AJ
Well-known member
Moe Szyslak sanoi:Korkeenpaikanleirillä? :doubtful:
Pikemminkin päinvastaisessa suunnassa pitää majaansa.
Moe Szyslak sanoi:Korkeenpaikanleirillä? :doubtful:
Olga sanoi:Jarna on sitä mieltä, että isä Edvin oli koomikko. Vain Kassila oli löytänyt sen puolen hänestä.
Meinaat että on joutunut hiiliä lapioimaan? :doubtful:AJ sanoi:Pikemminkin päinvastaisessa suunnassa pitää majaansa.
Ai tässä haettiin tämmöstä symboliikkaa. Tarkoitin lähinnä maallisen tomumajan viimeistä leposijaa.Moe Szyslak sanoi:Meinaat että on joutunut hiiliä lapioimaan? :doubtful:
Juu..Olga sanoi:Taisin jossain sanoa, että aika lailla samoja juttuja jonkun hahmon kanssa...
Kuis vanha se on? Sinäkö veit siltä kaikki edellämainitsemasi artistien CD:t, että pakko oli?Mr Natural sanoi:Jesh! Tytär kuunteli tänään koko illan - ei Britney Spearsia, Christina Aquileraa eikä 50 Centiä - vaan Eternal Erectionia! Nää on niitä pieniä juttuja...
:eek!:Matxi sanoi:Ostin itselleni korkokengät.
Ei sun ny pitäis noin yllättyny olla. Itsehän niitä bootseja suosittelit.S.A sanoi::eek!:
Aijjoo perskeles... Sitten meitä on ens mööten catwalkilla kolme!Matxi sanoi:Ei sun ny pitäis noin yllättyny olla. Itsehän niitä bootseja suosittelit.
Meillä on sitten samanlaiset kengät!!!S.A sanoi:Aijjoo perskeles... Sitten meitä on ens mööten catwalkilla kolme!
11 ja oli eka kerta, kun oli lainannut levyn mun hyllystä; tuohon saattoi tosin vaikuttaa se, että olin pari viikkoa sitten tyttärien kanssa bileissä, joissa soitti Eternal Erection.S.A sanoi:Kuis vanha se on? Sinäkö veit siltä kaikki edellämainitsemasi artistien CD:t, että pakko oli?
Meillä lapset tunnistavat Acceptin & UDO:nMr Natural sanoi:11 ja oli eka kerta, kun oli lainannut levyn mun hyllystä; tuohon saattoi tosin vaikuttaa se, että olin pari viikkoa sitten tyttärien kanssa bileissä, joissa soitti Eternal Erection.
Oli kyllä jo aikakin vaihtaa levyä, osaanhan Christina Aquileran Beautifulin itsekin jo ulkoa.
Paheksun. Tulella ei saa leikkiä asunnossa ähähähää!Nopeahuoli sanoi:Poltin asken cd:n. Hyyyyyijjj!!!! Olen kriminaali. Tulkaa ja hakekaa mut pois!!!! :ahem: :ahem:
Mun poika tykkää suomalaisista lauluista joiden sanoista saa selvää.Sam sanoi:Meillä lapset tunnistavat Acceptin & UDO:n