Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Il Tempo Gigante sanoi:
Ilmiö, joka sattui viime yönä:

Yritin postata jotain juttua tänne, mutta forumsofta esti postaukset vänkäämällä sitä 5 sekunnin postausvälijuttua. Tätä jatkui ainakin tunnin.
Olit hermostunut ja rämpytit postausnappulaa ekstaasissa?

vermula

Well-known member
Ykkösellä tulee jotain neandertaleista. Mun kallo muistuttaa muodoltaan aika paljon niitä.

vermula

Well-known member
Ihminen oppi puhumaan vasta 40000 vuotta sitten. Anatominen edellytys puhua kehittyi jo yli 100000 vuotta sitten. Eli joku kehitteli ihmistä ja odotteli että se äkkäis alkaa ajatella ja puhua.

Ajattelu ei ollut kehittynyt evoluution kautta vaan äkillisenä loikkana eteenpäin. Jostain ikäänkuin tuli uudenlainen ihmislaji yhtäkkiä joka syrjäytti neandertalin. Evoluutioteoria on pielessä.

vermula

Well-known member
vermula sanoi:
Ihminen oppi puhumaan vasta 40000 vuotta sitten. Anatominen edellytys puhua kehittyi jo yli 100000 vuotta sitten. Eli joku kehitteli ihmistä ja odotteli että se äkkäis alkaa ajatella ja puhua.

Ajattelu ei ollut kehittynyt evoluution kautta vaan äkillisenä loikkana eteenpäin. Jostain ikäänkuin tuli uudenlainen ihmislaji yhtäkkiä joka syrjäytti neandertalin. Evoluutioteoria on pielessä.
No ei kai nyt tiedeohjelma tällästa väittäis tosissaan

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kortteen Topi sanoi:
Ei hätiä. Laita tilinumerosi mulle privana niin fiksaan asian. :thumbup:
Kiitti kaveri :thumbup:

Mutta eiköhän tuo ihan itse lusita ;)

Ajatuksesi oli jouluisa ja hieno :ahem:

PS. sähän voit maksaa Patriotin vippi-oikeudet kun se ei saa valtiota sitä maksamaan. :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Estradilla: Aki Sirkesalo
TV2 klo 22.05

TV2 sunnuntaina 18.12.2005

Estradilla : Aki Sirkesalo

Kokkolan Venetsialaisissa 2003 taltioitu konsertti uusintana

Tämäniltainen Aki Sirkesalon konsertin uusinta kuuluu niiden neljän ohjelman joukkoon, joilla YLE TV2 haluaa muistaa vuosi sitten tsunamissa menehtyneitä.

Aki Sirkesalo ja Lemmen jättiläiset -orkesteri ja High Heels -tanssiryhmä tunnelmoivat pimenevässä illassa. Ensimmäisenä kuullaan Pelkkää kuvitelmaa, sitten on vuorossa Tule mun luo, jota seuraa Marvin Gaye. Seuraavat kappaleet ovat Kissanainen, Helena, Punatukkainen, Mysteeri, Mustankipee, Naispaholainen ja Enkeleitä onko heitä.

Viimeinen biisi on Seksuaalista häirintää ja loppuplanssien alla soi Mä tuun kotiin.

TV-ohjaus ja tuotanto Timo Suomi YLE Viihde. (es. 6.3.04)
Noista biiseistä tulee niin paljon muistoja mieleen tilanteista ja ajoista vuosina 1998-99, jolloin nuo biisit ovat olleet ajankohtaisia. :frown:

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Onneksi tämä viikonloppu on ohi, vaikka ei se kyllä tilannetta kovasti paranna. On tullut tehtyä oikeasti tyhmiä asioita :jaska: :nope:

Knoukka

Well-known member
Cinderella007 sanoi:
Onneksi tämä viikonloppu on ohi, vaikka ei se kyllä tilannetta kovasti paranna. On tullut tehtyä oikeasti tyhmiä asioita :jaska: :nope:
Tyttöjen välinen ystävyys on kuule luonnollinen ja kaunis asia.

Kaktus

Well-known member
Huuleni ovat rohtuneet... eikä ole huulirasvaa. sitten kun laitan tuota tuota normaalia kosteusvoidetta kirvelee vaan ja menee pahemmaksi. Voi kurjuuksien kurjuus. :frown:

Knoukka

Well-known member
Kaktus sanoi:
Huuleni ovat rohtuneet... eikä ole huulirasvaa. sitten kun laitan tuota tuota normaalia kosteusvoidetta kirvelee vaan ja menee pahemmaksi. Voi kurjuuksien kurjuus. :frown:
TEUKKA! Tää on sulle nyt! :thumbup: :D