Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olipa piristävä aamusuihku. Jääkylmää vettä. Talosta lämmin vesi poikki. Noh, menipä hetkeks...tai ei mitään sittenkään.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hyi hitto että haisee noi koirat pahalle taas kun sahasin niille eilen isot hirvenluut kaluttavaksi. Käytin toista jo lenkillä ja venasin vieressä kun se väänsi sitä löysää luunjyrsintäsontaansa. Huhhuh, tömäkät tuoksut.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Way to go Suomen Posti/Itella.
Niille on tullut joku ihmeellinen systeemi tänne maille, että postipaketit tulee systemaattisesti perille kaks päivää myöhässä. Näin ainakin meitin postitäti asian selitti. Se on esim. tänään hakee jakokierroksen jälkeen eilen saapuneiden pakettien pakettikortit ja jakaa ne sitten huomenna. :nope:

Jos hommaa ois järkeistetty tämän järjestelyn sijaan, niin oisin saanut kyseisen paketin jo eilen. Nyt saan sen huomenna. Toki mä saan sen puhumalla tuolta asiamiespostistakin mutta ei aina oikein kehtais vaivata niitä kirjottamaan erillistä pakettikorttia/saapumistodisusta/whatever.

Muutenkin tuntuu nyt suomalaisilla nettikaupoilla tökkivän: neljästä tänään odotetusta paketista vain yksi on ylipäätään edes lähtenyt. Muut lähtevät tänään, ovat huomenna tai ylihuomenna täällä ja pakettikortit niistä jaetaan perjantaina tai ensi viikon maanantaina. :mad:

Matkahuolto takas tähän kylään ja saatanan äkkiä, sanonma.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jps sanoi:
Oliko se joku thaiparturi kera extrapalveluiden kun noin paljon makso?
Ei katos kun jos tästä päästä haluaa siedettävän, täytyy olla valmis maksamaan aika paljon. :(

Mulla on nyt lähes täysin tuon mallikuvan mukaan leikatut hiukset, mutta sävy on vähän vaaleampi ja etuhiuksia enämpi:
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei katos kun jos tästä päästä haluaa siedettävän, täytyy olla valmis maksamaan aika paljon. :(
Sä kävitkin psykiatrilla, etkä parturilla?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Eiku mä teeskentelin sitä psykopaattia sillä välin kun se oli paskalla.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jps sanoi:
Eiku mä teeskentelin sitä psykopaattia sillä välin kun se oli paskalla.
No vittu...ilmankos ne neuvot oli vähintäänkin arvelluttavia. Ainakin se hampaiden vetäminen suusta ja Brasiliaan muutto. :frank: Tosin tienestit ois kuulemma pirun hyvät. Tarkistin asian.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jooku mä mietin ensteks Burmaa, mutta kun sen nimi on nykyään Myanmar, Brasilia sitten tuli ekaks mieleen B'llä alkavista maista - jos poikkeet uudestaan ehdotan Burkina Fasoa.

Neuvot olivat ehkä arveluttavia, mutta kuiteskin oikein hyviä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei katos kun jos tästä päästä haluaa siedettävän, täytyy olla valmis maksamaan aika paljon. :(

Mulla on nyt lähes täysin tuon mallikuvan mukaan leikatut hiukset, mutta sävy on vähän vaaleampi ja etuhiuksia enämpi:
Toltahan mä näytän aamuisin ja vieläpä ihan ilmatteks :eek!:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Saitkos paahierontaa?
Sun tukka on varmasti hyvin hieno.
Screenshottia privaan niin saat asiantuntijan kommentit. Jos ei oo hyva niin saat multa seuraavaks ihan ilmaiseksi. :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Katkeraahan se on huomata, että tuli kusetetuksi :frank:


Vielä katkerampaa on, että essonpaarin jätkät alko heti nimitellä "Vitun metroseksuaaliksi" ja "Vitun krapulaiseksi Perkiönmäeksi". :(
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
lara sanoi:
Saitkos paahierontaa?
Sun tukka on varmasti hyvin hieno.
Screenshottia privaan niin saat asiantuntijan kommentit. Jos ei oo hyva niin saat multa seuraavaks ihan ilmaiseksi. :thumbup:
Sain päähierontaa. Meinasin nukahtaa. Onneks sain pidettyä mielikuvituksen kurissa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
Jos ei oo hyva niin saat multa seuraavaks ihan ilmaiseksi.
Tais tulla Runarille uus enkka välille Suomusjärvi Hollanti ja tällä kertaa ei kerkee käydä edes sumpilla :D
 
Ylös