Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kerran lapsi, aina lapsi. :)
Äitee kävi tänään kylässä ja toi "lapselleen" pakastimen täyteen itsetekemäänsä safkaa. Tuli oikein mukava olo tuosta huomionosoituksesta. :ahem:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kerran lapsi, aina lapsi. :)
Äitee kävi tänään kylässä ja toi "lapselleen" pakastimen täyteen itsetekemäänsä safkaa. Tuli oikein mukava olo tuosta huomionosoituksesta. :ahem:
äiti ruoka on aina äiti ruokaa ja sen mukavempaa tunnetta ei oo ku istua koko perhe koolle syömään, täällä ku olin kolme kuukautta putkeen ja muuten käyny kahtena viikonloppuna tammikuun jälkeen niin alko äitiruokaa kyllä tuleen ikävä. onneksi kämppiksen äiti tämän kuultuaan lähetti mullekki aina silloin tällöin. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kerran lapsi, aina lapsi. :)
Äitee kävi tänään kylässä ja toi "lapselleen" pakastimen täyteen itsetekemäänsä safkaa. Tuli oikein mukava olo tuosta huomionosoituksesta. :ahem:
Pitäs mummon luokse eestyä, kun nyt olis autokin ja matkaa vainen jotain 40km.. Ilmoittamatta, koska muuten alkaa heti ilmoituksesta lähtien paistaa karjalanpiirakoita ja täyttää jo muutenkin täyttä pakastintaan, jotta olisi "edes jotain" tarjottavaa.. Viimeksi yllätysvisiitillä oli vain kahta eri lämmintä ruokaa ja neljää erisorttista itse tekemäänsä kahvileipää tarjota.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Il Tempo Gigante sanoi:
Tai

Ka päevee = No päivää
no mut oli se mitä vaan niin silti sanoit aiemmin että bb loppuis tällä viikolla (tai joskus nyt lähiaikoina), niin sitä vähän tässä ihmettelin... :doubtful: :doubtful: :doubtful:

ja mä mikää murreasiantuntija oo. Puhukaa suomea. :mad_old:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Jacques sanoi:
no mut oli se mitä vaan niin silti sanoit aiemmin että bb loppuis tällä viikolla (tai joskus nyt lähiaikoina), niin sitä vähän tässä ihmettelin... :doubtful: :doubtful: :doubtful:

ja mä mikää murreasiantuntija oo. Puhukaa suomea. :mad_old:
Ei tällä viikolla, vaan kuun lopussa.
 
Ylös