Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
OoPee sanoi:
Ei oo. Mä voin vakuuttaa sulle, ett kun vedät lasiin konjakkia ja jägeriä sekaisin, niin soon ihan hevon veen saman tekevää, minkälaatuista se siihen joukkoon lurautettava kuiva skumppa on :rolleyes:

Kuten jps hieman jo vihjaili, tuossa paukussa tuli lahjakkaasti pilattua kolme hyvää juomaa, joista tosin jägerillä ei oo niin väliä, koska on muutenkin suhtkoht halpaa, noiden kahden muun sotkeminen joukkoon on, anteeksi nyt vaan, naurettavaa :eek: Ihan saman lopputuloksen olis saannu vetämällä sekaisin halpaa konjakkia, skumppaa ja jägeriä, olen kokolailla varma, ettei yksikään teistä olis sokkotestissä huomannu eroa.

Mutta tosiaan snobbailustahan tossa kai pääasiassa oli kyse eikä suinkaan siitä, että pyritään ihan aitoihin makuelämyksiin :D
No tietysti. Täytyy pistää testiä pystyyn. Mutta jos ruvetaan hakemaan sekoitukseen sellaisia juomia mitä muutenkaan ei sellaisenaan joisi, niin en usko että niiden kumulatiivinen tulos olisi yhtään sen parempi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
JOC sanoi:
No tietysti. Täytyy pistää testiä pystyyn. Mutta jos ruvetaan hakemaan sekoitukseen sellaisia juomia mitä muutenkaan ei sellaisenaan joisi, niin en usko että niiden kumulatiivinen tulos olisi yhtään sen parempi.
Ensinnäkään tollaisessa paukussa ei todellakaan ole suurta merkitystä konjakin/brandyd tai kuohuviinin laadulla. Toiseksi kumulatiivinen tulos voi olla huomattavasti erilainen kuin raaka-aineiden. Kolmanneksi osoittaa joko täydellistä asiantuntemattomuutta tai snobbailua ja ylimielisyyttä sellainen asenne ettei ns. halvemman hintaluokan tuotteista voi löytää hyviä tuotteita, siispä en edes maista.

JOC

tavallinen virtanen
jps sanoi:
Ensinnäkään tollaisessa paukussa ei todellakaan ole suurta merkitystä konjakin/brandyd tai kuohuviinin laadulla. Toiseksi kumulatiivinen tulos voi olla huomattavasti erilainen kuin raaka-aineiden. Kolmanneksi osoittaa joko täydellistä asiantuntemattomuutta tai snobbailua ja ylimielisyyttä sellainen asenne ettei ns. halvemman hintaluokan tuotteista voi löytää hyviä tuotteita, siispä en edes maista.
Niinpä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tossa on nyt vähän sellanen tilanne että on käytetty ihan turhaan kalliita raaka-aineita kun aivan samaan lopputulokseen olisi päästy huomattavasti halvemmillakin. Ja olisi sitten ne kalliit jääneet sinne missä niiden ehkä parempi maku olisi tullut ilmi.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
OoPee sanoi:
No mä harkitten just, että jätän sypressiaidan leikkuun aloituksen huomiselle, se kun on huomattavasti vittumaisempaa puuhaa kuin ruohonleikkuu :eek:
No olisit heti sanonut :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo kyllä homma on nin, että jos siinä paukussa olis ollu vain konjakkia ja skumppaa, niin mä vielä uskon sillä laadulla olevan merkitystä (tosin en ole kovin vakuuttunut siitäkään, että tässä ilmeisesti varsin nuoressa juppiporukassa olis ollut montaakaan, jotka eron huomais ;)), mutta sen jälkeen, kun sinne lurauttaa Jägermeisteria, menettää se laatu merkityksensä, on meinaan melkoinen maun peittäjä se, minkä tietää varmuudella jokainen, joka on joskus Jägeriä raakana juonnut :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Matxi sanoi:
Tossa on nyt vähän sellanen tilanne että on käytetty ihan turhaan kalliita raaka-aineita kun aivan samaan lopputulokseen olisi päästy huomattavasti halvemmillakin. Ja olisi sitten ne kalliit jääneet sinne missä niiden ehkä parempi maku olisi tullut ilmi.
Mä juon aina noi kalleimmat viinakset aamuviideltä, jatkoilla ja kolmen promillen kännissä.

Siis sen viinakset kenen luona oon jatkoilla.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Knoukkari sanoi:
Jatkojen jälkeen onkin sit mukava mennä kotiin ja todeta omasta jääkaapista löytyvän kylmää juomatonta olutta muista viinaksista puhumattakaan ja todeta vielä, että onpas sitä jäänytkin tuota juomatonta ihan mukavasti itsellekin.:alppu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Knoukkari sanoi:
Mä juon aina noi kalleimmat viinakset aamuviideltä, jatkoilla ja kolmen promillen kännissä.

Niin teet!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kyllähän tuota itsekin tulee käytettyä drinkkeihin aina vain parhaita ainesosia ettei vaan tule sitten jälkeenpäin semmoinen 'what-if' fiilis että olisko se drinkki voinut olla parempikin...

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pääsin siihen kouluun mihin halusinkin.
Työkin on ihan hitsin hienoa kun taas on päässyt vauhtiin ja hommat alkaa sujumaan.

Kaiken kaikkiaan vähän hemmetin kivaa ompi ihmiselo näinä aikoina mun.

Joni

Well-known member
Koulua oli mutta muuten kyllä vitun rento päivä! :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Pääsin siihen kouluun mihin halusinkin.
Työkin on ihan hitsin hienoa kun taas on päässyt vauhtiin ja hommat alkaa sujumaan.

Kaiken kaikkiaan vähän hemmetin kivaa ompi ihmiselo näinä aikoina mun.
Mukava 'kuulla'. :ahem:

Captain Howdy

Well-known member
Tänään oli täällä Santiksessa Ruotuväen viihdytyskiertue Indica pääesiintyjänään. Onni oli mainio, kun totesi: "ME MENNÄÄN ITIKOIDEN KEIKALLE!!!" ööö... Indiga = Itika... :D :D :D

Itikat veti kovan keikan ja meidän tyttökin sai sitten lopulta levyynsä kaikkien Itikoiden nimmarit omistuskirjoituksella. Sanomattakin selvää, että tyttö diggaili aika lailla.

EDIT: Niin ja Onnin etusormi-pikkurilli-pystyssä \m/ -käden heilutus aiheutti huvittuneita katseita aina bändiä myöten...

Viimeksi muokattu: