Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Kävimme poimimassa puutarhamme persilja-, salvia- ja rosmariinisadot. Vaimo aloittaa maustetahnojen valmistuksen, mä pääsen luistamaan työstä kuin koira veräjästä...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Elisakin rules

Kaveri oli tuossa soittanut Elisalle, jotta mikä maksaa, kun ei ole useisiin kuukausiin tullut puhelinlaskua postiluukusta, että eivät vaan ole sulkemassa liittymää, lähetä kerralla joku vuosi usean satasen laskua tai vastaavaa.. Toisessa päässä sanoivat, jotta heidän laskutusjärjestelmänsä niin sekaisin, ettei ole havaintoakaan hänen laskuistaan tietokoneilla.:eek:
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
kouvotsvoni sanoi:
Kaveri oli tuossa soittanut Elisalle, jotta mikä maksaa, kun ei ole useisiin kuukausiin tullut puhelinlaskua postiluukusta, että eivät vaan ole sulkemassa liittymää, lähetä kerralla joku vuosi usean satasen laskua tai vastaavaa.. Toisessa päässä sanoivat, jotta heidän laskutusjärjestelmänsä niin sekaisin, ettei ole havaintoakaan hänen laskuistaan tietokoneilla.:eek:
Ohhoh, täähän selittääki. Oon täs kans pari viikkoa odotellu laskua eikä oo näkyny.. olin kans jo aikeis soitella ettei tuu mitää mahtipaukkua kerralla, mutta jääkööt ny soittamatta.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
MacGyver sanoi:
Ohhoh, täähän selittääki. Oon täs kans pari viikkoa odotellu laskua eikä oo näkyny.. olin kans jo aikeis soitella ettei tuu mitää mahtipaukkua kerralla, mutta jääkööt ny soittamatta.
Ihan sama juttu meilläkin! Tosin taitaa olla DNA. :eek: Mutta ei ole niiltäkään tullut laskua...
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pelottavaa kuunnella rapinaa yksin muuten hiljaisessa huoneessa. Saamarin hiiret.
 

Paappa

Komia on aina komia
Liittynyt
18.1.2004
Viestit
367
Sijainti
Mustalampi
Meilläkin oli hiiri rapistelemassa viime talvena, pistin sille sellaisen perinteisen peltisen loukun, oli vissiin kuollu nauruun katellessa mun antiikkista viritystä tai jotain kun oli kupsahtanu siihen loukun viereen.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Paappa sanoi:
Meilläkin oli hiiri rapistelemassa viime talvena, pistin sille sellaisen perinteisen peltisen loukun, oli vissiin kuollu nauruun katellessa mun antiikkista viritystä tai jotain kun oli kupsahtanu siihen loukun viereen.
Päivän paras. :D :D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kaveri onnistui saamaan rotan loukkuun siten, että jäi hännästään kiinni. Kuului kuulemma loppuyön aikana kauheaa kolinaa ympäriinsä.

Tuli tuo vaan mieleen, kun yhdessä asunnossa kokeilin muovista "modernia" hiirenloukkua ja hiiri jäi vain jalastaan kiinni :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mun asunnossa ei viihdy edes rotat!
Kertonee kaiken oleellisen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
*kiroilua*
Jätin sitten kokonaan huomaamatta englannin aukkotehtävän kaksi viimeistä kohtaa.
 

Doubtful

Banned
Liittynyt
4.8.2007
Viestit
1136
Paappa sanoi:
Meilläkin oli hiiri rapistelemassa viime talvena, pistin sille sellaisen perinteisen peltisen loukun, oli vissiin kuollu nauruun katellessa mun antiikkista viritystä tai jotain kun oli kupsahtanu siihen loukun viereen.
:D :D
 
Ylös