Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Örfil

Guest
Ehkä on, mutta entäs sulla? Mitä on sudeettisavolaisuus teettänyt :thumbup:
 

Örfil

Guest
Voi noita naisia: laittaa miehet muuttamaan kotikonnuiltaan! Pimpsan perässä sitä määäääääkin joutui muuttamaan - huomaatko analogian? :thumbup:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Jussi sanoi:
Voi noita naisia: laittaa miehet muuttamaan kotikonnuiltaan! Pimpsan perässä sitä määäääääkin joutui muuttamaan - huomaatko analogian? :thumbup:
Noitanaisethan lumoavat miehen ja saavat tämän tekemään mitä ihmeellisimpiä asioita, kuten muuttamaan vaikka savoon.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Noitanaisethan lumoavat miehen ja saavat tämän tekemään mitä ihmeellisimpiä asioita, kuten muuttamaan vaikka savoon.
Varo ettet saa nokkaas, jos tollattiin nimittelet noitanaiseksi.:eek:

Naisilla on semmoset terävät, luisevat nyrkit.:ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vebe sanoi:
Occupation:
Blowjob :eek!: :eek!:

Mutta mikäpä on fluffer? Eli nukan poistaja...
filkan ulkopuolella oleva imuttaja, jonka tarkoitus on pitää filkassa esiintyvien hemmojen seisokkia yllä. (onkohan tämä mainittuna asioita.net:issä? Olis syytä olla, kun sitä joku erehtyi kysymään!)
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
A-zoomissa leipäjonoista.

Tuli taas mieleen, että minä pääsin aikanaan seurakunnan nuorten leireille ilman maksua, kun ei perheessämme pahemmin rahaa ollut. Silti en koe että meillä olisi huonosti ollut asiat. Liian monella vielä paljon vähemmän käytettävissä.
 

Vebe

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
660
Sijainti
Space, the final frontier
Sam sanoi:
A-zoomissa leipäjonoista.

Tuli taas mieleen, että minä pääsin aikanaan seurakunnan nuorten leireille ilman maksua, kun ei perheessämme pahemmin rahaa ollut. Silti en koe että meillä olisi huonosti ollut asiat. Liian monella vielä paljon vähemmän käytettävissä.
Rahaa ei ollut, mutta en tiedä kävinkö leirillä ilman maksua vai en. Mukavaa oli, muistaakseni...
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Varo ettet saa nokkaas, jos tollattiin nimittelet noitanaiseksi.:eek:

Naisilla on semmoset terävät, luisevat nyrkit.:ahem:
Enhän minä Belmondoa, mutta kun naisilla on omat keinonsa monessakin asiassa ja niiden toteuttamisessa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Enhän minä Belmondoa, mutta kun naisilla on omat keinonsa monessakin asiassa ja niiden toteuttamisessa.
Näinhän se on.

Elämässä muuten pärjää hyvin (eritoten työelämässä) kun osaa manipuloida esimiestä sillä tavalla, että se loppupeleissä kuvittelee itse keksineensä koko idean johonkin asiaan, vaikka onkin sinun oma juttusi, mutta ei menis itse esitettynä läpi.:eek:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
täällä Ka´tinkullasssa meno pääällä!
Antero mertsi veti juuti osuutensan, ja kohta Jusso et the boys...
Animals ja danny sitten,,,

joku voi varautua siihen ,ett ä puhekin soin kun animals vetää lefendaariaia kappaleita!!

TV VESKU 1!!:rolleyes:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vesku sanoi:
täällä Ka´tinkullasssa meno pääällä!
Antero mertsi veti juuti osuutensan, ja kohta Jusso et the boys...
Animals ja danny sitten,,,

joku voi varautua siihen ,ett ä puhekin soin kun animals vetää lefendaariaia kappaleita!!

TV VESKU 1!!:rolleyes:
:alppu:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Vesku sanoi:
täällä Ka´tinkullasssa meno pääällä!
Antero mertsi veti juuti osuutensan, ja kohta Jusso et the boys...
Animals ja danny sitten,,,

joku voi varautua siihen ,ett ä puhekin soin kun animals vetää lefendaariaia kappaleita!!

TV VESKU 1!!:rolleyes:
:alppu: :D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Käyn suihkussa.
Miten missasit saunan :eek!:

Minä kävin ja oli pakko jäähdytellä pihalla ettei jälkihiki puske pahasti päälle. Loistava ilma juuri tuollaiseen :thumbup:
 
Ylös