Olga
.
Sinulla oli useita jatko-opintomahdollisuuksia. Minne lopulta päätit mennä?jenan sanoi:No toikin olis vähän iso, mutta täältä ei kai saa kuin litran purkkeja.
Ei oikein liity maitotölkkiin, mutta...
Sinulla oli useita jatko-opintomahdollisuuksia. Minne lopulta päätit mennä?jenan sanoi:No toikin olis vähän iso, mutta täältä ei kai saa kuin litran purkkeja.
Meijerihommiin lähdin.Olga sanoi:Sinulla oli useita jatko-opintomahdollisuuksia. Minne lopulta päätit mennä?
Just. Voita kirnuamaan?Knoukkari sanoi:Meijerihommiin lähdin.
T: jenan
Ei ku mä oon vaan kermapeppu.Olga sanoi:Just. Voita kirnuamaan?
Englantia opiskelemaan Jyväskylään. Eka viikko nyt takana.Olga sanoi:Sinulla oli useita jatko-opintomahdollisuuksia. Minne lopulta päätit mennä?
Menestystä valitsemallasi tiellä. :thumbup:jenan sanoi:Englantia opiskelemaan Jyväskylään. Eka viikko nyt takana.
No milles Jyväskylä on tuntunut? Entäs englanti?jenan sanoi:Englantia opiskelemaan Jyväskylään. Eka viikko nyt takana.
On aika rautatiepainotteista kyllä. Sunnuntaina olis vielä Rautatienpuiston 150 -vuotisjuhlakin, mihin yritän jossain välissä myös ehtiä.ettelbruck sanoi:toleranssisiivellä kunnon rautatieläisohjelmaa. Tolla tiisselivimpaimella on tullut matkailtua ennen paljonkin ja tollasella sinilätällä oon ainakin tullu ainoon kerran Salpausselän kisoista himaan. Höyryllä oon matkustanu sen verran snadina ettei oo oikein selkeitä mielikuvia.
Sama litrahinta on 1 ja 1,5 litran tölkeissä.VJR sanoi:Miks ne pienet maitopurkit maksaa melkeen saman verran ku isotki?
Mutta puoltoistasesta on vaan tympeämpi kaadella, litrasessa on aika optimaalinen toi tasapainotus.Sam sanoi:Sama litrahinta on 1 ja 1,5 litran tölkeissä.
Tsekkasikko jo parasta ennen päiväyksen?Knoukkari sanoi:Kävin naapurin, 2km linnuntietä, eläkeläispariskunnalle virittään antennin ja dikipoksin. Pikkasen jänskätti jyrkällä ja märällä katolla, mutta kanavat alko näkyä ja emäntä löi kiitospalkaksi kolme rasiaa konvehteja mukaan.
Ei voi tsekata kun on venäläisiä konvehteja eikä osu mun silmiin päiväyksiä, se emäntä kun on pietarilaisia alunperin ja reissaavat siellä aika taajaan.OoPee sanoi:Tsekkasikko jo parasta ennen päiväyksen?
Jyväskylä on yllättävänkin kiva paikka. Itse opiskelua tosin ei ole kunnolla edes aloitettu, tällä viikolla oli yksi luento ja sitten vaan infoja, ensi viikolla alkaa vasta kunnolla se opiskelu [jos alkaa].Juskanen sanoi:No milles Jyväskylä on tuntunut? Entäs englanti?
Meiltä ei ees saa tollasia 1½-litraisia.Knoukkari sanoi:Mutta puoltoistasesta on vaan tympeämpi kaadella, litrasessa on aika optimaalinen toi tasapainotus.
Silti vaan tarttuu noi puoltoistalitraset helpommin mukaan.
JKL ROCKCITY!!!! BAR68:sta löytää vaimoja!!!!jenan sanoi:Jyväskylä on yllättävänkin kiva paikka.
Mut puolilitrasessa (ainaki joskus jossain) litrahinta on ollu useammanki kymmenträ prosenttia kalliimpi ku litrasessa. Tyyliin 50snt / ½l itraa vs 75snt / 1 litra.Sam sanoi:Sama litrahinta on 1 ja 1,5 litran tölkeissä.