Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Moe Szyslak sanoi:
Eikä tarvii edes fyysisesti sitä lahdata. Pientä painostusta kehiin, vähän keskustelua yhteisistä duuneista ja jos ei oppi mene perille, niin lisää myllyä.
Tuo voisi olla hyvä hjomma.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Totuus kuitenkin on, että vaikka se tyyppi varmasti muuta kuvittelee, niin millään tavalla ei tollanen nuoleskelu tule olemaan hänelle eduksi työuralla. :thumbdown
jep.. käytetään hyväksi nuoleskelua niin kauan kuin mahdollista, koventaen panoksia pikkuhiljaa, ja sitten kun nuoleskelu loppuu niin pihalle...
Itselle ainakin tulee sellainen vaikutelma, että kaveri on varmaan huonompi kuin muut, kun pitää tuollaiseen nuoleskeluun ryhtyä. Tai jos ei huonompi niin huonompi itseluottamus.

Makkonen

Guest
Jacques sanoi:
..
Itselle ainakin tulee sellainen vaikutelma, että kaveri on varmaan huonompi kuin muut, kun pitää tuollaiseen nuoleskeluun ryhtyä. Tai jos ei huonompi niin huonompi itseluottamus.
Pitää paikkaansa. Ainakin tuo itseluottamus puoli.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jacques sanoi:
jep.. käytetään hyväksi nuoleskelua niin kauan kuin mahdollista, koventaen panoksia pikkuhiljaa, ja sitten kun nuoleskelu loppuu niin pihalle...
Juu, ja kannattaa muistaa että ei se työnantajakaan ole sokea. Selkee perseennuoleminen huomataan kyllä ja sitä "arvostetaan"(=hyödynnetään) tasan niin kauan kuin työnantajalle on siitä taloudellista hyötyä. Sen jälkeen se kääntyy ihan selkeesti nuolijaa vastaan. Ei työnantajapuolella arvosteta niitä nuolijoita yhtään sen enempää kuin maikat arvostaa perseennuolijaoppilaita.

Estate

Well-known member
Nonniin, johan oli valtuuston kokous. Ei kyllä kestänyt kuin kolme tuntia! :eek!:
Ja siis joka asiasta olivat samaa mieltä! :eek!:

Mutta itse asiaan.
Ensi vuoden alusta meille tulee uusi kunnanjohtaja ja nykyinen sitten piti jonkinlaisen päätöslausahduksen. Ihan kokouksen lopussa, kun suurin osa kiinnostuneista kuulijoista oli jo hipsinyt pois. Murto sitten lausahti johonkin tähän tapaan, että 28.4.2004 kun hän tuolla tämän huoneen perällä, jossa nuo kaksi kyyhkyläistä nyt istuvat... Ei siinä mitään, mutta kun siellä istuttiin minä ja kaverini/pikkuserkkuni Laura. Oltiin hiukan hämmentyneitä, että mitähän tuo nyt tarkoitti... Jokunen valtuuston jäsen (tuttu) kääntyi hymyillen katsomaan... :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
oltiin sitten futsaltreeneissä ... 20min, kunnes vaksi tuli kertomaan, jotta meidän tän vuoden vika vuoro oli viime ma :jaska:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Murto sitten lausahti johonkin tähän tapaan, että 28.4.2004 kun hän tuolla tämän huoneen perällä, jossa nuo kaksi kyyhkyläistä nyt istuvat... Ei siinä mitään, mutta kun siellä istuttiin minä ja kaverini/pikkuserkkuni Laura. Oltiin hiukan hämmentyneitä, että mitähän tuo nyt tarkoitti... Jokunen valtuuston jäsen (tuttu) kääntyi hymyillen katsomaan... :rolleyes:
Siitä se kyyhkyläisten kunnallispoliittinen ura alkaa! :ahem:

Estate

Well-known member
Olga sanoi:
Siitä se kyyhkyläisten kunnallispoliittinen ura alkaa! :ahem:
Olen mä ennenkin ollut valtuuston kokousta kuuntelemassa ja seuralaiseni myös, tosin emme ennen yhtä aikaa... :D
Toisessa toikissa olen tainnutkin tuoda ilmi hiukan suhteestani (suhteettomuudesta...) politiikkaan... :rolleyes: