Lancer
Realisti
Ai no sitten joku tilaa sitä.AJ sanoi:Toi ei muuten pidä aivan täysin paikkaansa.
Ai no sitten joku tilaa sitä.AJ sanoi:Toi ei muuten pidä aivan täysin paikkaansa.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:J.Hunt sanoi:Ajoin kassit, kutittaa vitusti
En nähny mainosta missään.AJ sanoi:Höh! Olisit tilannut Toisen Maailman!
Se on hyvä niin. Ei niitä missään ollutkaan.maradona sanoi:En nähny mainosta missään.
No sit sua olis varmaan ilahduttanu olla paikalla aikoinaan, kun Ugly Kid Joe lämmittely Stadissa Def Leppradia. Jossain välissä toi laulaja käväs lavan takana ja tuli sieltä housut kintuissa ihmetellen, että mihin helvettiin se cd-katos, jonka hänen oli tarkotus lahjoittaa yleisölle.Juskanen sanoi:Olin unohtanut, että Ugly Kid Joen laulaja oli tosi pantavan näköinen aikoinaan tuossa Everything About You -videossa.
OoPee sanoi:No sit sua olis varmaan ilahduttanu olla paikalla aikoinaan, kun Ugly Kid Joe lämmittely Stadissa Def Leppradia. Jossain välissä toi laulaja käväs lavan takana ja tuli sieltä housut kintuissa ihmetellen, että mihin helvettiin se cd-katos, jonka hänen oli tarkotus lahjoittaa yleisölle.
Basisti: well I tihink you've stuck it up in your ass...
Siellähän se oli... kätevästi pakaroitten välissä
Kelpas kyllä edelleenkin yleisölle :yuck:
Tais olla vuonna 1993, jos en väärin muistaJuskanen sanoi:
Onneks oon vissiin ollu tuolloin ihan liian nuori :tongue:
No vähän liian nuori sitten vainOoPee sanoi:Tais olla vuonna 1993, jos en väärin muista
Ponggasitko ketään auton ratissa keran 'äidinkielenopettaja-nutturan' ja kukkahatun?:doubtful:Vellu sanoi:*seuraa isoveljen tavoin kameran kuvaa*
Moen kuvaama henkilö oli siinä toisessa autossa. Meillä startti myöhästyi hieman, kun varikkohenkilökunnalla meni paljon aikaa auton kaivamiseen lumihangesta. Ohitin valvontakameran klo 13.07.Vellu sanoi:Vaimo soitti ja käski laittaa saunan päälle ja kävin siellä. Ilmeisesti tuolla kuvauksella ollut hahmo meni tuosta ohi juuri sillä välin... :jaska:
Kiteelle Nightwish-pyhiinvaellukselle?72 sanoi:Oon lähdössä pikkulikan kanssa ylihuomenna Pohjois-Karjalaan muutamaksi päiväksi.
72 sanoi:Oon lähdössä pikkulikan kanssa ylihuomenna Pohjois-Karjalaan muutamaksi päiväksi.