Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mr Natural sanoi:
Kävin tuossa vähän toista tuntia sitten hakemassa tyttären täältä. Oli jäänyt kaverinsa kanssa kiinni mekon "ostamisesta".
Puhuttelun ja kuuntelemisenkinkin paikka.

Opissa on variksenpoika tuulessa, sanotaan.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Knoukkari sanoi:
Puhuttelun ja kuuntelemisenkinkin paikka.

Opissa on variksenpoika tuulessa, sanotaan.
Joo, käytiin tilannetta läpi jo sosiaalityöntekijän kanssa ja sen jälkeen autossa. Tytär oli rehellinen ja avoin ja ymmärsi tehneensä väärän valinnan tilanteessa, joka tekee varkaan. Asia on minun osaltani loppuun käsitelty.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mr Natural sanoi:
Joo, käytiin tilannetta läpi jo sosiaalityöntekijän kanssa ja sen jälkeen autossa. Tytär oli rehellinen ja avoin ja ymmärsi tehneensä väärän valinnan tilanteessa, joka tekee varkaan. Asia on minun osaltani loppuun käsitelty.
Se on hyvä, sanoitko mitään asiasta, että jos varkaus toistuu uudelleen?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
jenan sanoi:
En halua vaimoa :(

Muokatakseni erästä kulunutta mainosta:

jokaisessa teistä asuu pieni vaimo sisällänne.

Saatat löytää tämän piileskelevän vaimon sisältäsi, jos käyt bar68:ssa, kuten haudi ehdotti.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Niinpä. Hitto. Säikähdin, että olikos tuokin törmäystieto sellainen, jonka kirjoittamisesta vapaalle ennen jälkilähetystä tulee minulle penaa. :eek:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei tule jälkilähetystä näistä vapareista, joten selvinnet säikähdyksellä.. ;)

Yrittänevät vaihtaa motin romusta vara-autoon jos vain on kone kunnossa mällin jäljiltä. Kuulosti kyllä ihan terveeltä siinä kun vielä kävi tyhjällä. Mutta onhan tää nyt kummaa hommaa taas.. :jaska:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Niinpä. Hitto. Säikähdin, että olikos tuokin törmäystieto sellainen, jonka kirjoittamisesta vapaalle ennen jälkilähetystä tulee minulle penaa. :eek:
Selvisit tästä kuin McLaren vakoilujupakasta.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Siivotessa mennyt iltapäivä nopeasti. Koira muuten jostain kumman syystä hieman karsastaa pölynimuria. liekö karvaita muistoja mielessään.:D
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Micael sanoi:
Siivotessa mennyt iltapäivä nopeasti. Koira muuten jostain kumman syystä hieman karsastaa pölynimuria. liekö karvaita muistoja mielessään.:D
Onkohan tässä sitten universaali syy siihin että koirat yleensä pelkää imuria.. :doubtful:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Ylen Sankia Priha sanoi:
Onkohan tässä sitten universaali syy siihin että koirat yleensä pelkää imuria.. :doubtful:
Tiedä häntä. Ennen antoi hiljaisella teholla imuroida turkkiaan mutta nyt ei enää suostu lähestymään koko laitetta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Niinpä. Hitto. Säikähdin, että olikos tuokin törmäystieto sellainen, jonka kirjoittamisesta vapaalle ennen jälkilähetystä tulee minulle penaa. :eek:
Kuka sulle nyt vois olla vihainen, kun isket silmää joka välissä kun sun kommentteja näkee ja lukee..
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Kuka sulle nyt vois olla vihainen, kun isket silmää joka välissä kun sun kommentteja näkee ja lukee..
Tuahan täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkistön :frank:
 
Ylös