Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Osaisko Moe vähän kertoilla mulle, mihin aikaan tämmösen tavallisen pulliaisen olisi hyvä uida kilometri?
Aamusta heti, jos multa kysytään. Mene Neidonkeitaaseen ennen kouluun menoa. Aika 'moni' mun kavereista käy ennen duunia rykäsemässä kilometristä 3 kilometriin.:ahem:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ohops.. kuus tonttua lähenee uhkaavasti :eek!:
Täytyy pitää varansa ettei vedä pitkäksi.

Estate

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Aamusta heti, jos multa kysytään. Mene Neidonkeitaaseen ennen kouluun menoa. Aika 'moni' mun kavereista käy ennen duunia rykäsemässä kilometristä 3 kilometriin.:ahem:
Tarkoitus olisi huomenna mennä joskus ennen kymmentä sinne, kun mulla on sellanen kiva lukujärjestys, että perjantaisin on koulua 8.10-9.25 ja 13.20-14.35. :eek: Ostin viikko sitten 10 kerran sarjalipunkin sinne, jos vaikka tulisi sitten uitua...

Kysymyksellä kyllä lähinnä hain sitä, että millaista vauhtia sitä uintia mahtaisi pitää pystyä se kilometri vetämään.

Estate

Well-known member
Viime viikon perjantaina johonkin 35 minuuttiin kilometrin taisinkin juuri uida. Sitten vesijuoksin suurinpiirtein yhtä kauan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olis vähän nälkä, mutta toisaalta pitäis mennä nukkuun. Ehkä jätän syömättä. öytä luultavimmatusti!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vaikka radion mukaan Suomea etelästä lähestyvä ukkosrintama onkin vasta Porvoon edustalla, niin kyllä meillä on täysi rähäkkä päällä nyt jo. Salamoi taivaan täydeltä, mutta ei ihan tässä päällä.

On todella upeen näköstä kun taivas on sysimusta ja salamoita on taivas täynnänsä. :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sain videotakin. Laatu ei ole maailman paras, koska kamera kuvaa MOVeina ja pienensin tollasia 20 megaisia moveja parin megan aveiksi.

Kaukana:
http://borg.pp.fi/ukonjuhla/ukkonen/ukkonen2.avi

Lähempänä:
http://borg.pp.fi/ukonjuhla/ukkonen/ukkonen1.avi

Tollasta paukkinaa kuin videossa ukkonen1.avi, on täällä nyt koko ajan. Noin 5-10 sekunnin välein ja taivas koko ajan ihan valkoisena.

Hyvinhän tuo on kohdalla ukkostutkankin mukaan. Aika perhana lähelle räiskii nyt ihan koko ajan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vaikka ei lukemien valossa olekaan yhtä kova ukkosmyrsky kuin se edellinen niin käytännössä kyllä on. Nyt salamat leiskuu sitä tahtia, että täällä on suurimman osan ajasta kirkasta kuin päivällä. Mä en oikeasti ole tämmöstä nähnyt ikipäivänä että näin tiheeseen salamat välähtelee.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Äsken iski tohon 10 metrin päähän puuhun. Ihan saatananmoinen RÄJÄHDYS. Sähköjen lisäksi netti poikki ja adsl-boksi oli vähän aikaa ihan sekasin ja kotiverkko ei toimi vieläkään. :(

Tilanne kehittyy:

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sen verran tuo viimeinen iso jysähdys teki tuhojaan, että talon antenniverkko meni ilmeisesti rikki. Kun otan signaalin omasta antennista, digikanavat toimivat ihan hyvin. Talon antenniverkosta ilmoittaa, että ei signaalia.

Kotiverkko sentään alkoi toimia pienen yskimisen ja reitittimen buuttauksen jälkeen jälkeen.