Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sitä toi Jacq yritti kertoa, että se loppuu vasta Joulukuussa. Nyt siellä on 12 (ja ilmeisesti kohta 14) ja niitä tippuu 1 / viikko veks. Että siitä voi itsekukin päissään laskea, että milloin se loppuu tai mitä käänteitä täytyy vielä tapahtua ensin...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Sitä toi Jacq yritti kertoa, että se loppuu vasta Joulukuussa. Nyt siellä on 12 (ja ilmeisesti kohta 14) ja niitä tippuu 1 / viikko veks. Että siitä voi itsekukin päissään laskea, että milloin se loppuu tai mitä käänteitä täytyy vielä tapahtua ensin...
Vihjailetko, jotta pitäisi juoda jotain?
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
lupasin eilen mun homokampaaja ystävälle et se voi nukkua tänään mun luona. yhtään en jaksais tänään ketään näköpiirissä mut en viittiny enää perua.. n.tunti viä vapaa aikaa..:thumbdown
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Vellu sanoi:
Sitä toi Jacq yritti kertoa, että se loppuu vasta Joulukuussa. Nyt siellä on 12 (ja ilmeisesti kohta 14) ja niitä tippuu 1 / viikko veks. Että siitä voi itsekukin päissään laskea, että milloin se loppuu tai mitä käänteitä täytyy vielä tapahtua ensin...
No niinpä näkkyy loppuvan. Luin jostain sen loppuvan loppukuusta, mutta siinä ilmeisesti tarkoitettiin marraskuun loppua ?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe:n biography:ssä olevien sanojen ensimmäisistä kirjaimista muodostuu sana 'Halba'. Lieneeköhän tarkoituksellista itsensä mollaamista läheisellä vieraalla kielellä?

http://www.f1-forum.fi/vb/member.php?u=332 sanoi:
Biography:
Head, arms, legs, back, arse
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
no nii. nyt siäl oon taas rotta mun välikatossa.. ällöttää.. missä on mies kun sellaista tarvii? (ei muuten mut sit ei pelottais)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Il Tempo Gigante sanoi:
No niinpä näkkyy loppuvan. Luin jostain sen loppuvan loppukuusta, mutta siinä ilmeisesti tarkoitettiin marraskuun loppua ?
joo. Marraskuun loppukuusta! :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Moe:n biography:ssä olevien sanojen ensimmäisistä kirjaimista muodostuu sana 'Halba'. Lieneeköhän tarkoituksellista itsensä mollaamista läheisellä vieraalla kielellä?
:eek!: :eek:

Itsehän en moista huomannut. Olin vain listannut 'tärkeimmät' osat itsestäni.:eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
199 lukematonta sähköpostia loman jälkeen.
Mä oon ihan rikki ja loman tarpeessa.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olipas tukkoinen ja flunssainen olo aamulla herätessä. Kurkkuun sattui ja korvia kutitti. Onneksi helpotti, kun sai kahvia ja pääsi liikenteeseen.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Näemmä lääkäreiden tulisi flunssaan määrätä hoidoksi kahvia ja liikkeellelähtöä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Näemmä lääkäreiden tulisi flunssaan määrätä hoidoksi kahvia ja liikkeellelähtöä.
Itteasiassa mä veikkaan, että aika useinkin toi jopa auttais. Ei tietenkään enää siinä vaiheessa, kun on kuumetta ja täyspaskaolo, mutta semmoiseen alkavaan flunssaiseen oloon nimenomaan juuri tuo auttoi mullakin just tossa viikko sitten. Etenkin se liikkeellelähtö.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Hesarissa oli eilen juttu tästä talosta ja hiukkasen ihmetyttää, miten suunnittelija on ajatellut hoitaa lumityöt tuolta katolta, kun talo on valmis? :thumbfh:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
VR sanoi:
Hesarissa oli eilen juttu tästä talosta ja hiukkasen ihmetyttää, miten suunnittelija on ajatellut hoitaa lumityöt tuolta katolta, kun talo on valmis? :thumbfh:
Nythän ongelma on ratkaistu jättämällä kattopellit asentamatta, kun sataa suoraan sisään niin lumet voi lakaista esim. maton alle.
 
Ylös