Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
'Ihana' tällainen viikko, joka ahdistaa jo etukäteen. Kolmena päivänä olen kotona vasta illalla puoli yhdeksän jälkeen, vaikka aloitan näin varhain. Joskus tulee mieleen, että kannattaakohan tämä. :frown:
Eikös joku viisas ole joskus lausunut notta: Lopussa kiitos seisoo.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Onkohan Castro kuollu kun yleensä poliittista julistusta lähettävä havannalainen Radio Rebelde soittaa poppia, esim Enrique Iglesiasin enkunkielisen hitin? Kuului tossa ennen auringonnousua hienosti 5025kHz:llä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Nukuin tosi huonosti ja nyt ei meinaa silmät pysyä auki :( Onneks on tiedossa 2,5 tunnin palaveri nyt aamupäivällä, pääsee taas harjoittelemaan silmät auki nukkumista :doubtful:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kävin hammaslääkärissä. Ei rei'än reikää, eikä edes hammaskiveä nimeksikään. Viimeksi kävin n. 5 vuotta sitten, joten oli pieni jännitys asian suhteen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
'Ihana' tällainen viikko, joka ahdistaa jo etukäteen. Kolmena päivänä olen kotona vasta illalla puoli yhdeksän jälkeen, vaikka aloitan näin varhain. Joskus tulee mieleen, että kannattaakohan tämä. :frown:
Myllis kakkonen:thumbfh: :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Captain Howdy sanoi:
Kävin hammaslääkärissä. Ei rei'än reikää, eikä edes hammaskiveä nimeksikään. Viimeksi kävin n. 5 vuotta sitten, joten oli pieni jännitys asian suhteen.
HAMMASKIVET ON LASKEUTUNEET ALAS.:eek!: :eek: :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
'Ihana' tällainen viikko, joka ahdistaa jo etukäteen. Kolmena päivänä olen kotona vasta illalla puoli yhdeksän jälkeen, vaikka aloitan näin varhain. Joskus tulee mieleen, että kannattaakohan tämä. :frown:
Jaksamisia!

Taitaa sinullakin tuo rentoutuminen jäädä hieman vähemmälle :(

Minä en enää toistaa kertaa halua palaa loppuun. Pyrin siis minimoimaan murheet ja stressin vaihtelevalla menestyksellä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Captain Howdy sanoi:
Kävin hammaslääkärissä. Ei rei'än reikää, eikä edes hammaskiveä nimeksikään. Viimeksi kävin n. 5 vuotta sitten, joten oli pieni jännitys asian suhteen.
Pitäis käydä keskiviikkona hampaiden vuosihuollossa. Ei pitäis olla mitään suurempia murheita.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Jaksamisia!

Taitaa sinullakin tuo rentoutuminen jäädä hieman vähemmälle :(

Minä en enää toistaa kertaa halua palaa loppuun. Pyrin siis minimoimaan murheet ja stressin vaihtelevalla menestyksellä.
Mähän otin kanssa mahahaavan heti kauppiksen jälkeen stressaamalla.:nope: :thumbfh:

Lähti kyllä stressi kun lääkäri kysyi paljonko tienaan?:doubtful: Kerrottuani vastauksen lääkäri nauroi makeasti ja totesi että: Taidat olla liian huonosti palkattu että kannattaisi paljoakaan stressata.:D

Siihen loppu se stressi.:ahem:

Toki yhden yläkautta tehdyn mahatähystyksen jouduin kokemaan.:yuck: Nyt kun rupee nuppia kiristämään, niin muistelee vaan sitä kokemusta, niin ei paljoa enää huvita stressata.

Tosin keuhkojen tähystys yläkautta oli vieläkin inhottavampi kokemus. Meinas väkisin tukehtua kun oli sormenpaksunen rööri kurkusta läpi keuhkoihin.:yuck:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Toki yhden yläkautta tehdyn mahatähystyksen jouduin kokemaan.:yuck: Nyt kun rupee nuppia kiristämään, niin muistelee vaan sitä kokemusta, niin ei paljoa enää huvita stressata.

Tosin keuhkojen tähystys yläkautta oli vieläkin inhottavampi kokemus. Meinas väkisin tukehtua kun oli sormenpaksunen rööri kurkusta läpi keuhkoihin.:yuck:
:eek: :mad_old:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
postimies oli tuonut lapun et tuo paketin tanaan..luulin et saan sen kotosuomesta ja odotin innolla. se olikin mun vuokraisannalle..:(
 
Ylös