ihan vaan selventaakseni asemaani.PekPoy sanoi:Ei sun mua tarvi vakuutella.
Vakuutuin toki silti.
(mita en kylla itsekkaan taysin tieda.)
ihan vaan selventaakseni asemaani.PekPoy sanoi:Ei sun mua tarvi vakuutella.
Vakuutuin toki silti.
Kyllä forumin hallitseva naaras pian osoittaa asemasi.lara sanoi:ihan vaan selventaakseni asemaani.
(mita en kylla itsekkaan taysin tieda.)
burb sanoi:Kyllä forumin hallitseva naaras pian osoittaa asemasi.
No kasvata äkkiä, niin naiset lakoaa.burb sanoi:Ei mulla ole takatukkaa...
No sehän on Olga, kandee varoo, meinaa se kiekuu sut nurin.lara sanoi:
*palyilee hataantyneena ymparilleen valmiina kissataistoon*
mulle ei oo kukaan kertonu kuka se on!
:doubtful: epailen onks sil yhta hyvat muuvit..
S.A sanoi:*osoittaa laralle nurkkaa ylenkatsovasti*
Ai eiku... Enhän mä ollutkaan... SORRI! *hipsii pois*
Ei kai Olga meille muille naaraille pahaa halua. Se on fiksu ja ymmartaa et Teita mihisia miehia on taalla niin paljon et pieni kurinpito on vaan hyvaksi. Sitapaitsi Olga loistaa taidollaan ottaa kantaa jarkeviinkin asioihin. Ma viela talla hetkella selvittelen pelisaantoja.Doubtful sanoi:No sehän on Olga, kandee varoo, meinaa se kiekuu sut nurin.
No joo Olga ei varmaan nää teitä minään uhkana, jotta tuskin mitään ongelmia tulee.lara sanoi:Ei kai Olga meille muille naaraille pahaa halua. Se on fiksu ja ymmartaa et Teita mihisia miehia on taalla niin paljon et pieni kurinpito on vaan hyvaksi. Sitapaitsi Olga loistaa taidollaan ottaa kantaa jarkeviinkin asioihin. Ma viela talla hetkella selvittelen pelisaantoja.
(Oon enemmanki pilke silmakulmassa oluelle tytto)
ehka se olis vahan liiottelua jos tassa pitais alkaa jotain ongelmoimaan!Doubtful sanoi:No joo Olga ei varmaan nää teitä minään uhkana, jotta tuskin mitään ongelmia tulee.
Taisi antaa 10e, jotta pääsisi pois kidutuspenkistäsilara sanoi:Sain 10€ tipin mies asiakkaalta. Vissiin tein jotain oikein. Vaik tukastakin tuli sika makee. Koneella 3mm ja sit leikataan semmone muka arpi ohimolta takaraivon suuntaan. Sika cool!
Hyvat asiakkaat on kivoja.
kouvotsvoni sanoi:Taisi antaa 10e, jotta pääsisi pois kidutuspenkistäsi
Niin pitääkö *Antaa kouvotsvonille luunapin*lara sanoi:pitaako aina pilata toisen ilo?
:ahem:lara sanoi:pitaako aina pilata toisen ilo?
Naaras tiedetään siis. Mutta kuka on lauman alfa-uros? Periaatteessa sen pitäisi olla Antti + modet, mutta käytännössä taitaa olla joku muu. Kuka? Panttaan pollia vielä hetken.burb sanoi:Kyllä forumin hallitseva naaras pian osoittaa asemasi.
Ei tässä kuule mitään pollia tarvita.jupla sanoi:Naaras tiedetään siis. Mutta kuka on lauman alfa-uros? Periaatteessa sen pitäisi olla Antti + modet, mutta käytännössä taitaa olla joku muu. Kuka? Panttaan pollia vielä hetken.
Helppojupla sanoi:Naaras tiedetään siis. Mutta kuka on lauman alfa-uros? Periaatteessa sen pitäisi olla Antti + modet, mutta käytännössä taitaa olla joku muu. Kuka? Panttaan pollia vielä hetken.