Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tänään näin kuinka eräs jonkun matkaa edelläni ajanut moporisti melkein jäi auton yliajamaksi ja vain sen takia, ettei viitsinyt kääntää päätään katsoakseen tuleeko oikealta autoa. Eli käyttäytyi suurinpiirtein noin nelivuotiaan tasoisesti liikenteessä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Tänään näin kuinka eräs jonkun matkaa edelläni ajanut moporisti melkein jäi auton yliajamaksi ja vain sen takia, ettei viitsinyt kääntää päätään katsoakseen tuleeko oikealta autoa. Eli käyttäytyi suurinpiirtein noin nelivuotiaan tasoisesti liikenteessä.
Eihän pleikkaripeleissäkään kuole oikeasti, jos jää auton alle tai ammutuksi.:thumbup:

burb

.
Se on tuo levytila niin halpaa että päätin käydä Verkkokaupasta hakemassa uuden ulkoisen kiintolevyn kun en jaksa alkaa siivoamaan vanhaa.... :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
Se on tuo levytila niin halpaa että päätin käydä Verkkokaupasta hakemassa uuden ulkoisen kiintolevyn kun en jaksa alkaa siivoamaan vanhaa.... :eek:
Pahoinkin päässyt pölyttymään?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Eihän pleikkaripeleissäkään kuole oikeasti, jos jää auton alle tai ammutuksi.:thumbup:
"In real life you don't get another quarter". Näin mainostettiin joskus. Tosin kampanja taisi liittyä rattijuoppouden vastustamiseen.

burb

.
Helkkari.
Olin käsittelemässä erästä exceltaulukkoa kun se päätti yht'äkkiä mennä kiinni. Olin piilottamassa muutamaa saraketta kun se taulukko katosi.
Kun yritin avata uudestaan sitä exceliä niin kone herjaa että se olis jo mulla auki ja jos haluan avata sen uudestaan niin menetän kaikki tekemäni muutokset.
Eli ne mun muutokset jotka luulin jo tuomitun kadotukseen ehkä vielä olis "tuolla jossain", jos vaan keksin miten sen kiinni olevan excelin saisin auki, vaikka se on jo auki... Tai siis jotain.
Task managerissa sitä taulukkoa ei näy, eikä excelin omista ikkunoista sitä löydy...
Eipä nuo mitenkään maailman tärkeimpiä muutoksia olleet, voin ihan hyvin tehdä ne huomenna uusiksi. Nyt en jaksais...

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
burb sanoi:
Ostin tänään sisäisen :)D) Samsung T166 500GB.
Tai no hahmo VJR sen haki. Pitää maksaa se sille tässä joskus. Varmaan pitää kowokin noutaa joskus Oulusta.

Voimia hahmo Vellulle.

JOC

tavallinen virtanen
Olga sanoi:
Meni 'vähän' yli. :doubtful:
Itellä kanssa parina päivänä lipsahtanut hiukan yli. Ei tee hyvää, sen jälkeen haahuila kotona, ja eipä saa uudestaan untakaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Matxi sanoi:
Ostin tänään sisäisen :)D) Samsung T166 500GB.
Tai no hahmo VJR sen haki. Pitää maksaa se sille tässä joskus. Varmaan pitää kowokin noutaa joskus Oulusta.

Voimia hahmo Vellulle.
Itselleni on tilauksessa teratavun kokoinen Samsung. Samassa tilauksessa on ne surullisenkuuluisat kaiutinkannakkeet, joita olen jo vuoden odotellut, eikä vieläkään näy. Pitäis varmaan lisätä samaan tilaukseen tämä, jotta viitsisivät oikeasti tilata ne kaiutinkiinnikkeetKIN. Sitten perua viime hetkellä ne kaikki, jottei oikeasti tarttis ostaa tota....

Kiitoksia.

JOC

tavallinen virtanen
Rakennusmies on erimies. Lounaaksi jotain makkaraa ja karhun puolen litran kolmostölkki. Tekevät julkisivuremppaa tossa pihalla kun luen partsilla tenttiin.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Gigantin verkkokaupasta tilaaminen! Siis ei oikein käy järkeen, että jos maksu näkyi heidän tilillään jo viime torstaina aamupäivällä ja tuotetta oli varastossa, niin tuote ei ole ennättänyt tiistaina vielä paikanpäälle Hyvinkäälle! Tuota kun vertaa esim. saksalaiseen E-Bug liikkeeseen: Postikulut ovat 6€ korkeammat (15€ vs. 9€), mutta E-bug:sta tilatessa jos maksu näkyy torstaina aamupäivällä, niin tuote on kotiovella perjantaina iltapäivällä..Gigantin tilauksen joutuu noutamaan postista.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
VR sanoi:
Maksoin TV-maksun.
:jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: vittu:jaska: :jaska: :jaska: :jaska:

Ja selitys: pari viikkoa sitten kiiruussa makselin laskuja verkkopankissa. Meinasin että maksan koko vuoden kerralla (208,15€), en puolta vuotta (104,75€) kuten oon tehny viimeiset 15 vuotta.

Jostain helvetin syystä oon maksanut sit 204,75€ ja eilen TV-lupahallinnosta tuli kirje että "oon maksanu satasen liikaa" jonka saa joko tilille takaisin ja se hyvitetään seuraavassa laskussa. Eli helmikuussa tullee puolen vuoden lasku 3,40€...

Keskitytään siihen laskujen maksamiseen...