN!" Ääni herätti varmasti naapurinkin, kun sattui olemaan äänet melko kovalla. :(
Pienellä kräkkäyksellä tulostimen valvontaan voisi vaihtaa ton äänen

"OLGA ON ORNARI!" ääneksi. :thumbup:

Toinen hyvä idea olisi asentaa selaimiin sellainen tila ilmoitin, joka karjaisisi ääneen sivuston nimen. Kaikki työtoverit voisivat tällöin pysyä kärryillä kuinka työaikaa käytetään. :ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nopeahuoli sanoi:
Olipas huikea talvipaiva tanaan. Lampotila ehka noin viis astetta, auringossa vajaa 10. Niin kirkas keli, etta 3 lumihuippuista vuorta nakyi kera muiden korkeiden lumisten makien. Ja silti pelasin golfia taalla laaksossa :thumbup:

Tata on nyt hyva lahtee katselemaan unissa. Oita!
Vaikka täällä silloin tällöin on ollu tollasia ilmoja, niin en ole nähnyt lumihuippuisia vuoria. En tosin ole pelannut golfia, jos pelais, niin näkysiköhä sitten ?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jps sanoi:
Vaikka täällä silloin tällöin on ollu tollasia ilmoja, niin en ole nähnyt lumihuippuisia vuoria. En tosin ole pelannut golfia, jos pelais, niin näkysiköhä sitten ?
Kyllä se varmaan sitte, ainaki jos tarpeeksi kauan pelais.

Estate

Well-known member
Saan kuviksen ykköskurssista ysin! :D
Sen nosti siihen mun kuva-analyysien ja semmosessa tarinan "ihana ajatusten ja sanojen vierittely eteenpäin". Sitten tässä kirjallisessa arviossa on vielä jotain ihan noista kuviksen varsinaisista töistäkin... :rolleyes:
Ja lopussa joku "Taidat olla [jokin epäselvä sana] ekspressionisti.
Tätä vois juhlia! :D
En mä kyllä tiedä, tarvitsenko kuviksen numeroa elämässäni enää mihinkään, mutta silti. :p

Estate

Well-known member
Muuten viime jakson koenumeroista (jokaikistä täällä varmasti kiinnostaa), että ihan hyvin meni. :)
Tai se biologia nyt vähän, mutta se on jo käsitelty juttu. :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
S.A sanoi:
Saan kuviksen ykköskurssista ysin! :D
Sen nosti siihen mun kuva-analyysien ja semmosessa tarinan "ihana ajatusten ja sanojen vierittely eteenpäin". Sitten tässä kirjallisessa arviossa on vielä jotain ihan noista kuviksen varsinaisista töistäkin... :rolleyes:
Ja lopussa joku "Taidat olla [jokin epäselvä sana] ekspressionisti.
Tätä vois juhlia! :D
En mä kyllä tiedä, tarvitsenko kuviksen numeroa elämässäni enää mihinkään, mutta silti. :p
Viitattiinko epäselvässä sanassa NSPE:een?

Örfil

Guest
Lähden kohta pikkujouluihin vessan, saunan ja suihkun kautta (muita osallistujia ei tietääkseni tule tätä reittiä). Suihkun jälkeen toki kuivaan itseni sekä pukeudun sään ja tilaisuuden vaatimalla, mutta optimoidulla tavalla, huomioiden mm. ilman lämpötilan sekä illan bändin soittosetin keskikompin sykkeen. Parametrejä on monia, homma ei ole helppo mutta...

Vinkkejä muillekin vaatetuksen oikean k-arvon etsimiseen vastaaviin tilaisuuksiin annan toki, sooluussoni excel applikaatiolla on olemassa ja testattu, kyselyt toistaiseksi osoitteeseen:

F1-forumin Jussi
Poste Restante
Paskalampi, Veikkola

Toimitus valitettavasti ainoastaan lerpuilla (jäi muutama yli opiskeluajoilta).

Huom! Postiosoite on siis tilapäisesti muuttunut, syyn kerron myöhemmin...
Toimitusaika: 2 vkoa
Hinta: 19.99 e
Takuu: On

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jps sanoi:

Kuule sillon nakyy ihammita vaan, kuule!