AJ
Well-known member
Moe Szyslak sanoi:Korkeenpaikanleirillä? :doubtful:
Pikemminkin päinvastaisessa suunnassa pitää majaansa.
Moe Szyslak sanoi:Korkeenpaikanleirillä? :doubtful:
Olga sanoi:Jarna on sitä mieltä, että isä Edvin oli koomikko. Vain Kassila oli löytänyt sen puolen hänestä.
Meinaat että on joutunut hiiliä lapioimaan? :doubtful:AJ sanoi:Pikemminkin päinvastaisessa suunnassa pitää majaansa.
Ai tässä haettiin tämmöstä symboliikkaa. Tarkoitin lähinnä maallisen tomumajan viimeistä leposijaa.Moe Szyslak sanoi:Meinaat että on joutunut hiiliä lapioimaan? :doubtful:
Juu..Olga sanoi:Taisin jossain sanoa, että aika lailla samoja juttuja jonkun hahmon kanssa...![]()
Kuis vanha se on?Mr Natural sanoi:Jesh! Tytär kuunteli tänään koko illan - ei Britney Spearsia, Christina Aquileraa eikä 50 Centiä - vaan Eternal Erectionia! Nää on niitä pieniä juttuja...
:eek!:Matxi sanoi:Ostin itselleni korkokengät.
Ei sun ny pitäis noin yllättyny olla. Itsehän niitä bootseja suosittelit.S.A sanoi::eek!:
Aijjoo perskeles... Sitten meitä on ens mööten catwalkilla kolme!Matxi sanoi:Ei sun ny pitäis noin yllättyny olla. Itsehän niitä bootseja suosittelit.
Meillä on sitten samanlaiset kengät!!!S.A sanoi:Aijjoo perskeles... Sitten meitä on ens mööten catwalkilla kolme!![]()
11 ja oli eka kerta, kun oli lainannut levyn mun hyllystä; tuohon saattoi tosin vaikuttaa se, että olin pari viikkoa sitten tyttärien kanssa bileissä, joissa soitti Eternal Erection.S.A sanoi:Kuis vanha se on?Sinäkö veit siltä kaikki edellämainitsemasi artistien CD:t, että pakko oli?
![]()
Meillä lapset tunnistavat Acceptin & UDO:nMr Natural sanoi:11 ja oli eka kerta, kun oli lainannut levyn mun hyllystä; tuohon saattoi tosin vaikuttaa se, että olin pari viikkoa sitten tyttärien kanssa bileissä, joissa soitti Eternal Erection.
Oli kyllä jo aikakin vaihtaa levyä, osaanhan Christina Aquileran Beautifulin itsekin jo ulkoa.![]()
Paheksun. Tulella ei saa leikkiä asunnossa ähähähää!Nopeahuoli sanoi:Poltin asken cd:n. Hyyyyyijjj!!!! Olen kriminaali. Tulkaa ja hakekaa mut pois!!!! :ahem: :ahem:
Mun poika tykkää suomalaisista lauluista joiden sanoista saa selvää.Sam sanoi:Meillä lapset tunnistavat Acceptin & UDO:n![]()