Joskus 80 -luvulla olen ollut erään tuttuni luona Saimaan saaressa ja silloin näimme muutaman Saimaannorpan vastapäisen saaren rantakalliolla. Matkaa saarten välillä oli noin 30 m.jupla sanoi:Näin tänään ainakin kolme eri saimaannorppaa eli melkoisen siivun koko maailmankannasta. Kuinkahan moni forumisti on nähnyt ko. lajin? Kimi Räikkönen nähty useammin?
jupla sanoi:Howdy on pilannut tuon hymiön
Captain Howdy sanoi:
Voitettiinko me?Ylen Sankia Priha sanoi:Olis taas yks sota sodittu.
Kait se täytyy tarkistaa varusmiesten pinkoista.burb sanoi:Voitettiinko me?
Olin erään kesälomani aikana joitakin aikoja tällä alueella. Eräänä iltana kävimme Nieminen-nimisen niemen luoteiskärjessä (kuvassa jotakuinkin vasemmalla-ylhäällä). Siitä meni kuulemma joku muinainen kirkkotie Kuopioon ? Niemen kärjestä näimme mahdollisen villin saimaannorpan ?jupla sanoi:Näin tänään ainakin kolme eri saimaannorppaa eli melkoisen siivun koko maailmankannasta. Kuinkahan moni forumisti on nähnyt ko. lajin? Kimi Räikkönen nähty useammin?
Missä testi sijaitsee?Il Tempo Gigante sanoi:Testin kertomaa:
82% Ovat vähemmän outoja kuin sinä
4% Ovat juuri niin outoja kuin sinä
14% Ovat oudompia kuin sinä
Sillälailla.
Hyvää yötä.
"Oj, Du gamla, du fria"Olga sanoi:Aamukävelyn havaintoja: Maa oli lumivalkoinen, koira syöksähteli onnellisena lumihiutaleiden perässä. Naapurissa oli nostettu lippu salkoon jo ennen aamukuutta - ruotsalaisten kunniaksi.
Soittavatko muutakin kuin Popedaa?burb sanoi:Radio 957:n nettiversio on mulla tällä hetkellä niinku in.
Juu. En ole Popedaa kuullut vielä kertaakaan tuolta.kouvotsvoni sanoi:Soittavatko muutakin kuin Popedaa?
Tuli eri numerosta. En puhu noin härskejä. Olen h-mies....siis herrasmies!Vellu sanoi:Tuliko eri numerosta kuin aiemmin? Olisit sanonut, että tossa se imeskelee, ei pääse just nyt puhumaan.
Koko mahani näyttää 2 packilta.Jacques sanoi:mulla näkyy sixpackistä 2 ylimmäistä 'mokkulaa'.. :eek!:
Mie ihmettelinkin että mikäs nyt on kun joka paikassa liputetaan. Sitä aina ihmettelee myöskin että miksi ruåttalaisille liputetaan Suomen lipulla.. ihme touhua, sano..Olga sanoi:Naapurissa oli nostettu lippu salkoon jo ennen aamukuutta - ruotsalaisten kunniaksi.