Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Pitää tehdä sairaslomalaistenkin työt omien lisäksi.Olga sanoi:Mikäs ramasee?
Pitää tehdä sairaslomalaistenkin työt omien lisäksi.Olga sanoi:Mikäs ramasee?
Kiitän, kuittaan ja painun nukkumaan.Olga sanoi:Voimia!
Niin on, just sellanen ettei voi edes hyvällä omalla tunnolla sairastaa! Otin superannoksen c-vitamiinia ja muita troppeja ja toivon että tää jäis tällaseksi parin yön romuskaksi.Olga sanoi:Mitätön sairaus, mutta ah, niin keljumainen. :mad_old: En kadehdi.
Mullon joskus ollut samankaltaista vaivaa, ei kuume nouse millään, mutta muuten on tosi kurja olo ja se sitten kestää pitkääääääään.KnowHow sanoi:Kurkku kipeenä, räkä vuotaa. Lämpöä 36,3.
Olen todella ikävä ihminen, mutta kerron kuitenkin sen, mikä tuosta tuli väistämättä mieleen. Viime keväänä eräs sukulaiseni laittoi lämpötyynyn selän alle. Tuli seuraavan kerran tajuihinsa pahoin palaneena Oulun keskussairaalasta. Hautajaiset olivat viime lauantaina. Kannattaa olla varovainen. :frown:Vellu sanoi:Oon sen kiertänyt siten, että nukkumaanmennessä oon ottanut lämpötyynyn selän alle ja pysynyt peittojen alla.
Erittäin hyvä pointti, kannattaa olla varovainen. Mulla siinä on 2-asentoinen säätö. Ja siinä on joku ylilämpenemissuoja. On joskus ollut ärsyttävää, kun se on ollut isommalla ja olis kaivannut vielä lisää lämpöä, niin se on jäähtynyt hetken aikaa, ennenkuin alkaa taas lämmittää. Vanhassa lämpötyynyssä oli 3 säätöä. Kysyin tätä uudempaa ostaessani, että 'Onks tossa säädössä tosiaan vaan 2 asentoa? Mitä ne on? Liian kylmä ja liian kuuma?'. Niinhän se melkeinpä oli.Olga sanoi:Olen todella ikävä ihminen, mutta kerron kuitenkin sen, mikä tuosta tuli väistämättä mieleen. Viime keväänä eräs sukulaiseni laittoi lämpötyynyn selän alle. Tuli seuraavan kerran tajuihinsa pahoin palaneena Oulun keskussairaalasta. Hautajaiset olivat viime lauantaina. Kannattaa olla varovainen. :frown:
En mokaillut, tein töitä.S.A sanoi:Mokailit vain muuten?
Kortteen Topi sanoi:Mut voi bongata Ale pubia tasokkaammista paikoista. (Ei tosin ens viikonloppuna.)
Jätkät puhuu jostain tasosta...Vilperi sanoi:Sama. Aleen ei ole ihan hetkeen tullut astuttua. Bebobissa on tullut käytyä viime aikoina ja voi olla että ens viikonloppuna tulee taas eksyttyä sinne... :alppu:
Valuu varmaan tähän alempaan postaukseenkin. Nenää kirvelee jo ja palelee.KnowHow sanoi:Räkä valuu, aivastuttaa välillä aivan helvetisti ja lämpöä 36,1.
KnowHow sanoi:Kävin Pikkolossa ja laitoin pyykit pyörimään. Älyttömän hieno ilma, aurinko paistaa ja talojen katot kuurassa. Ei paskempi fiilis vaikka aivot nenästä valuukin!
On ja niin on se älytönkin.ml sanoi:Olet siis sitä mieltä, että älyllinen toiminta pääkopassasi on bakteeri peräistä toimintaa? :eek!:
No jotain tasoo nyt hei tarvis saada sunkin juttuihin.kouvotsvoni sanoi:Jätkät puhuu jostain tasosta...
Ei opiskelijalla 50€ yhteensä vievän junamatkan päälle ole varaa enää lähteä hurvittelemaan minnekään "taso"paikkoihin :frown:Vilperi sanoi:No jotain tasoo nyt hei tarvis saada sunkin juttuihin.