Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Mitätön sairaus, mutta ah, niin keljumainen. :mad_old: En kadehdi.
Niin on, just sellanen ettei voi edes hyvällä omalla tunnolla sairastaa! Otin superannoksen c-vitamiinia ja muita troppeja ja toivon että tää jäis tällaseksi parin yön romuskaksi.

Mutta pieniä on silakat joulukaloiksi ja räkätauti valiteltavaksi... :thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
KnowHow sanoi:
Kurkku kipeenä, räkä vuotaa. Lämpöä 36,3.
Mullon joskus ollut samankaltaista vaivaa, ei kuume nouse millään, mutta muuten on tosi kurja olo ja se sitten kestää pitkääääääään.

Oon sen kiertänyt siten, että nukkumaanmennessä oon ottanut lämpötyynyn selän alle ja pysynyt peittojen alla. Jos oon ollut oikeasti kipeä, niin sen avulla mun lämpö nousee noista 35-36 -asteista päälle 38 aika nopeasti. Ja tuon lämmön (vaikkakin se on luotu kepulikonstein) avulla se tauti menee sitten nopeammin ohi (päivässä tai kahdessa). Kannattaa kokeilla, jos on lämpötyyny tai kuumavesipullo. Sauna ei välttämättä auta (ainakaan mulla) samalla tavalla, koska siinä hikoilu estää sen lämmönnousun samalla tavalla.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ikävämpi juttu lämpötyynystä

Vellu sanoi:
Oon sen kiertänyt siten, että nukkumaanmennessä oon ottanut lämpötyynyn selän alle ja pysynyt peittojen alla.
Olen todella ikävä ihminen, mutta kerron kuitenkin sen, mikä tuosta tuli väistämättä mieleen. Viime keväänä eräs sukulaiseni laittoi lämpötyynyn selän alle. Tuli seuraavan kerran tajuihinsa pahoin palaneena Oulun keskussairaalasta. Hautajaiset olivat viime lauantaina. Kannattaa olla varovainen. :frown:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Olen todella ikävä ihminen, mutta kerron kuitenkin sen, mikä tuosta tuli väistämättä mieleen. Viime keväänä eräs sukulaiseni laittoi lämpötyynyn selän alle. Tuli seuraavan kerran tajuihinsa pahoin palaneena Oulun keskussairaalasta. Hautajaiset olivat viime lauantaina. Kannattaa olla varovainen. :frown:
Erittäin hyvä pointti, kannattaa olla varovainen. Mulla siinä on 2-asentoinen säätö. Ja siinä on joku ylilämpenemissuoja. On joskus ollut ärsyttävää, kun se on ollut isommalla ja olis kaivannut vielä lisää lämpöä, niin se on jäähtynyt hetken aikaa, ennenkuin alkaa taas lämmittää. Vanhassa lämpötyynyssä oli 3 säätöä. Kysyin tätä uudempaa ostaessani, että 'Onks tossa säädössä tosiaan vaan 2 asentoa? Mitä ne on? Liian kylmä ja liian kuuma?'. Niinhän se melkeinpä oli.

Mutta pidetään mielessä. Mulla on se 'hyvä' puoli, että jos on liian kuuma, niin mä en pysty nukahtaan. Viime yönäkin oli peiton yläraja jossain alaselän korkeudella. Tosin ei useinkaan pysty nukkuun kiinni toisessa :-(

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kortteen Topi sanoi:
Mut voi bongata Ale pubia tasokkaammista paikoista. (Ei tosin ens viikonloppuna.)
Vilperi sanoi:
Sama. Aleen ei ole ihan hetkeen tullut astuttua. Bebobissa on tullut käytyä viime aikoina ja voi olla että ens viikonloppuna tulee taas eksyttyä sinne... :alppu:
Jätkät puhuu jostain tasosta...

Knoukka

Well-known member
Räkä valuu, aivastuttaa välillä aivan helvetisti ja lämpöä 36,1.

Knoukka

Well-known member
Kävin Pikkolossa ja laitoin pyykit pyörimään. Älyttömän hieno ilma, aurinko paistaa ja talojen katot kuurassa. Ei paskempi fiilis vaikka aivot nenästä valuukin!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
KnowHow sanoi:
Kävin Pikkolossa ja laitoin pyykit pyörimään. Älyttömän hieno ilma, aurinko paistaa ja talojen katot kuurassa. Ei paskempi fiilis vaikka aivot nenästä valuukin!

Olet siis sitä mieltä, että älyllinen toiminta pääkopassasi on bakteeri peräistä toimintaa? :eek!:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vilperi sanoi:
No jotain tasoo nyt hei tarvis saada sunkin juttuihin. :mad:
Ei opiskelijalla 50€ yhteensä vievän junamatkan päälle ole varaa enää lähteä hurvittelemaan minnekään "taso"paikkoihin :frown:
Eikä se Bepop ole mikään tasopaikka omasta mielestä. Sellainen lihatiski, jossa soi trendikäs paska :thumbdown

Tiedossa oleva seura on sentään tasokasta :ahem:

Knoukka

Well-known member
Nukuin kaks tuntii, hain leffan, lämpöä 36,5 eikä räkä enää valu.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pistin tänään gallupin postiin ja tilasin kaverille Demin, kun kerta ilmatteeksi sai moisen tuosta hyvästä.

Yksi kysymys oli jotakuinkin näin:
Löytyykö taloudestasi seuraavia?
Hiusgeeli/-lakka [ ]
hiustenhoitoaine [ ]
hajuvettä [ ]
partavaahtoa [ ]
partavettä [ ]
...ja sitten viimeisenä vaihtoehtona
KÄSIRASVAA [ ] :doubtful:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!: