Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Sammypiru sanoi:
Eilen 20-vuotias tyttö oli lähempänä ikääni kuin 40-vuotias nainen, mutta huomenna on jo toisinpäin. Eli tänään on yksi rajapyykki jälleen saavutettu.
Onnittelut! :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sammypiru sanoi:
Eilen 20-vuotias tyttö oli lähempänä ikääni kuin 40-vuotias nainen, mutta huomenna on jo toisinpäin. Eli tänään on yksi rajapyykki jälleen saavutettu.
Onnea rajapyykkärille! :thumbup:

Vesku

Maatalousneuvos
Sammypiru sanoi:
Jos on tänään tai lähiaikoina esim viikonloppuna bileitä, niin taitaa pitää Frederikkiä soittaa....:ahem: :alppu: :thumbup:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Vesku sanoi:
Jos on tänään tai lähiaikoina esim viikonloppuna bileitä, niin taitaa pitää Frederikkiä soittaa....:ahem: :alppu: :thumbup:
Lauantaina on juhlat ja karaokevehkeet on tulossa paikalle :D Ja kiitos onnitteluista.

Estate

Well-known member
Onnittelut vielä Sammylle! :)

Oli kyllä tänä aamuna hienoa, kun vaa'alle astuessani se näytti vitosella alkavan lukeman. Olikin jo vierähtänyt hivenen aikaa, kun viimeksi tällaista tapahtui.
Kunhan olen viettänyt viikonlopun tätini lihapatojen äärellä, vaaka varmasti näyttää enemmän, mutta se on sen ajan murhe. :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

72

Well-known member
Tänään taitaa olla kulunut tasan 6v Speden kuolemasta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
72 sanoi:
Tänään taitaa olla kulunut tasan 6v Speden kuolemasta.
Joo niin taitaa olla.. Tosiaan ekaksi kuoli spede ja sit muutaman päivän päästä WTC tornitalot oli alhaalla..

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Miks aamuvirkut ihmiset on lähes järjestään sellasia, että kun ne herää itse aikaisin, ovat omasta mielestään oikeutettuja herättämään kaikki muutkin?
Vastaava tilanne illalla: Kun aamuvirkut menevät aikaisemmin nukkumaan kuin muut, ovat muilta vaatimassa hiljaisuutta että saavat nukkua.
Miks vitussa ne ei vastavuoroisesti itse voi olla hiljaa aamulla kun muut vielä nukkuvat?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
heh, mä oon nukkunut 2 tuntia viime yönä ja pitänyt puolisoa hereillä puhumalla yhden belgiaanin kanssa ja kun sitten menin nukkuun, niin se sitten soitti kostoksi vielä vartin yli 5.

Mut ei kyllä normaalisti ole noin. Ja yhtään poikkipuolista sanaa ei oo kuulunut näistä päivystyksistä. Ite oon iltavirkku ja puoliso taas väsyy illalla hyvin nopeesti.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miks aamuvirkut ihmiset on lähes järjestään sellasia, että kun ne herää itse aikaisin, ovat omasta mielestään oikeutettuja herättämään kaikki muutkin?
Vastaava tilanne illalla: Kun aamuvirkut menevät aikaisemmin nukkumaan kuin muut, ovat muilta vaatimassa hiljaisuutta että saavat nukkua.
Miks vitussa ne ei vastavuoroisesti itse voi olla hiljaa aamulla kun muut vielä nukkuvat?
Siks koska aamuvirkut on parempia ihmisiä. Iltavirkut on laiskoja paskoja. Sama homma siinäkin että säntilliset ja nuukat ihmiset pitää tämän maan pystyssä, tekee työt ja maksaa laskut. Hauskat ja huolettomat ihmiset on vapaamatkustajia. Ihan kaikki. Ei elämä oo naurun paikka. Se on totista totta. Työtä aamusta iltaan, ympäripyöreitä päiviä, joka päivä polvihousuiästä ojankaivuussa saatuun sydänkohtaukseen saakka. Pääasia ettei kukaan pääse laiskaksi moittimaan ja että on velaton talo. Ne on tärkeimmät jutut tässä maassa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
duunikaveri just ihmetteli, ettenkö mä koskaan käy kotona, kun mä oon aamulla paikalla ennen muita ja jään muiden jälkeen. Ja lisäsin, että tein vielä yölläkin töitä niin, että ehdin nippanappa 2 tuntia nukkumaan. Tää on tätä joskus. Väsyttää aamuin illloin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Knoukkari sanoi:
Siks koska aamuvirkut on parempia ihmisiä. Iltavirkut on laiskoja paskoja. Sama homma siinäkin että säntilliset ja nuukat ihmiset pitää tämän maan pystyssä, tekee työt ja maksaa laskut. Hauskat ja huolettomat ihmiset on vapaamatkustajia. Ihan kaikki. Ei elämä oo naurun paikka. Se on totista totta. Työtä aamusta iltaan, ympäripyöreitä päiviä, joka päivä polvihousuiästä ojankaivuussa saatuun sydänkohtaukseen saakka. Pääasia ettei kukaan pääse laiskaksi moittimaan ja että on velaton talo. Ne on tärkeimmät jutut tässä maassa.
Isän kummisetä just tuollainen. Oli mm ojankaivuussa viikonloppuillat, kun muut rilluttelivat palkkojaan. Nyt on asunto, Volvo ja mammonaa.. Työnteoltaan ei sitten ehtinyt perhettä hommia, ja nyt miettiminen mihin perintönsä pistäisi.. Vanhemmiten miettinyt, josko sitä muutakin olisi voinut tehdä kuin töitä.