Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Helevetti, lämpö noussu taas 36,5 asteeseen ja räkäkin alako taas valumaan. Vittu.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:

Onko Teban polli saanut liikettä niveliin? :eek!:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:
Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:

DFiaA

I told you so
Suihkarit kuluttaa lennossa vähemmän polttoainetta jos ne nousee :doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:
UuPee toikissa on koko ajan jutun taso korkealla. Kaikki tytöt esittävät siellä avujaan. :eek!:

DFiaA

I told you so
Olen lukenut muutaman kerran että Olga olisi jouletorttu :rolleyes:

Tonttuhan se.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt kerrankin haluaisin nähdä sättimisen lokeja!!! :thumbup:

Estate

Well-known member
Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem: :p

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
S.A sanoi:
Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem: :p
Turha muuten mullekaan markkinoida noita kusihousunörttejä, olen valintani tehnyt, KAKTUS! :ahem: :p

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kortteen Topi sanoi:
Turha muuten mullekaan markkinoida noita kusihousunörttejä, olen valintani tehnyt, KAKTUS! :ahem: :p
Noli muuten just mm. Kaktuksen tunnustuksia, jotka suurimman älämölön aikaansaivat...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
S.A sanoi:
Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem: :p
Normaalia settiä, mutta että sellasten asioiden ja mietteiden esittäjänä oli myös Kaktus, oli jotain ihan uutta. :ahem: :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei ollut viimekään yönä ikävä chattiin :eek:

Joululoma alkoi. Tentissä tuli kirjoitettua aikamoista tajunnanvirtaa (en tiedä onko se sitten hyvä TALOUSalan tentissä, mutta kuiteskin...) Sen kunniaksi karkaan huomenna Tampereelle :alppu: