KnowHow sanoi:Helevetti, lämpö noussu taas 36,5 asteeseen ja räkäkin alako taas valumaan. Vittu.
Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:
Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:
UuPee toikissa on koko ajan jutun taso korkealla. Kaikki tytöt esittävät siellä avujaan. :eek!:Olga sanoi:Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:
Ja kaiken lisäksi se vielä toimi yhden hahmokken kohdallaOlga sanoi:Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:
:mad_old: :mad_old:Bobakki sanoi:Ja kaiken lisäksi se vielä toimi yhden hahmokken kohdalla
Just! :wink:Bobakki sanoi:Ja kaiken lisäksi se vielä toimi yhden hahmokken kohdalla
Nyt kerrankin haluaisin nähdä sättimisen lokeja!!! :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:
Turha muuten mullekaan markkinoida noita kusihousunörttejä, olen valintani tehnyt, KAKTUS! :ahem:S.A sanoi:Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem:
Noli muuten just mm. Kaktuksen tunnustuksia, jotka suurimman älämölön aikaansaivat...Kortteen Topi sanoi:Turha muuten mullekaan markkinoida noita kusihousunörttejä, olen valintani tehnyt, KAKTUS! :ahem:
Normaalia settiä, mutta että sellasten asioiden ja mietteiden esittäjänä oli myös Kaktus, oli jotain ihan uutta. :ahem: :ahem:S.A sanoi:Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem:
Odottelee jo privaa... :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Noli muuten just mm. Kaktuksen tunnustuksia, jotka suurimman älämölön aikaansaivat...