Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Voi taivahan talikynttilät.

Työkaveri tuli huhuilemaan että mun pitäis mennä tsekkaamaan yhtä juttua.
Tottakai luulin että hän kaipaa neuvoa työasioissa tai vaikkapa tietoteknistä vinkkiä, vaan eipä mitä: halusi näyttää kun hänellä oli kissansa kuva taustakuvana.

Moon vissiin liian kiltti tai sosiaalinen kun mun oletetaan olevan kiinnostunut tollaisista asioista. Haluan tuoda tässä ja nyt, vieläpä hyvin voimakkaasti painottaen, julki sen seikan että en ole.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Työpaikkani siirtynee Katajanokalta Hakkilaan n. vuoden päästä.
Taitaa olla pieni parannus työmatkoihin ja työoloihin luvassa... olen varovaisen optimistinen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Voi taivahan talikynttilät.

Työkaveri tuli huhuilemaan että mun pitäis mennä tsekkaamaan yhtä juttua.
Tottakai luulin että hän kaipaa neuvoa työasioissa tai vaikkapa tietoteknistä vinkkiä, vaan eipä mitä: halusi näyttää kun hänellä oli kissansa kuva taustakuvana.

Moon vissiin liian kiltti tai sosiaalinen kun mun oletetaan olevan kiinnostunut tollaisista asioista. Haluan tuoda tässä ja nyt, vieläpä hyvin voimakkaasti painottaen, julki sen seikan että en ole.
Kissavihaaja:mad:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
En varsinaisesti vihaa, olen vain täysin välinpitämätön.
Sen sijaan ällöän niitä kissamussuttajia jotka luulevat kaikien olevan kiinnostuneita juuri heidän mirristään. Eipä hihitellä nyt.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
En varsinaisesti vihaa, olen vain täysin välinpitämätön.
Sen sijaan ällöän niitä kissamussuttajia jotka luulevat kaikien olevan kiinnostuneita juuri heidän mirristään. Eipä hihitellä nyt.
*hihittelee* Pitäisi kyllä minunkin joskus sanoa kaverille, joka aina hölistessämme puhuu yli puolet ajasta hienosta rotukoirastaan, että minua kiinnostaa enämpi mirr..eiku ei koirat kiinnosta.
 
Ylös