Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
jps sanoi:
Joo, hyväntahtoiset taputukset tähdätessä olkapäälle ja yskähdykset, kysymykset yms laukaisuhetkellä vaikuttavat yleensä tulokseen jonkin verran.
Mä ymmärsin ton hieman toisin...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
ja oopee se et sina oot ajatellu mua unissas...
Valitettavasti on todettava, että mä en nähny viime yönä sen paremmin eroottisia kuin epäeroottisiakaan unia, olin vaan simppelisti vajaat 8 tuntia täysin tajuttomana :D
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Captain Howdy sanoi:
Mä ymmärsin ton hieman toisin...
Samoin.. toisaalta ampuma-asetta käsitellessä niin pahan keskittymishäiriön aiheuttaminen saattaisi tuottaa tuloksenansa vaaratilanteen, vaikka kyseessä olisikin vain CO2-ase.. :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Valitettavasti on todettava, että mä en nähny viime yönä sen paremmin eroottisia kuin epäeroottisiakaan unia, olin vaan simppelisti vajaat 8 tuntia täysin tajuttomana :D

:D kuka sut nyt on kolakannut?
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ylen Sankia Priha sanoi:
Samoin.. toisaalta ampuma-asetta käsitellessä niin pahan keskittymishäiriön aiheuttaminen saattaisi tuottaa tuloksenansa vaaratilanteen, vaikka kyseessä olisikin vain CO2-ase.. :eek:
joo pitaa olla varovainen. esim kasille laukeaminen voisi olla hyvin valitettavaa..:nope:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Pelkkää hyvää luvassa tässäkin ilmoituksessa:

Tule mukavaan joukkoomme iloinen, sujuvasanainen, reipas nainen tai mies; myytävänä laadukkaat kotimaiset xxxxxxxxxxxxt sekä yrityksille että yksityistalouksille. Aikaisempi myyntikokemus ei ole välttämätön, koska perehdytämme tehokkaasti työhön.Näin pääset nopeasti kauppoihin kiinni! Meillä on joustavat työajat sekä kannustava palkkaus, kivoja kilpailuja sekä tapahtumia ja vielä mukavat työkaveritkin! Joustavien työaikojen vuoksi työmme sopii sekä päätyöksi että myös opiskelijoille tai toiseksi työksi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Et sitten yhtään isompana löytäny tota kuvaa? Kun ei meinaa millään nähdä :nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jason Voorhees sanoi:
Mites sitä voi pienentää?
Et millään, vip-oikeuksilla onnistuis niin, että lataat kuvan koneelle, pienennät ja lisäät tänne liitteenä.

Niinku siis tälleen.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös