Sam
Muumipappa
Mun halvimmat tankkaukset on ollut aavistuksen yli kolme markkaa litralta.Vellu sanoi:Muistan kaiholla aikaa, jolloin bensa maksoi alle markan litra... WANHA!
Mun halvimmat tankkaukset on ollut aavistuksen yli kolme markkaa litralta.Vellu sanoi:Muistan kaiholla aikaa, jolloin bensa maksoi alle markan litra... WANHA!
Ai tänne foorumille? Tervetuloa takaisin. "Oma foorumi kullan kallis".Il Tempo Gigante sanoi:Tulin kotiin.
Sanotaan että maapallo on ihmisten koti, joten periaatteessa toisen talo on myös toisen koti.Thunder sanoi:Ai tänne foorumille? Tervetuloa takaisin. "Oma foorumi kullan kallis".
Oho, se on tosi. Taidan kokeilla ja mennä vaikka tuntemani rikkaan ihmisen hulppeaan kotiin sanomaan samat sanat ja hämmästys olisi sillä suuri ja leuka loksais, suostuisi ilomielin?Jason Voorhees sanoi:Sanotaan että maapallo on ihmisten koti, joten periaatteessa toisen talo on myös toisen koti.
Sama. Polla sekaisin.Olga sanoi:Heräsin iltapäivänokosilta.
Niin on. Pitää juoda kahvi ja jatkaa sitten unta.burb sanoi:Sama. Polla sekaisin.
Tai katsoa pari leffaa ja surffailla ja hörppiä olutta ja havaita että kello on taas 05.00...Olga sanoi:Niin on. Pitää juoda kahvi ja jatkaa sitten unta.
Heh, sitten olut kaatui.burb sanoi:Tai katsoa pari leffaa ja surffailla ja hörppiä olutta ja havaita että kello on taas 05.00...
Ei. Pidetään vielä hetki hahmoja jännityksessä.Il Tempo Gigante sanoi:Pitäiskö antaa lauantain kuvativaan viimeinen, ja ehkä jopa ratkaiseva vihjekuva ?
Sinulla, kun ei ole mitään konkreettista aikakäsitystä (vrt. puheet Toisen Maaliman ajattomuudesta), niin saanen itse päättää tuon postauksessasi mainitsemasi 'hetken' pituuden aikajanalla ?AJ sanoi:Ei. Pidetään vielä hetki hahmoja jännityksessä.
Kyllä, jos mä saan päättää, mitä aikajanaa sä käytät.Il Tempo Gigante sanoi:Sinulla, kun ei ole mitään konkreettista aikakäsitystä (vrt. puheet Toisen Maaliman ajattomuudesta), niin saanen itse päättää tuon postauksessasi mainitsemasi 'hetken' pituuden aikajanalla ?
Päättää vaan. Hetki ei liene missään olosuhteissa pitkä aika.AJ sanoi:Kyllä, jos mä saan päättää, mitä aikajanaa sä käytät.
Kerron päätökseni kotvan kuluttua.Il Tempo Gigante sanoi:Päättää vaan. Hetki ei liene missään olosuhteissa pitkä aika.
No, ma odottelen tässä tovin.AJ sanoi:Kerron päätökseni kotvan kuluttua.