kouvotsvoni
Banjottu
Hitto mä oon tyhymäkouvotsvoni sanoi:Vika korjaantui..HELEVETTI MÄ OON NOLO!!1 Mitään ei siis ollut minun asennustaidoissa vikaa. *äkkiä pakoon*---->
Hitto mä oon tyhymäkouvotsvoni sanoi:Vika korjaantui..HELEVETTI MÄ OON NOLO!!1 Mitään ei siis ollut minun asennustaidoissa vikaa. *äkkiä pakoon*---->
Hittolainen, että noin pienestä sanaleikistä tuli huvittunut olo.burb sanoi:Kuin salami kirkaalta taivaalta iski mieleeni kysymys jotta mitenköhän kouvotsvonilla sujuilee noi digiboksihommat?
Mikä v*tun luokatanto?Rusina sanoi:Hoo! läppäri tuli! 6 pv maksun näkymisestä on luokatanto, mutta lähettivät väärän koneen vielä! Tämä malli kustantaa 580€ ja on umpisurkea kun pari sataa euroa kalliimpaa mallia tilattiin :jaska:
Se vielä puuttuu, että rupeaisivat riitelemään: Väittävät, että lähettivät oikean läppärin, niin se on siinä se..minun on vaikea todistaa, että lähettivät väärän läppärin.
Olga sanoi:Hittolainen, että noin pienestä sanaleikistä tuli huvittunut olo.
Mulla tuli mieleen Teba ja sen esileikki, joka tuotti huvittuneen olon.Olga sanoi:Hittolainen, että noin pienestä sanaleikistä tuli huvittunut olo.
SAPpi. Siinäpä vasta kirosana.burb sanoi:SAPpimme versio vaihtuu viikonlopun aikana. Ja mä häivyn sopivasti lomille joten en ole panikoimassa muiden mukana ensi viikon alussa kun mikään ei toimi. Voihan tosin olla että kaikki menee ihan hyvin.
Silloin kun SAP ekaa kertaa tuli meille, olin mä sopivasti yhden tärkeän viikon kertausharjoituksissa.
Olen tainnut aiemminkin kertoa että kyllä meilläkin kiroiltiin alussa tuota hiton SAPpia kun se on ihan roska, mutta kyllä sen edut ovat sittemmin selvästi esiin, ainakin vanhaan järjestelmään verrattuna.Formulanomi sanoi:SAPpi. Siinäpä vasta kirosana.
Kiitos kysymästä. Johan alkoi vörkkiä, kun sain ohjeet puhelimesta miten niitten piuhojen pitää olla. 6 reikää, joihin piti 2 eri piuhaa tunkea (1 lyhyt 2 reikään ja antennipiuha yhteen), tietty kaikki olivat väärissä paikoissa.burb sanoi:Kuin salami kirkaalta taivaalta iski mieleeni kysymys jotta mitenköhän kouvotsvonilla sujuilee noi digiboksihommat?
Täällä on opittu jo ajat sitten olemaan panikoimatta kun säppi ei toimi.. eihän siintä tulis mitään jos kaikki olis vallan paniikissa koko ajan. Reaaliaikainen, ne sano.. helppokäyttönen, ne sano.. nopeuttaa toimintaa, ne sano.. ihan vitun hyvä systeemi, ne sano.. Bullshit!burb sanoi:SAPpimme versio vaihtuu viikonlopun aikana. Ja mä häivyn sopivasti lomille joten en ole panikoimassa muiden mukana ensi viikon alussa kun mikään ei toimi. Voihan tosin olla että kaikki menee ihan hyvin.
Silloin kun SAP ekaa kertaa tuli meille, olin mä sopivasti yhden tärkeän viikon kertausharjoituksissa.
"Emmä tiijä, mä oon vaan töissä täällä"Rusina sanoi:Hienoa! Sain vihdoin ja viimein yhteyden Gigantin asiakaspalveluun..ilmoittivat vain, ettei siellä ole enää ketään joka osaisi sanoa miten toimitaan tilanteessa missä halutaan perua kaupat (tehty netin kautta joten 14pv palautusoikeus). Todella kyvykästä asiakaspalvelua
Rusina sanoi:Hienoa! Sain vihdoin ja viimein yhteyden Gigantin asiakaspalveluun..ilmoittivat vain, ettei siellä ole enää ketään joka osaisi sanoa miten toimitaan tilanteessa missä halutaan perua kaupat (tehty netin kautta joten 14pv palautusoikeus). Todella kyvykästä asiakaspalvelua
Totta. Huomenna tulee postissa joku korvausvaade, missä ilmaisevat, että veloittivat sen 150€ liian vähän, tuo kone minkä tilasin ja maksoin maksoi 150€ enemmän kuin tämä mikä tuli.burb sanoi:
Gigantilla homma hanskassa...