Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Yölliset unet eivät käyneet toteen, enkä siis nukkunutkaan pommiin. :thumbup:
Puolisen tuntia englannin kuuntelun alkuun. Hiukan jännittää. Onneksi on jo kerran tullut YO-kuuntelussa oltua, joten ei jännitä ihan niin hirveästi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Yölliset unet eivät käyneet toteen, enkä siis nukkunutkaan pommiin. :thumbup:
Puolisen tuntia englannin kuuntelun alkuun. Hiukan jännittää. Onneksi on jo kerran tullut YO-kuuntelussa oltua, joten ei jännitä ihan niin hirveästi.
Lykkyä tykö.

Noissa hommissa kannattaa aina muistaa että siellä on ollut onnistuneesti aika moni muukin ja vielä paljon tyhmempiä kuin sinä.:thumbup:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
S.A sanoi:
Yölliset unet eivät käyneet toteen, enkä siis nukkunutkaan pommiin. :thumbup:
Puolisen tuntia englannin kuuntelun alkuun. Hiukan jännittää. Onneksi on jo kerran tullut YO-kuuntelussa oltua, joten ei jännitä ihan niin hirveästi.

onnea vaan joo! ei se oo ku yks testi muiden mukana..:thumbup:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
AnoNova says:
i think in japanese domo means 'thank u' and by doomiijoni it was a double meanign word
AnoNova says:
as in...ok picturize this...first a girl says doomiiJoni ( = "do-me- joni" ) and the next morning she says doomiijoni (domo--joni = thank u joni, in japanese)
AnoNova says:
hahha
AnoNova says:
so i thought u got lucky with some girl ;)
AnoNova says:
i thought too deep bwahaha
:D
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Moe Szyslak sanoi:
Lykkyä tykö.

Noissa hommissa kannattaa aina muistaa että siellä on ollut onnistuneesti aika moni muukin ja vielä paljon tyhmempiä kuin sinä.:thumbup:
Hengissä selvisin, mutta avoimet eivät kyllä ainakaan menneet nappiin.
Niissä tulikin ne pätkät vain kerran ja se kyllä ekan kysymyksen kohdalla sekoitti.
Eipä nyt tullut samanlaista onnistumisen fiilistä kuin italian kuuntelun kanssa keväällä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Hengissä selvisin, mutta avoimet eivät kyllä ainakaan menneet nappiin.
Niissä tulikin ne pätkät vain kerran ja se kyllä ekan kysymyksen kohdalla sekoitti.
Eipä nyt tullut samanlaista onnistumisen fiilistä kuin italian kuuntelun kanssa keväällä.
Mun aikaan oli 30 kpl ABCD kysymyksiä eikä muuta.

Mitä ei tiennyt niin vakioveikkauksella etiäpäin.:eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
'Ihana' tällainen viikko, joka ahdistaa jo etukäteen. Kolmena päivänä olen kotona vasta illalla puoli yhdeksän jälkeen, vaikka aloitan näin varhain. Joskus tulee mieleen, että kannattaakohan tämä. :frown:
Haa. Itse itseäni lainaten päätinkin lähteä jo kotiin. Pidänkin koti-illan. :ahem: Ehkä jopa nokoset. Ei tosin vielä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
Mun aikaan oli 30 kpl ABCD kysymyksiä eikä muuta.

Mitä ei tiennyt niin vakioveikkauksella etiäpäin.:eek:
Mä osasin sen vihkon aikoinaan niin hyvin, että kun olin kattonut 2-3 ekaa kyssäriä, niin pystyin laittamaan loput muistista lukematta kysymyksiä. Jälkeenpäin piti kyllä tarkistaa aina, että menikö ne oikein ja siinä meni sitten enämpi aikaa kuin jos olis lukenut ne kyssärit vaihtoehtoineen läpi ja vastannut vasta sitten... Kun ei luota itseensä....
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Koisjärven St1:llä oli muuten bensa vähän kallistunut. Ei sentään vielä ole yhtä kallista kuin Lohjalla.
 
Ylös