Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miks aamuvirkut ihmiset on lähes järjestään sellasia, että kun ne herää itse aikaisin, ovat omasta mielestään oikeutettuja herättämään kaikki muutkin?
Vastaava tilanne illalla: Kun aamuvirkut menevät aikaisemmin nukkumaan kuin muut, ovat muilta vaatimassa hiljaisuutta että saavat nukkua.
Miks vitussa ne ei vastavuoroisesti itse voi olla hiljaa aamulla kun muut vielä nukkuvat?
En kiekunut tänä aamuna. Ihan turha syytellä. :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miks aamuvirkut ihmiset on lähes järjestään sellasia, että kun ne herää itse aikaisin, ovat omasta mielestään oikeutettuja herättämään kaikki muutkin?
Vastaava tilanne illalla: Kun aamuvirkut menevät aikaisemmin nukkumaan kuin muut, ovat muilta vaatimassa hiljaisuutta että saavat nukkua.
Miks vitussa ne ei vastavuoroisesti itse voi olla hiljaa aamulla kun muut vielä nukkuvat?
no mä läsken kuuluvani aamuvirkkukategoriaan, mutta en ainakaan myönnä olevani aamumetelöijä. Esim. laivaristeilyillä kärsin usein siitä, että herään lähes aina viimeistään yhdeksältä (vaikka oisin valvonut yhtä pitkään kuin muutkin). Sitten vaan palloilen yksinäni iltapäivään asti, jolloin kaverit yleensä heräävät. Kyllähän se vähän vituttaa, mutta kyllä mä yleensä koitan olla mahd. hiljaa. :)

Poikkeuksena on sitten sellainen skenaario, että joku on mun luona yökylässä ja mun on tarve lähteä pois himasta tiettyyn kellon aikaan. Sillon kyllä herätän yövieraan. :)
Edit: siis olettaen, että yövieraan pitää poistua samalla kun minä poistun.
 
Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kello kuusi käy nokka kohti Kiljavan opistoa. Kukaan ollut tuolla? Säbäleiri siis, ja takasin sunnuntaina kahen kieppeillä. Eli hornulat kerkee näkee just. :alppu:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Miks ne pienet maitopurkit maksaa melkeen saman verran ku isotki?
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mikä on "pieni"? Meitin lähi-Siwasta saa 5 desin purkkeja ja mulle ne on pieniä.
No toikin olis vähän iso, mutta täältä ei kai saa kuin litran purkkeja.
 
Ylös