En halua vaimoaCaptain Howdy sanoi:JKL ROCKCITY!!!! BAR68:sta löytää vaimoja!!!!
Joo, käytiin tilannetta läpi jo sosiaalityöntekijän kanssa ja sen jälkeen autossa. Tytär oli rehellinen ja avoin ja ymmärsi tehneensä väärän valinnan tilanteessa, joka tekee varkaan. Asia on minun osaltani loppuun käsitelty.Knoukkari sanoi:Puhuttelun ja kuuntelemisenkinkin paikka.
Opissa on variksenpoika tuulessa, sanotaan.
Se on hyvä, sanoitko mitään asiasta, että jos varkaus toistuu uudelleen?Mr Natural sanoi:Joo, käytiin tilannetta läpi jo sosiaalityöntekijän kanssa ja sen jälkeen autossa. Tytär oli rehellinen ja avoin ja ymmärsi tehneensä väärän valinnan tilanteessa, joka tekee varkaan. Asia on minun osaltani loppuun käsitelty.
jenan sanoi:En halua vaimoa
Ottaa vara-auton, mutta ottaako myös uuden moottorin?:doubtful:Olga sanoi:Kimillä hurja syöksy rengasvalleihin.
Selvisit tästä kuin McLaren vakoilujupakasta.:ahem:Olga sanoi:Niinpä. Hitto. Säikähdin, että olikos tuokin törmäystieto sellainen, jonka kirjoittamisesta vapaalle ennen jälkilähetystä tulee minulle penaa.
Onkohan tässä sitten universaali syy siihin että koirat yleensä pelkää imuria.. :doubtful:Micael sanoi:Siivotessa mennyt iltapäivä nopeasti. Koira muuten jostain kumman syystä hieman karsastaa pölynimuria. liekö karvaita muistoja mielessään.
Tiedä häntä. Ennen antoi hiljaisella teholla imuroida turkkiaan mutta nyt ei enää suostu lähestymään koko laitetta.Ylen Sankia Priha sanoi:Onkohan tässä sitten universaali syy siihin että koirat yleensä pelkää imuria.. :doubtful:
Kuka sulle nyt vois olla vihainen, kun isket silmää joka välissä kun sun kommentteja näkee ja lukee..Olga sanoi:Niinpä. Hitto. Säikähdin, että olikos tuokin törmäystieto sellainen, jonka kirjoittamisesta vapaalle ennen jälkilähetystä tulee minulle penaa.
Kiitos! :wink:Vellu sanoi:Kuka sulle nyt vois olla vihainen, kun isket silmää joka välissä kun sun kommentteja näkee ja lukee..
Tuahan täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkistön :frank:Vellu sanoi:Kuka sulle nyt vois olla vihainen, kun isket silmää joka välissä kun sun kommentteja näkee ja lukee..
Sepä se! :ahem:OoPee sanoi:Tuahan täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkistön :frank: