Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Rusina sanoi:
Totta. Huomenna tulee postissa joku korvausvaade, missä ilmaisevat, että veloittivat sen 150€ liian vähän, tuo kone minkä tilasin ja maksoin maksoi 150€ enemmän kuin tämä mikä tuli

Siis miten tuo on mahdollistakaan? Aikovat siis vielä vaatia 150 euroa lisää, vaikka ovat jo saaneet 150 euroa ylimääräistä.
Melkosen härskiä touhua. Jokuhan saattaa mennä tollaseen halpaan ja vahingossa maksaa.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Runar ja Kyllikki sanoi:
Siis miten tuo on mahdollistakaan? Aikovat siis vielä vaatia 150 euroa lisää, vaikka ovat jo saaneet 150 euroa ylimääräistä.
Melkosen härskiä touhua. Jokuhan saattaa mennä tollaseen halpaan ja vahingossa maksaa.
Siis halvempi tuote kustansi 579€ ja tilattu ja maksettu 729€. Nyt he katsovat, että olisimme maksaneet 579€ tuotteesta ja saaneet 729€ tuotteen ;). Noh..aika epätodennäköistä, että moista tapahtuu.. tai sitten.

----

Pyydän apinoilta anteeksi, että vertasin heitä Gigantin työntekijöihin.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Olen vierailemassa vanhempieni luona ja vasta nyt tajusin, että heillähän on Canal+ kanavat ja kaikki muut kanavapaketit, mitä pesunkestävällä porvariperheellä pitää olla; olisi voinut katsoa vaikka tuon Suomen karsintaottelun..noh tulee sentään uusintana.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Rusina sanoi:
Siis halvempi tuote kustansi 579€ ja tilattu ja maksettu 729€. Nyt he katsovat, että olisimme maksaneet 579€ tuotteesta ja saaneet 729€ tuotteen ;). Noh..aika epätodennäköistä, että moista tapahtuu.. tai sitten.

----

Pyydän apinoilta anteeksi, että vertasin heitä Gigantin työntekijöihin.
Uskomatonta sekoilua. :D
Jos et tuosta lopulta saa jotain hyvitystä tjs niin kumma on. Palautetta kannattaa lähettää ja mitä isommalle pomolle niin sitä parempi.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Eiköhän tuossa ollut spekulaatiota, mitä huomenna 'ehkä' tapahtuu, jos homma jatkuu saman kaavan mukaan...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Luin Ilta-sanomien otsikoista:

Supo tappoi Veltto Virtasen kissan.:eek:

Kyseessä oli Supi.:eek:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Luin Ilta-sanomien otsikoista:

Supo tappoi Veltto Virtasen kissan.:eek:

Kyseessä oli Supi.:eek:
Sama. Tässä ois nyt kuluttuja-asiamiehen paikka tutkia että johdettiinko lukijoita harhaan mustikkapiirakkajäätelön lailla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Et muuten ottanut, kehoituksestani huolimatta, Aino-jäätelöä.:confused:

Syynäkö oli että se oli Karpalo-Kinuski ko-kö?:doubtful:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Et muuten ottanut, kehoituksestani huolimatta, Aino-jäätelöä.:confused:

Syynäkö oli että se oli Karpalo-Kinuski ko-kö?:doubtful:
Jep, oon maistanu ja ei oikein toi karpalo tipu.

Kuriositeettina mainittakoon, että muutama vuotta sitten olin baarissa frendien kans ja mun luo tuli viereisestä pöydästä nainen, löi kinuskikastike-tuubin käteen ja sano että "mä haluun antaa sulle tämän" ja lähti. Kerran pursotin sitä kinuskikastiketta sitten jäätelön päälle. Olihan muuten makiaa ja hyvää!

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
..Gigantin päässä lupailivat soittaa heti aamulla, mutta eipä ole mitään puhelua tullut :jaska:

burb

.
Rusina sanoi:
..Gigantin päässä lupailivat soittaa heti aamulla, mutta eipä ole mitään puhelua tullut :jaska:
Ehkä se aamu kestää puoleen päivään asti. Odottele rauhassa. Jos Rauha antaa luvan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Rusina sanoi:
Oliko puhetta minä aamuna tai minne soittavat ?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
PekPoy sanoi:
Mitä oikein:doubtful: En kuulu professoriliittoon, enkä käytä moista lääkettä lain':eek: Noita kyniä aina vaan löytyy ties mistä pöydiltä ja tulee otettua mukaan sitten.