Örfil
Guest
Ehkä on, mutta entäs sulla? Mitä on sudeettisavolaisuus teettänyt :thumbup:
Puhhevian?:doubtful:Jussi sanoi:Ehkä on, mutta entäs sulla? Mitä on sudeettisavolaisuus teettänyt :thumbup:
Noitanaisethan lumoavat miehen ja saavat tämän tekemään mitä ihmeellisimpiä asioita, kuten muuttamaan vaikka savoon.Jussi sanoi:Voi noita naisia: laittaa miehet muuttamaan kotikonnuiltaan! Pimpsan perässä sitä määäääääkin joutui muuttamaan - huomaatko analogian? :thumbup:
Varo ettet saa nokkaas, jos tollattiin nimittelet noitanaiseksi.Micael sanoi:Noitanaisethan lumoavat miehen ja saavat tämän tekemään mitä ihmeellisimpiä asioita, kuten muuttamaan vaikka savoon.
filkan ulkopuolella oleva imuttaja, jonka tarkoitus on pitää filkassa esiintyvien hemmojen seisokkia yllä. (onkohan tämä mainittuna asioita.net:issä? Olis syytä olla, kun sitä joku erehtyi kysymään!)Vebe sanoi:Occupation:
Blowjob :eek!: :eek!:
Mutta mikäpä on fluffer? Eli nukan poistaja...
Rahaa ei ollut, mutta en tiedä kävinkö leirillä ilman maksua vai en. Mukavaa oli, muistaakseni...Sam sanoi:A-zoomissa leipäjonoista.
Tuli taas mieleen, että minä pääsin aikanaan seurakunnan nuorten leireille ilman maksua, kun ei perheessämme pahemmin rahaa ollut. Silti en koe että meillä olisi huonosti ollut asiat. Liian monella vielä paljon vähemmän käytettävissä.
Enhän minä Belmondoa, mutta kun naisilla on omat keinonsa monessakin asiassa ja niiden toteuttamisessa.Moe Szyslak sanoi:Varo ettet saa nokkaas, jos tollattiin nimittelet noitanaiseksi.
Naisilla on semmoset terävät, luisevat nyrkit.:ahem:
Näinhän se on.Micael sanoi:Enhän minä Belmondoa, mutta kun naisilla on omat keinonsa monessakin asiassa ja niiden toteuttamisessa.
Mä haluun vetää samaa ku sä! :idea: EIKU... :doubtful: :eek!: NYTHÄN MÄ VASTA TAJUSIN....EI EN HALUAKAAN!!!Juskanen sanoi:Oli antoisa ruokis :ahem:
Niinpä. Päivän ajatelmana paikallislehdessä oli:Micael sanoi:Enhän minä Belmondoa, mutta kun naisilla on omat keinonsa monessakin asiassa ja niiden toteuttamisessa.
Yksi naisen hius voi vetää enemmän perässään kuin sata härkäparia.
- Howell, Familiar Letters
Mitä helvettiä sä käyt kurkkimassa toisten profiileja??? :thumbfh: :nope:Vebe sanoi:Occupation:
Blowjob :eek!: :eek!:
Mutta mikäpä on fluffer? Eli nukan poistaja...
:alppu:Vesku sanoi:täällä Ka´tinkullasssa meno pääällä!
Antero mertsi veti juuti osuutensan, ja kohta Jusso et the boys...
Animals ja danny sitten,,,
joku voi varautua siihen ,ett ä puhekin soin kun animals vetää lefendaariaia kappaleita!!
TV VESKU 1!!
:alppu:Vesku sanoi:täällä Ka´tinkullasssa meno pääällä!
Antero mertsi veti juuti osuutensan, ja kohta Jusso et the boys...
Animals ja danny sitten,,,
joku voi varautua siihen ,ett ä puhekin soin kun animals vetää lefendaariaia kappaleita!!
TV VESKU 1!!
Miten missasit saunan :eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Käyn suihkussa.