Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Eilen tuli muuten tv:stä elokuva Mies, joka ei osannut sanoa ei. Olen ehdottomasti enämpi näytelmäversion ystävä. ;)
Tosin tossa oli kyllä hyvä toi Renlundin muija, jota ei näytelmäkässäristä löydy. Puuttuuhan siitä pari muutakin hahmoa, mutta ne onkin ihan turhia.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Onpas mennyt vilkkaasti aamu töitä tehdessä lailla Samin ja Olgan!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kohta on kesä. Tiedoks vaan. Son jo ens vuonna ja ens vuoteen on aikaa enää runsaat 3 viikkoa! :ahem: :ahem:
Kohta se on taas joulu. Heti kesän ja sitä seuraavan syksyn jälkeen.. EIKU ei mitn..
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Tulin juuri syömästä. Pippuriphviä kera perunoiden ja hyvää oli.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Niinpä on ruokis, mutta en mene syömään, kun sitten nukuttais vielä enemmän. :dunno:
Ruoan jälkeen kahvi maistuu hyvältä. Eikä mun kai tarvitse olla iltapäivällä yhtään tuottavampi kuin aamustakaan :)
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Ruoan jälkeen kahvi maistuu hyvältä. Eikä mun kai tarvitse olla iltapäivällä yhtään tuottavampi kuin aamustakaan :)
`

Soot häpeämättömän laiska! :nope: Ja sitten on pokkaa tehdä kaikki järkevä duuni yliajalla. :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
`

Soot häpeämättömän laiska! :nope: Ja sitten on pokkaa tehdä kaikki järkevä duuni yliajalla. :eek:
Nyt on harkinnassa yksi pieni homma, mikä tietää noin 20-30 tuntia övereitä ensimmäiselle vapaalle viikonlopulle :nope:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Työkaveri tinki juuri käytetyn tietokoneen hinnan 120 eurosta 107 euroon! :thumbup:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
np: FIA 2005 Formula One Season Review Fantastic Fernando by TeamPlayers Elluminatie.avi (887Kbps/221:36min) :ahem: :cool:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Tämä ei ole kyllä mikään ilmoitus, mutta tuossa keskusteluiden pääsivulla kun näkyy ne toikit joihin milläkin alueella on viimeksi kirjoitettu. Niin enivei niissä on myös toikin aloitusviestin kuvake, joka joskus saattaa olla aika ristiriitainen itse uusimman viestin kanssa niinku sillai. Esim. ku toikissa ' Yksittäisiä 'muun urheilun' uutisia' on aloitusviestin kuva
, nii se näkyy tossa sivulla vaikka just ois raportoitu esim. jalkapallolegendan kuolemasta
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
VJR sanoi:
Tämä ei ole kyllä mikään ilmoitus, mutta tuossa keskusteluiden pääsivulla kun näkyy ne toikit joihin milläkin alueella on viimeksi kirjoitettu. Niin enivei niissä on myös toikin aloitusviestin kuvake, joka joskus saattaa olla aika ristiriitainen itse uusimman viestin kanssa niinku sillai. Esim. ku toikissa ' Yksittäisiä 'muun urheilun' uutisia' on aloitusviestin kuva
, nii se näkyy tossa sivulla vaikka just ois raportoitu esim. jalkapallolegendan kuolemasta
Onneksi ei ole sentään röhönauruhymelö.
 

Makkonen

Guest
Esa Pakarinen osti ensimmäisen haitarinsa vähittäismaksulla 1930, se oli italialainen Coperativa, kuulanäppäimillä. :confused:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
JayR sanoi:
Esa Pakarinen osti ensimmäisen haitarinsa vähittäismaksulla 1930, se oli italialainen Coperativa, kuulanäppäimillä. :confused:
Masa Niemen (Pätkän) viimeiset sanat olivat itsemurhaviestille tuherretut (jos muistan oikein tarkalleen). "On tosi hauska olla, kun on täysi nolla". :(

Huumoriversio menee: "Enää en näyttele pätkääkään" :rolleyes:
 
Ylös