Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Olipa piristävä aamusuihku. Jääkylmää vettä. Talosta lämmin vesi poikki. Noh, menipä hetkeks...tai ei mitään sittenkään.
Oliko se joku thaiparturi kera extrapalveluiden kun noin paljon makso?Runar ja Kyllikki sanoi:Kävin parturissa. 65 euroo meni.
Ei katos kun jos tästä päästä haluaa siedettävän, täytyy olla valmis maksamaan aika paljon.jps sanoi:Oliko se joku thaiparturi kera extrapalveluiden kun noin paljon makso?
Sä kävitkin psykiatrilla, etkä parturilla?Runar ja Kyllikki sanoi:Ei katos kun jos tästä päästä haluaa siedettävän, täytyy olla valmis maksamaan aika paljon.
Heti arvas jätkä. Vai oliks tieto? :doubtful: Oliksä siinä odotushuoneessa se tyyppi jolle mä tilitin tuntojani?jps sanoi:Sä kävitkin psykiatrilla, etkä parturilla?
No vittu...ilmankos ne neuvot oli vähintäänkin arvelluttavia. Ainakin se hampaiden vetäminen suusta ja Brasiliaan muutto. :frank: Tosin tienestit ois kuulemma pirun hyvät. Tarkistin asian.jps sanoi:Eiku mä teeskentelin sitä psykopaattia sillä välin kun se oli paskalla.
Toltahan mä näytän aamuisin ja vieläpä ihan ilmatteks :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Ei katos kun jos tästä päästä haluaa siedettävän, täytyy olla valmis maksamaan aika paljon.
Mulla on nyt lähes täysin tuon mallikuvan mukaan leikatut hiukset, mutta sävy on vähän vaaleampi ja etuhiuksia enämpi:
Kyl sitä nyt halveerataan. Meepäs nyt vaihteeks laiminlyömään...hmm...jotain!OoPee sanoi:Toltahan mä näytän aamuisin ja vieläpä ihan ilmatteks :eek!:
Katkeraahan se on huomata, että tuli kusetetuksi :frank:Runar ja Kyllikki sanoi:Kyl sitä nyt halveerataan. Meepäs nyt vaihteeks laiminlyömään...hmm...jotain!
OoPee sanoi:Katkeraahan se on huomata, että tuli kusetetuksi :frank:
:eek!:lara sanoi:Jos ei oo hyva niin saat multa seuraavaks ihan ilmaiseksi. :thumbup:
Sain päähierontaa. Meinasin nukahtaa. Onneks sain pidettyä mielikuvituksen kurissa.lara sanoi:Saitkos paahierontaa?
Sun tukka on varmasti hyvin hieno.
Screenshottia privaan niin saat asiantuntijan kommentit. Jos ei oo hyva niin saat multa seuraavaks ihan ilmaiseksi. :thumbup:
Tais tulla Runarille uus enkka välille Suomusjärvi Hollanti ja tällä kertaa ei kerkee käydä edes sumpillalara sanoi:Jos ei oo hyva niin saat multa seuraavaks ihan ilmaiseksi.