Micael
Micael
Avasin 2. oluttölkin ja kaadoin kummatkin tuoppiin ja juon.
Siihen auttaa kunnollinen kierrekorkin avaaja.Cinderella007 sanoi:Olen melkein jo saanut viinipullon auki...
Nimenomaan kunnollinen... :jaska:McMike sanoi:Siihen auttaa kunnollinen kierrekorkin avaaja.
AJ sanoi:Kierrekorkin?
Pääset sitten pollaamaan sinäkin. :thumbup:JayR sanoi:laitoin sitten mailia modelle ja sieltä tulee vissiin €20n lasku perään.... eli vip oikeudet laitoin tilaukseen. :jaska:
:thumbup: Yeah! :thumbfh:McMike sanoi:Pääset sitten pollaamaan sinäkin. :thumbup:
Soon kunnon miehen teko! :thumbup:JayR sanoi:laitoin sitten mailia modelle ja sieltä tulee vissiin €20n lasku perään.... eli vip oikeudet laitoin tilaukseen. :jaska:
Kiitos. Toivottavsti en kadu päätöstäni myöhemmin. Onhan sitä tullut kirjoiteltua jo lähes tuhat viestiä tänne, joten kai sitä voi jonkin verran maksaa hukkaan heitetystä kaistan käytöstä.Olga sanoi:Soon kunnon miehen teko! :thumbup:
Onneksi olkoon! :thumbup:Juskanen sanoi:Hain tänään tradenomin paperit koululta :ahem:
Olen jo avannut kaksi :ahem: Tosin molemmat ovat vielä melkein täynnä! Maistelen niitä! :wink:Cinderella007 sanoi:Olen melkein jo saanut viinipullon auki...
Tradenomin kanssa? :thumbup:arnold sanoi:taidan lähteä ryyppäämään
Eiku Formulanomin kanssa. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Tradenomin kanssa? :thumbup:
No sitähän nyt ei edes kestäisi selvinpäin :alppu:Miguel sanoi:Eiku Formulanomin kanssa. :ahem: