AJ
Well-known member
kouvotsvoni sanoi:No mun pyssy sitten laukeekin nopeemmin!
kouvotsvoni sanoi:No mun pyssy sitten laukeekin nopeemmin!
EIKU!!!1 *viheltelee ja juoksee pakoon*AJ sanoi:
saa paljastaa itse jos haluaa.patriot sanoi:Mikä nimimerkki?
Minähän se olin.jaska sanoi:saa paljastaa itse jos haluaa.
Tälleen nettidiagnoosina sanoisin että kyseessä on keskivaikea krapula, toi "helvetti" viittaa siihen.yussi sanoi:Helvetti, kuumetta ja oksennustautia
Minähän se olin.jaska sanoi:saa paljastaa itse jos haluaa.
Kissavihaajaburb sanoi:Voi taivahan talikynttilät.
Työkaveri tuli huhuilemaan että mun pitäis mennä tsekkaamaan yhtä juttua.
Tottakai luulin että hän kaipaa neuvoa työasioissa tai vaikkapa tietoteknistä vinkkiä, vaan eipä mitä: halusi näyttää kun hänellä oli kissansa kuva taustakuvana.
Moon vissiin liian kiltti tai sosiaalinen kun mun oletetaan olevan kiinnostunut tollaisista asioista. Haluan tuoda tässä ja nyt, vieläpä hyvin voimakkaasti painottaen, julki sen seikan että en ole.
En varsinaisesti vihaa, olen vain täysin välinpitämätön.kouvotsvoni sanoi:Kissavihaaja
*hihittelee* Pitäisi kyllä minunkin joskus sanoa kaverille, joka aina hölistessämme puhuu yli puolet ajasta hienosta rotukoirastaan, että minua kiinnostaa enämpi mirr..eiku ei koirat kiinnosta.burb sanoi:En varsinaisesti vihaa, olen vain täysin välinpitämätön.
Sen sijaan ällöän niitä kissamussuttajia jotka luulevat kaikien olevan kiinnostuneita juuri heidän mirristään. Eipä hihitellä nyt.
Toistan itseäni kysymällä yllä olevan kysymyksen uudelleen.Il Tempo Gigante sanoi:Toimiikos muilla forumisteilla vBulletin ihan OK ? Mullahan ei toimi tämän 'kirjoitusikkunan' työkalupainikkeet.
Kuviakaan ei pysty lähettämään, kun tuo kuvan liittämisjuttu on ihan torso.
?
Näyttää mulla toimivan ihan ok.Il Tempo Gigante sanoi:Toistan itseäni kysymällä yllä olevan kysymyksen uudelleen.
Toimii ihan OK.Il Tempo Gigante sanoi:Toistan itseäni kysymällä yllä olevan kysymyksen uudelleen.
Hienosti skulaa.Il Tempo Gigante sanoi:Toistan itseäni kysymällä yllä olevan kysymyksen uudelleen.
Mitäs läksit potkimaan mun haaroväliä yms.yussi sanoi:Helvetti, kuumetta ja oksennustautia