Lykkyä tykö.S.A sanoi:Yölliset unet eivät käyneet toteen, enkä siis nukkunutkaan pommiin. :thumbup:
Puolisen tuntia englannin kuuntelun alkuun. Hiukan jännittää. Onneksi on jo kerran tullut YO-kuuntelussa oltua, joten ei jännitä ihan niin hirveästi.
S.A sanoi:Yölliset unet eivät käyneet toteen, enkä siis nukkunutkaan pommiin. :thumbup:
Puolisen tuntia englannin kuuntelun alkuun. Hiukan jännittää. Onneksi on jo kerran tullut YO-kuuntelussa oltua, joten ei jännitä ihan niin hirveästi.
AnoNova says:
i think in japanese domo means 'thank u' and by doomiijoni it was a double meanign word
AnoNova says:
as in...ok picturize this...first a girl says doomiiJoni ( = "do-me- joni" ) and the next morning she says doomiijoni (domo--joni = thank u joni, in japanese)
AnoNova says:
hahha
AnoNova says:
so i thought u got lucky with some girl
AnoNova says:
i thought too deep bwahaha
Eikä ole. :nope: Pellehattua peliin...!:ahem:jps sanoi:Paapalla jokseenkin hyvä avatar.
Mutta silloinhan se olisi ihan onnettoman surkea.Formulanomi sanoi:Eikä ole. :nope: Pellehattua peliin...!:ahem:
Paappa paremmaksi! :thumbup:jps sanoi:Paapalla jokseenkin hyvä avatar.
Hengissä selvisin, mutta avoimet eivät kyllä ainakaan menneet nappiin.Moe Szyslak sanoi:Lykkyä tykö.
Noissa hommissa kannattaa aina muistaa että siellä on ollut onnistuneesti aika moni muukin ja vielä paljon tyhmempiä kuin sinä.:thumbup:
Mun aikaan oli 30 kpl ABCD kysymyksiä eikä muuta.S.A sanoi:Hengissä selvisin, mutta avoimet eivät kyllä ainakaan menneet nappiin.
Niissä tulikin ne pätkät vain kerran ja se kyllä ekan kysymyksen kohdalla sekoitti.
Eipä nyt tullut samanlaista onnistumisen fiilistä kuin italian kuuntelun kanssa keväällä.
Haa. Itse itseäni lainaten päätinkin lähteä jo kotiin. Pidänkin koti-illan. :ahem: Ehkä jopa nokoset. Ei tosin vielä.Olga sanoi:'Ihana' tällainen viikko, joka ahdistaa jo etukäteen. Kolmena päivänä olen kotona vasta illalla puoli yhdeksän jälkeen, vaikka aloitan näin varhain. Joskus tulee mieleen, että kannattaakohan tämä. :frown:
Mä osasin sen vihkon aikoinaan niin hyvin, että kun olin kattonut 2-3 ekaa kyssäriä, niin pystyin laittamaan loput muistista lukematta kysymyksiä. Jälkeenpäin piti kyllä tarkistaa aina, että menikö ne oikein ja siinä meni sitten enämpi aikaa kuin jos olis lukenut ne kyssärit vaihtoehtoineen läpi ja vastannut vasta sitten... Kun ei luota itseensä....Moe Szyslak sanoi:Mun aikaan oli 30 kpl ABCD kysymyksiä eikä muuta.
Mitä ei tiennyt niin vakioveikkauksella etiäpäin.
Muistan kaiholla aikaa, jolloin bensa maksoi alle markan litra... WANHA!S.A sanoi:Koisjärven St1:llä oli muuten bensa vähän kallistunut. Ei sentään vielä ole yhtä kallista kuin Lohjalla.