En nyt sanois noinkaan. Suurin osa satiirista ivailua ja piikittelyä. Ei paljoakaan höpöhöpöä.jps sanoi:Näköjään olen postannut jo yli 10.000 höpöhöpöviestiä tänne.
Olen samaa mieltä! Jatkossa voisi sen asemesta kirjoittaa vaikkapa "taso", "käyrä" tai "jana"! Käyrä.burb sanoi:Sanan 'piste' kirjoittaminen väittämän perään on ihan hiton typerän näköistä. Piste.
Niin voisi! Tulis viimeinkin jotain tasoa keskusteluun. Viiva.PekPoy sanoi:Olen samaa mieltä! Jatkossa voisi sen asemesta kirjoittaa vaikkapa "taso", "käyrä" tai "jana"! Käyrä.
Jana.Olga sanoi:Lähden kotiin.
Mä lähden vasta parin tunnin päästä kotiin, nähdään sitten.Olga sanoi:Lähden kotiin.
Perskele, voisin ottaa kesähoitoon ton Porsssen.:ahem:Vesku sanoi:Hmmmm...
Tänäänkin tapahtuu...
Alkaa olla viimeiset viikot sonninpidossa. Kohta evp!! Elää vaimon palkalla... (Sekin vaihtaa työpaikkaa )
Kolmea vanhaa traktoria kaupittelin alustavasti myyntiin.
Laittaiskohan avolavan ja 944:nkin samaan syssyyn taipaleelle?:doubtful:
Ehkä jonkun työkoneekin kanssa...
Asuntovuokralaiselle häätö ( useiden kuukauksienn vuokrat rästissä) ja kämppä tullut julkiseen myyntiin tänään.
Pienen pieni puukauppa aamupäivällä.
Yläkerrran remppa pysähdyksissä, kaikki aikanaan...
Viikon päästä teneriffalle...
Höh! Olisit tilannut Toisen Maailman!maradona sanoi:Paheksuttava temppu F1 Racing -läpyskältä. Tänään sain postissa ensimmäisen Kimin mestaruuden jälkeisen numeron ja eikös kanteen ole tyrkätty Hamiltonin lärvi. Olkoonkin enkkulehti, ei ainakaan miusta silti tunnu kovin kivalta lehden päätös tehdä kansijuttu yhden tuhkimotarinan huonosta lopusta kun samaan aikaan vähintään lähes yhtä hyvä päättyi hienosti.
Niin ja kyllähän tätä perjantaiangstiakin on aika huolestuttavan paljon päällä.
Mutta sähän julkaiset sitä ilman tilauksiakaan.AJ sanoi:Höh! Olisit tilannut Toisen Maailman!
Toi ei muuten pidä aivan täysin paikkaansa.Jason Voorhees sanoi:Mutta sähän julkaiset sitä ilman tilauksiakaan.