Näytä tissit!Juskanen sanoi:Ostin webkameran :thumbup:
Tervetuloa sitten Joensuuhun:thumbup:72 sanoi:Juna menee kyllä ohi Kiteestä.....
Mistä minä nyt Astran tähän kekkasen, ja etenkin sen etunimen? ...Kiva kun tuot 72:n Joenzuuhun.VR sanoi:Palauttaa se Astra.
Vaihda eka nimees ja sen jälkeen palautat sen Astran...kouvotsvoni sanoi:Mistä minä nyt Astran tähän kekkasen, ja etenkin sen etunimen? ...Kiva kun tuot 72:n Joenzuuhun.
Eino hei! Lähetä viesti tai soita Marjatalle!kouvotsvoni sanoi:Autovuokraamosta soittivat. Pitäisi palauttaa Opel Astra...MUTTA MUTTA!! EI MINULLA OLE SELLAISTA, EIKÄ ETUNIMENI OLE EINO!!1 Mitäs nyt pitäisi tehdä?
*soittaa Marjatalle*Formulanomi sanoi:Eino hei! Lähetä viesti tai soita Marjatalle!
Ei ollut maistraatissa aikoja, eikä ole Astraa näkynyt:thumbfh:Vellu sanoi:Vaihda eka nimees ja sen jälkeen palautat sen Astran...
... eikä autossani ole edes nastoja talvellaaaaa....kouvotsvoni sanoi:Ei ollut maistraatissa aikoja, eikä ole Astraa näkynyt:thumbfh:
Käytäköön keskustelu asiasta jatkossa burbin tekemässä toikkendaalissa.. Micrassa on kyllä talvirenkaat.Vellu sanoi:... eikä autossani ole edes nastoja talvellaaaaa....
:wink:VR sanoi:Hyvä, että tuli perille. :ahem: