Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Joudun sitten tammikuussa johonkin keuhkotähystykseen. :(

Puuduttavat kurkun ja sitten kaks pitää kiinni kun kolmas lähtee änkeemään sormenpaksuista letkuu keuhkokäytäviin. Voivat napsasta koepalankin sieltä. :eek!:

Että vittu hyvin menee. 3 uutta lääkettä määräs. :nope:

Rankaisuksi vedän maanantaina sikatreenin. Huomenna uin kilsan raivolla ja sunnuntaina nostelen perse pitkällä. :jaska:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Moe Szyslak sanoi:
Joudun sitten tammikuussa johonkin keuhkotähystykseen. :(

Puuduttavat kurkun ja sitten kaks pitää kiinni kun kolmas lähtee änkeemään sormenpaksuista letkuu keuhkokäytäviin. Voivat napsasta koepalankin sieltä.
Ollos huoleti. Äitivainaja sano, notta keuhkotähystys pikkujuttu verrattuna mahantähystykseen ? Eikä tuo keuhkotähystyssondi liene lähelläkään sormenpaksuutta ?

Toisaalta. Parsa (tai 2.) kaverini sano, nottei hirmusempaa hommaa olekkaan, ku keuhkotähystys. Hällä on sarkoidoosi, jota diagnoisoitiin tähystyksellä.

Tiijä sitten ? Mun maha on tutkittu tähystäen, enkä kyllä suosittele kenellekään. (Limaa erittyy).

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Ollos huoleti. Äitivainaja sano, notta keuhkotähystys pikkujuttu verrattuna mahantähystykseen ? Eikä tuo keuhkotähystyssondi liene lähelläkään sormenpaksuutta ?

Toisaalta. Parsa (tai 2.) kaverini sano, nottei hirmusempaa hommaa olekkaan, ku keuhkotähystys. Hällä on sarkoidoosi, jota diagnoisoitiin tähystyksellä.

Tiijä sitten ? Mun maha on tutkittu tähystäen, enkä kyllä suosittele kenellekään. (Limaa erittyy).
On mulla mahakin tähystetty enkä tykännyt siitäkään. Vähän aikaa sitten tähystettiin nenän kautta kurkku. Vittumaiselta tuntu sekin. Varsinkin se puudutus kurkku muutenkin kipeenä. :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tähtäiltiinkö sun maha ylä- vai alakautta?

Mulla yläkautta. Tuli aika mahtavasti röyhtäsyä koko ajan kun puhaltavat sinne ilmaa koko ajan. :nope: :mad_old: :thumbfh:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Moe Szyslak sanoi:
Tähtäiltiinkö sun maha ylä- vai alakautta?

Mulla yläkautta. Tuli aika mahtavasti röyhtäsyä koko ajan kun puhaltavat sinne ilmaa koko ajan. :nope: :mad_old: :thumbfh:

Ylä. Varsin reippaasti röyhtäilytti kyllä just tuon ilman takia. Ja limaa valui suupielestä. Varsinkin kun vetivät tähystimen pois.

Vai vielä alakautta ??? Toivottavasti sitä häpeää ei tarvihe koskaan kokea. Pari työkaveria on siinäkin ollu. Eivät tykänneet.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomattavasti edellisiä mitättömämpi ilmoitus on tämä, että lehdenjakaja on tänään mokannut. Luukussani ei ollut paikallista lehteä, vain hiton paksu Hesari. :mad_old:

Archie

Well-known member
Olga sanoi:
Huomattavasti edellisiä mitättömämpi ilmoitus on tämä, että lehdenjakaja on tänään mokannut. Luukussani ei ollut paikallista lehteä, vain hiton paksu Hesari. :mad_old:
Liekö tappio suurempi sinulle vai sille, joka sai sen paikallislehden.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Useamman kerran Hesarilla pyyhkii kuin Kainuun Sanomilla :thumbup:

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
KnowHow sanoi:
Söin just suklaat. Äsken soitti virolainen Soila, jonka näin laivalla kesällä. En uskaltanu vastata. Aivan helvetillisen kaunis nainen, Sienna Millerin kaksoisolento. On tossa lähibaarissa iltaa istumassa. Voi vittu. Musta on tullu täysi kusihousunörtti. Sitä se sättiminen teettää. Menee häpeemään.
Anna se Soilan numero mulle niin fiksaan tilanteen. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On muuten 'jännä' miten johonkin lehteen tottuu. Mä en oikein saa otetta tosta Turkkarista täällä vanhempien luona, he taas eivät osaa lukea Hesaria ja Savon Sanomat on mulle Kuopion oma 'Hangonlehti' jossa on raakaa kotiinpäinvetoa ja mutu-uutisia. :D

Estate

Well-known member
Sain sähköpostia kaveriltani, jonka kanssa ei hirveästi ole tullut muutamana viime vuonna pidettyä yhteyttä. Nyt tänä vuonna sitten laitoin joulukortin ja irjeen, johon laitoin sähköposti osoitteeni, että tuolta mut nopeimmin saa kiinni. :)
Oli sitten lisännyt mut meseenkin, toivottavasti nyt sitten jatkossa ollan enemmän yhteyksissä kuin näinä neljänä vai viitenä vuonna niiden perheen Australiaan muuton jälkeen. :)

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
On muuten 'jännä' miten johonkin lehteen tottuu. Mä en oikein saa otetta tosta Turkkarista täällä vanhempien luona, he taas eivät osaa lukea Hesaria ja Savon Sanomat on mulle Kuopion oma 'Hangonlehti' jossa on raakaa kotiinpäinvetoa ja mutu-uutisia. :D
Näin on. Mua on vituttanut suunnattomasti tää Hesarin viimeisin taittouudistus. Mä luen Hesarin takasivulta etusivulle päin kuten sanomalehti kuuluu lukea. Mutta nyt mulla jää se Hesari kesken mielipidesivujen kohdalle, illalla jos jaksan paneutua luen siitä lähtien alkuun, mutta ei se Hesari illalla enää tuore ja sama ole.

Saa nähdä tottuuko tuohon uuteen taittoon, on tässä jo muutama viikko takelleltu. Ei hyvältä näytä.

Kotona luen Kalevaa ja se tuntuu Hesariin verrattuna aika terävältä lehdeltä. Hesarihan on tosiasiassa ihan munaton lehti.

Estate

Well-known member
toleranssisiipi sanoi:
En voi katella leffoja kompuutterilta telkan kautta, koska suloinen, söde, ihana pikku kääpiöluppis söi piuhan irtikatkipoikki muutama päivä sitten.
Olishan sen piuhan saanut viriteltyä teipillä tai ihan paljaaltaankin toimivaks, mut potutti niin paljon että nakkasin sen suoraan roskiin.
Tolle otukselle ilmotin, että se on kohta harjotusmaalitauluna meidän isukilla. Ei se sitä varmaan ymmärtänyt, mut turha ainakaan tulla sanomaan, ettenkö olis varottanut.
Parempi niskat nurin ja pataan.