Olga
.
Kävin maallamaalla ja tuli niin ky-ly-mä. Ihan puistattaa. 'Sopivasti' tulee pakkaset, kun lauantaina on hautajaiset.
Se on myöhästä enää pyllistää kun on tavara jo housuissa!Moe Szyslak sanoi::nope: :thumbfh:
Eiku just siksi mä sen ilmoitan nytten kun rupeen nuolemaan täällä sääliääniä :doubtful:Kortteen Topi sanoi:Se on myöhästä enää pyllistää kun on tavara jo housuissa!
Soon miehen puhetta!Moe Szyslak sanoi:Eiku just siksi mä sen ilmoitan nytten kun rupeen nuolemaan täällä sääliääniä :doubtful:
Runar ja Kyllikki sanoi:Oli kameran kuviin ilmesynyt kuollut pikseli. :eek!:
Onneks yhden nappulan painaminen korjasi asian ja kuolleiden pikselien määrä kuvissa on taas tasan nolla. :thumbup:
Moe Szyslak sanoi:Mulla on näyttö ihan syljessä ja räässä. :nope:
Samperi, luin presidentti toikista että Patriot aikoo katsoa ehdokkaiden eilisen väittelyn videolta
Siis se on mennyt nauhoittamaan tollasta
AJ sanoi:Millä tavalla se korjaus toimii? Laskeeko se ympäröivistä pikseleistä jonkun keskiarvon vai mitä?
Ei vedä niin. Missä lienee, kun ei näy juttuja lain.AJ sanoi:Mä tiedän yhden artistin, joka ei vedä leipäkkinä.
Dave ei vedä leipäkkinä, moon ite nähny. Dave vetää ihan raakana.AJ sanoi:Mä tiedän yhden artistin, joka ei vedä leipäkkinä.
Pieni ja hento oteko?KnowHow sanoi:Dave ei vedä leipäkkinä, moon ite nähny. Dave vetää ihan raakana.
Ja turhanpäiväinen älykkyyys syö ihmistä rotan lailla!Olga sanoi:Pieni ja hento oteko?
Jussi sanoi:Moon istunut Daven kanssa samassa pöydässä kaljalla Tambereella ja valehdellut sille että mulla on sen levyt ja olen fani.
Kyllä hävetti aamulla. Ja vähän vieläkin, miesparka - se luulee että joku omistaa kaikki sen levyt