Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Urheilu harrastuksena.

Siihen liittyy kilometrit, sykkeet, raja-arvot, hemoglobiini, epocit, kalorit, Adidas, tekninen paita, aivan vitun iso kassi, juomapullo josta pitää juoda niin että kaikki näkee että sä muuten juot juomapullosta, hiilarit, ravintoainelisät, tekniikka ja protskut.

Mulla tuli hiki kun kirjoitin nuo sanat tohon noin.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Jahas, kyllästyivät sitten.. minä ja isukki pommitettiin koko aamupäivän ajan puheluilla ja sähköposteilla eriosotteista ja nyt sentään sai vastauksen, sähköpostiin. Puhelimella heitä ei ole saanut kiinni parin tunnin yrityksistä huolimatta.

Pitäisi laittaa tuo tuote asiakaspalautteena tulemaan takaisin. Suomeksi sanottuna kiikuttaa läppäri takaisin postiin, täyttää lomakkeet ja aikanaan hakea uusi läppäri postista. Tulee kivasti lisää vaivaa ja taas 7-10 päivää lisää odotteluaikaa; hassua, että oikean läppärin saamisessa kestää kaksi viikkoa maksusta kun tuotetta on varastossa ollut kokoajan.

Voisi melkein lyödä vetoa, että takaisin tulee samanlainen väärä läppäri, minkä nyt lähettivät.
---

Tervetuloa vain uusi Gigantti-myymälä Hyvinkäälle..

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Urheilu harrastuksena.

Siihen liittyy kilometrit, sykkeet, raja-arvot, hemoglobiini, epocit, kalorit, Adidas, tekninen paita, aivan vitun iso kassi, juomapullo josta pitää juoda niin että kaikki näkee että sä muuten juot juomapullosta, hiilarit, ravintoainelisät, tekniikka ja protskut.

Mihin unohtui dobing?!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kävin uimassa. Testismielessä vetäsin kilsan vaparia putkeen. Hyvin jakso. Tota vauhtia jaksais kyllä uida Joroisillakin. Tosin ajanottajat olis jo lähteneet yöpuulle ennenkuin mä rantautuisin.:(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Urheilu harrastuksena.

Nuo tummennetut on aika vähän mun mielessä. Sykkeet, raja-arvot ja tekninen paita 'rakkaimmat'.:eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tossa kun törmäsin taas yhteen tyyppiin, joka ihan selkeesti oli väärällä alalla eikä eväät riittäneet lainkaan siihen työhön, tuli taas kerran mieleen että onko tämä tasapäistäminen millään tavalla järkevää hommaa.
Kannattaisko joskus myöntää, että kaikissa meissä ei kertakaikkiaan eväät riitä joka hommaan, eikä väkisin kouluttaa porukkaa pitkälle ihan tasavertaisuuden nimissä. Pian meillä on nurkat täynnä inssiä (no alkaa olla jo) diplomi-inssiä, kauppatieteiden maisteria sun muuta huuhaajätkää, jotka älynsä ja muiden kykyjensä puolesta soveltuis korkeintaan halkoja hakkaamaan.

Kokonaan tässä tittelihuumassa on päässyt unohtumaan se, että jonkun tarttis tehdä työtkin.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kannattaisko joskus myöntää, että kaikissa meissä ei kertakaikkiaan eväät riitä joka hommaan, eikä väkisin kouluttaa porukkaa pitkälle ihan tasavertaisuuden nimissä. Pian meillä on nurkat täynnä inssiä (no alkaa olla jo) diplomi-inssiä, kauppatieteiden maisteria sun muuta huuhaajätkää, jotka älynsä ja muiden kykyjensä puolesta soveltuis korkeintaan halkoja hakkaamaan.
Mut kun nykyajan tendenssinä on vaan tähdätä aina todella ylös. Niin korkealle yritetään mennä kuin rahkeita vaan riittää. Ettei ainakaan jäisi koskaan harmittamaan ´what-if´.

Täytyy olla kunnianhimoa. Ei mitään luuserimeininkiä niinku paskaputken vääntämistä.

Ja monilla menee sit vähän yli. Ne hommat siis.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kokonaan tässä tittelihuumassa on päässyt unohtumaan se, että jonkun tarttis tehdä työtkin.
Totta.
Mutta kyllä mä silti vaadin seuraavaksi tittelikseni jonkun näistä:
- jedimestari
- markkinajohtaja
- Master of the Universe
- yleiserikoisasiantuntija
- pyhä mies

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Mut kun nykyajan tendenssinä on vaan tähdätä aina todella ylös. Niin korkealle yritetään mennä kuin rahkeita vaan riittää. Ettei ainakaan jäisi koskaan harmittamaan ´what-if´.

Täytyy olla kunnianhimoa. Ei mitään luuserimeininkiä niinku paskaputken vääntämistä.

Ja monilla menee sit vähän yli.
Ne hommat siis.
Juuri näin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Totta.
Mutta kyllä mä silti vaadin seuraavaksi tittelikseni jonkun näistä:
- jedimestari
- markkinajohtaja
- Master of the Universe
- yleiserikoisasiantuntija
- pyhä mies
Myönnän sulle tässä ja nyt ihan virallisesti tittelin "F1-forumin burb". :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Mut kun nykyajan tendenssinä on vaan tähdätä aina todella ylös. Niin korkealle yritetään mennä kuin rahkeita vaan riittää.

Sitten kun puhutaan tosta korkeelle menemisestä, niin kuvitellaan, että ihan oikeesti mennään toisten ihmisten yläpuolelle ja että sitä ihan oikeesti ollaan jollain tavalla "korkeella".
Tämä näkyy monissa vastavalmistuneissa tai jopa vielä opiskelevissa tyypeissä. Ollaan niin saatanan ärsyttävää kukonpoikaa jolle muut kuin omalla alalla olevat/omaa alaa opiskelevat ihmiset ovat typeryksiä joiden kanssa ei haluta välttämättä olla edes tekemisissä. Omasta mielestä tiedetään kaikki ja muut eivät tiedä eivätkä ole mitään. Kuitenkin aika harva eliö tässä maailmassa tietää reaalimaailmasta paljoakaan vähempää kuin juuri valmistunut kukonpoikamainen tyyppi.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Myönnän sulle tässä ja nyt ihan virallisesti tittelin "F1-forumin burb". :thumbup:
"Tattis. No kyl mää täl pärjän puol vuat. Kiitoksi vaan kauhian pal!"