Makkonen
Guest
Tuo voisi olla hyvä hjomma.Moe Szyslak sanoi:Eikä tarvii edes fyysisesti sitä lahdata. Pientä painostusta kehiin, vähän keskustelua yhteisistä duuneista ja jos ei oppi mene perille, niin lisää myllyä.
Tuo voisi olla hyvä hjomma.Moe Szyslak sanoi:Eikä tarvii edes fyysisesti sitä lahdata. Pientä painostusta kehiin, vähän keskustelua yhteisistä duuneista ja jos ei oppi mene perille, niin lisää myllyä.
jep.. käytetään hyväksi nuoleskelua niin kauan kuin mahdollista, koventaen panoksia pikkuhiljaa, ja sitten kun nuoleskelu loppuu niin pihalle...Runar ja Kyllikki sanoi:Totuus kuitenkin on, että vaikka se tyyppi varmasti muuta kuvittelee, niin millään tavalla ei tollanen nuoleskelu tule olemaan hänelle eduksi työuralla. :thumbdown
Pitää paikkaansa. Ainakin tuo itseluottamus puoli.Jacques sanoi:..
Itselle ainakin tulee sellainen vaikutelma, että kaveri on varmaan huonompi kuin muut, kun pitää tuollaiseen nuoleskeluun ryhtyä. Tai jos ei huonompi niin huonompi itseluottamus.
Juu, ja kannattaa muistaa että ei se työnantajakaan ole sokea. Selkee perseennuoleminen huomataan kyllä ja sitä "arvostetaan"(=hyödynnetään) tasan niin kauan kuin työnantajalle on siitä taloudellista hyötyä. Sen jälkeen se kääntyy ihan selkeesti nuolijaa vastaan. Ei työnantajapuolella arvosteta niitä nuolijoita yhtään sen enempää kuin maikat arvostaa perseennuolijaoppilaita.Jacques sanoi:jep.. käytetään hyväksi nuoleskelua niin kauan kuin mahdollista, koventaen panoksia pikkuhiljaa, ja sitten kun nuoleskelu loppuu niin pihalle...
Itselle ainakin tulee sellainen vaikutelma, että kaveri on varmaan huonompi kuin muut, kun pitää tuollaiseen nuoleskeluun ryhtyä. Tai jos ei huonompi niin huonompi itseluottamus.
Foorumin aikaa?vermula sanoi:Urheilukanava 18:30 Red Bull Air Race: Abu Dhabi :thumbup:
Moe Szyslak sanoi:Mulla on perse kipee reenaamisesta.
Moe Szyslak sanoi:Mulla on perse kipee reenaamisesta.
Sittenhän se on mukava huokasta huomenna Kajaanin kautta Ouluun.Moe Szyslak sanoi:Mulla on perse kipee reenaamisesta.
Olipa lyhyt :doubtful:Olga sanoi:Hyvä avaus A-pisteessä: Presidenttiesittelyssä Tarja Halonen - tasavallan simputtaja!
Mutta ytimekäs.Mutku sanoi:Olipa lyhyt :doubtful:
Siitä se kyyhkyläisten kunnallispoliittinen ura alkaa! :ahem:S.A sanoi:Murto sitten lausahti johonkin tähän tapaan, että 28.4.2004 kun hän tuolla tämän huoneen perällä, jossa nuo kaksi kyyhkyläistä nyt istuvat... Ei siinä mitään, mutta kun siellä istuttiin minä ja kaverini/pikkuserkkuni Laura. Oltiin hiukan hämmentyneitä, että mitähän tuo nyt tarkoitti... Jokunen valtuuston jäsen (tuttu) kääntyi hymyillen katsomaan...
Olen mä ennenkin ollut valtuuston kokousta kuuntelemassa ja seuralaiseni myös, tosin emme ennen yhtä aikaa...Olga sanoi:Siitä se kyyhkyläisten kunnallispoliittinen ura alkaa! :ahem: