Puupää
Señor Member
Joku ollut yön aikana ahkera...
En kai kuitenkaan ole missään väittänyt lasten tykkäävän moisesta musiikista, vaikka sen tunnistavatkin :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Mun poika tykkää suomalaisista lauluista joiden sanoista saa selvää.
Moe Szyslak sanoi:Mun poika tykkää suomalaisista lauluista joiden sanoista saa selvää.
Ja sitten hoilataan esim. "tahdon rakastella sinua"... kaupassa täyteen ääneenMoe Szyslak sanoi:Mun poika tykkää suomalaisista lauluista joiden sanoista saa selvää.
Mutku sanoi:Ja sitten hoilataan esim. "tahdon rakastella sinua"... kaupassa täyteen ääneen
Voin hyvin kuvitella Moen taputtamassa tahtiaMutku sanoi:Ja sitten hoilataan esim. "tahdon rakastella sinua"... kaupassa täyteen ääneen
No jopas! :ahem:J.Heldenview sanoi:Sam TV2:sella juuri nyt.
AJ sanoi:No jopas! :ahem:
ml sanoi:Mutta valitettavasti sivuosassa.
Itsehän olen monasti kuunnellut tuota biisiä levyltä kotioloissaMr Natural sanoi:Oli kyllä jo aikakin vaihtaa levyä, osaanhan Christina Aquileran Beautifulin itsekin jo ulkoa.
On tullut katsottua jokusen kerran :thumbup:J.Heldenview sanoi:Sam TV2:sella juuri nyt.
Yleensä on näin, mutta kyllä meillä vain mun pikkuveli tietää PALJON paremmin kaikki kun mä.Moe Szyslak sanoi:Pojat on vähemmän kiinnostunut hypetyksestä kuin noi tytöt. Ne tietää kaikki MTVn esiintyjät ulkoa
Ja päivä alkaa jo kohta pitenemään!Runar ja Kyllikki sanoi:Kohta on kesä. Tiedoks vaan. Son jo ens vuonna ja ens vuoteen on aikaa enää runsaat 3 viikkoa! :ahem: :ahem:
Ei paljon jaksaisi mitään tehdä :nope:Olga sanoi:Ei irtoo työt millään. On ihan kuin olisi halvaantunut.