Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Meinaat että on joutunut hiiliä lapioimaan? :doubtful:
Ai tässä haettiin tämmöstä symboliikkaa. Tarkoitin lähinnä maallisen tomumajan viimeistä leposijaa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Jesh! Tytär kuunteli tänään koko illan - ei Britney Spearsia, Christina Aquileraa eikä 50 Centiä - vaan Eternal Erectionia! Nää on niitä pieniä juttuja...
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mr Natural sanoi:
Jesh! Tytär kuunteli tänään koko illan - ei Britney Spearsia, Christina Aquileraa eikä 50 Centiä - vaan Eternal Erectionia! Nää on niitä pieniä juttuja...
Kuis vanha se on? :D Sinäkö veit siltä kaikki edellämainitsemasi artistien CD:t, että pakko oli? :p
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Matxi sanoi:
Ei sun ny pitäis noin yllättyny olla. Itsehän niitä bootseja suosittelit.
Aijjoo perskeles... Sitten meitä on ens mööten catwalkilla kolme! ;)
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
S.A sanoi:
Kuis vanha se on? :D Sinäkö veit siltä kaikki edellämainitsemasi artistien CD:t, että pakko oli? :p
11 ja oli eka kerta, kun oli lainannut levyn mun hyllystä; tuohon saattoi tosin vaikuttaa se, että olin pari viikkoa sitten tyttärien kanssa bileissä, joissa soitti Eternal Erection.

Oli kyllä jo aikakin vaihtaa levyä, osaanhan Christina Aquileran Beautifulin itsekin jo ulkoa. :rolleyes:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Mr Natural sanoi:
11 ja oli eka kerta, kun oli lainannut levyn mun hyllystä; tuohon saattoi tosin vaikuttaa se, että olin pari viikkoa sitten tyttärien kanssa bileissä, joissa soitti Eternal Erection.

Oli kyllä jo aikakin vaihtaa levyä, osaanhan Christina Aquileran Beautifulin itsekin jo ulkoa. :rolleyes:
Meillä lapset tunnistavat Acceptin & UDO:n :D
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Poltin asken cd:n. Hyyyyyijjj!!!! Olen kriminaali. Tulkaa ja hakekaa mut pois!!!! :ahem: :ahem:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Nopeahuoli sanoi:
Poltin asken cd:n. Hyyyyyijjj!!!! Olen kriminaali. Tulkaa ja hakekaa mut pois!!!! :ahem: :ahem:
Paheksun. Tulella ei saa leikkiä asunnossa ähähähää!
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Kone puursi yön ajan AVI:sta DVD:n ja kuinka ollakaan loppupäässä ääni menee epäsynkkaan :nope: Ja eikun alusta... :jaska:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Meillä lapset tunnistavat Acceptin & UDO:n :D
Mun poika tykkää suomalaisista lauluista joiden sanoista saa selvää.

Juha Tapio on ykkönen, Maijaa kuuntelee. Neljä Ruusunkin tuntee. Pojat on vähemmän kiinnostunut hypetyksestä kuin noi tytöt. Ne tietää kaikki MTVn esiintyjät ulkoa :rolleyes:
 
Ylös