Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kävin maallamaalla ja tuli niin ky-ly-mä. Ihan puistattaa. 'Sopivasti' tulee pakkaset, kun lauantaina on hautajaiset. :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Oli kameran kuviin ilmesynyt kuollut pikseli. :eek!:
Onneks yhden nappulan painaminen korjasi asian ja kuolleiden pikselien määrä kuvissa on taas tasan nolla. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kortteen Topi sanoi:
Se on myöhästä enää pyllistää kun on tavara jo housuissa!
Eiku just siksi mä sen ilmoitan nytten kun rupeen nuolemaan täällä sääliääniä :doubtful:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oli kameran kuviin ilmesynyt kuollut pikseli. :eek!:
Onneks yhden nappulan painaminen korjasi asian ja kuolleiden pikselien määrä kuvissa on taas tasan nolla. :thumbup:

Millä tavalla se korjaus toimii? Laskeeko se ympäröivistä pikseleistä jonkun keskiarvon vai mitä?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla on näyttö ihan syljessä ja räässä. :nope:

Samperi, luin presidentti toikista että Patriot aikoo katsoa ehdokkaiden eilisen väittelyn videolta :rolleyes:

Siis se on mennyt nauhoittamaan tollasta :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on näyttö ihan syljessä ja räässä. :nope:

Samperi, luin presidentti toikista että Patriot aikoo katsoa ehdokkaiden eilisen väittelyn videolta :rolleyes:

Siis se on mennyt nauhoittamaan tollasta :D

:eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Millä tavalla se korjaus toimii? Laskeeko se ympäröivistä pikseleistä jonkun keskiarvon vai mitä?

Ei aavistustakaan. Map Pixels siinä namiskassa lukee ja se korjaa homman. Ja se on just ihan kaikki mitä mä asiasta tiedän. :ahem:
Mutta sen jälkeen otetut kuvat on virheettömiä sen pikselin kohdaltakin ja se mulle onkin siinä pääasia.

Knoukka

Well-known member
Voi vittujen syksy. Tea Khalifa laulaa Nelosella. Moon luullu tähän asti, että se on pelkästään pantavan näköinen mulattipimu. Mutta sehän on sen lisäksi vielä arvostelukyvytön ja laulutaidoton piipittäjäkin. Vittu, mahtavaa viihdettä.

GeGe

Talvihorrostaja
Juu oli aika "mahtava" playback-esitys :jaska: :jaska: :D

Örfil

Guest
Moon istunut Daven kanssa samassa pöydässä kaljalla Tambereella ja valehdellut sille että mulla on sen levyt ja olen fani.
Kyllä hävetti aamulla. Ja vähän vieläkin, miesparka - se luulee että joku omistaa kaikki sen levyt :(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
:eek:
Jussi sanoi:
Moon istunut Daven kanssa samassa pöydässä kaljalla Tambereella ja valehdellut sille että mulla on sen levyt ja olen fani.
Kyllä hävetti aamulla. Ja vähän vieläkin, miesparka - se luulee että joku omistaa kaikki sen levyt :(